۱۰۸۳۵۹۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

برتری نفت آبادان و مس رفسنجان در لیگ بسکتبال

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان، عصر امروز تیم‌های پالایش نفت آبادان و صنعت مس رفسنجان برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

آوای ورزش:در ادامه رقابتهای لیگ برتر بسکتبال آقایان، عصر امروز تیم های پالایش نفت آبادان و صنعت مس رفسنجان برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

در هفته دوم مرحله برگشت رقابتهای لیگ برتر بسکتبال، امروز تیم صنعت مس رفسنجان در مصاف با پدافند رعد هوایی مشهد با نتیجه ۶۸_۷۹ به پیروزی رسید و چهارمین برد خود در این فصل را به ثبت رساند. در این دیدار محمد شهریان با کسب ۱۷ امتیاز، ۵ پاس منجر به گل و یک توپربایی نقش به سزایی در پیروزی تیمش داشت.

در آنسوی میدان نیز اگرچه محمد کمالوند با کسب ۱۸ امتیاز، ۷ ریباند و ۷ پاس منجر به گل موثرترین بازیکن میدان شد اما نتوانست مانع شکست تیم پدافند مشهد شود. در حال حاضر تیم مس رفسنجان در جایگاه پنجم و رعد هوایی مشهد در جایگاه ششم جدول گروه الف قرار دارد.

در دومین دیدار امروز تیم های پالایش نفت آبادان و شورا و شهرداری قزوین تیم های دوم و سوم جدول به مصاف یکدیگر رفتند. آبادانی ها از ابتدای این دیدار برتری خود را به رخ حریف کشیدند و کوارتر نخست با نتیجه ۱۷_۲۴ به سود نفتی ها به پایان رسید.

در کوارتر دوم قزوینی ها توانستند به اندازه شاگردان حماد سامری امتیاز کسب کنند و این کوارتر با تساوی ۱۹_۱۹ و نتیجه کلی ۳۶_۴۳ به پایان رسید.

اگرچه قزوینی ها در کوارتر سوم سعی در کاهش اختلاف امتیازی اما با بازی خوب آرن داوودی که ستاره بی چون و چرای این دیدار بود بار دیگر پیروزی از آن آبی پوشان آبادان شد و در نهایت این دیدار در کوارتر چهارم با نتیجه ۷۰_۸۲ به سود تیم پالایش نفت آبادان به پایان رسید.

آرن داوودی با کسب ۲۲ امتیاز، ۴ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۵ توپربایی موثرترین و امتیازآورترین بازیکن این دیدار نام گرفت.

در ادامه رقابتهای لیگ برتر بسکتبال فردا در دیداری مهم تیم اکسون تهران و شهرداری گرگان راس ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف یکدیگر می روند و تیم های آویژصنعت مشهد و خانه بسکتبال خوزستان راس ساعت ۱۷:۳۰ با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج