جاباما
۱۰۸۳۷۵۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

توضیح هاشمی درباره ماجرای استیضاح حناچی

رئیس شورای شهر تهران درباره استیضاح شهردار گفت: این موضوع به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع داده شده و وقتی آن ها چیزی اعلام نکرده اند به معنای حل شدن موضوع است.

خبرگزاری مهر: رئیس شورای شهر تهران درباره استیضاح شهردار گفت: این موضوع به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع داده شده و وقتی آن ها چیزی اعلام نکرده اند به معنای حل شدن موضوع است.

محسن هاشمی در حاشیه جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: جلسه هم اندیشی امروز از ساعت ۷.۳۰ آغاز شد و طرح جامع پسماند نیز مسیر خود را طی کرده و به زودی به شورا می آید. جلسه امروز نیز به بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ طی شد و بر اساس مصوبه شورای کشور قرار شده همه تبصره ها شفاف باشند.

وی افزود: بودجه امسال حدود ۲۰ الی ۲۵ درصد افزایش داشته و بودجه ما انقباضی باز است. امیدواریم هفته اول اسفند بودجه را به فرمانداری ارسال و تا قبل از ۱۵ اسفند آن را در شورا تصویب کنیم.

وی درباره تحقق پذیر بودن بودجه ۱۴۰۰ عنوان کرد: اصولاً مترو و حمل و نقل عمومی دوگانه است و باید ۵۰ درصد آن را دولت پرداخت کند. حمل و نقل عمومی کلیه شهرها را نگران کرده است و مشکل ما عدم هماهنگی ارگان ها و عدم اجرای مصوبات است. این دیدگاه باید تغییر کند در غیر این صورت این مشکل همیشه ادامه خواهد داشت.

رئیس شورای شهر عنوان کرد: ما سعی می‌کنیم که ساختار بودجه را چندان به هم نریزیم اما تغییر حدوداً ۲۵ درصدی طبیعی است. نگاه ما هنوز به مجلس و دولت است و از مجلس درخواست کردم که لایحه را به شکلی بنویسند که دولت امکان تخلف نداشته باشد.

هاشمی ادامه داد: رقم بودجه با توجه به تورم افزایشی نداشته و اگر تلاش کنیم با امکانات و املاک شهرداری امکان تحقق آن وجود دارد.

وی درباره استیضاح شهردار گفت: این موضوع به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع داده شده و وقتی آن ها چیزی اعلام نکرده اند به معنای نبود مشکل و حل شدن موضوع است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رستگار

      استیضاع نکنید بد است هم سفره شماست .....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج