جاباما
۱۰۸۳۷۵۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سال ۱۴۰۰ اصفهانی‌ها «رفاه» بیشتری دارند

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با احداث شعب جدید در اصفهان، سرمایه‌گذاری ۲۲۰میلیاردتومانی را در این استان برنامه‌ریزی می‌کند.

برترین‌ها: شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با احداث شعب جدید در اصفهان، سرمایه‌گذاری ۲۲۰میلیاردتومانی را در این استان برنامه‌ریزی می‌کند.

به نقل از روابط‌عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، پروژه بزرگ کاشان، پروژه ملکی بزرگ شاهین‌شهر، پروژه باغ گلدسته و اولین فروشگاه کش‌اند‌کری اصفهان از پروژه‌های در حال احداث در سطح استان اصفهان است که توسط شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با برآورد هزینه ۲۲۰میلیاردتومانی تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند.

سال ۱۴۰۰ اصفهانی‌ها «رفاه» بیشتری دارند

پروژه در حال ساخت کاشان به متراژ تقریبی ۴٠٠٠مترمربع با سرمایه‌گذاری مستقیم رفاه به مبلغ تقریبی ٣۵میلیاردتومان با مشارکت شهرداری کاشان واقع در مجاورت پارک اصلی این شهر اسفندماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد. پروژه ملکی بزرگ شاهین‌شهر به متراژ بیش از ١۵هزار مترمربع و سه‌طبقه پارکینگ طبقاتی با سرمایه‌گذاری حدود ١٠٠میلیاردتومانی در حال تکمیل جهت بهره‌برداری است. پروژه فروشگاه باغ گلدسته در مرکز بافت تاریخی اصفهان با متراژ ۳۰۰۰ مترمربع واقع در خیابان آمادگاه، روبه‌روی هتل عباسی با سرمایه‌گذاری حدود ١۵میلیاردتومانی تا اسفندماه سال جاری آماده بهره‌برداری است

سال ۱۴۰۰ اصفهانی‌ها «رفاه» بیشتری دارند

. همچنین برنامه‌ریزی جهت شروع نوسازی و تبدیل فروشگاه لاله اصفهان به اولین فروشگاه کش‌اندکری رفاه در استان اصفهان به متراژ هشت‌هزار مترمربع که تا حدود ۶ ماه آینده با سرمایه‌گذاری بیش از ٧٠میلیاردتومانی افتتاح خواهد شد، آغاز شده است. این برنامه‌ریزی‌ها طی بازدید میدانی دکتر رسول محمدی، عضو هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه طی هفته گذشته و بررسی روند تکمیل این پروژه‌های فروشگاهی، با حضور مجریان طرح و مسئولان استانی به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

سال ۱۴۰۰ اصفهانی‌ها «رفاه» بیشتری دارند

گفتنی است؛ شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به‌عنوان یکی از پیشگامان صنعت خرده‌فروشی کشور با بیش از ۷۰۰ شعبه فعال در سراسر کشور و همکاری با ۳۵۰۰ تامین‌کننده معتبر کالا در تلاش است در مسیر توسعه شتابان و در راستای تحقق اهداف راهبردی شرکت، با افزایش شعب فروشگاه‌های مدرن، افزایش اشتغالزایی و رشد فعالیت خود در حوزه مسئولیت اجتماعی سهم بسزایی در رشد اقتصادی کشور داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج