جاباما
۱۰۸۳۷۶۲
۱ نظر
۵۰۱۶
۱ نظر
۵۰۱۶
پ

خودداری شهرداری از نامگذاری خیابان بازرگان

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از شهردار پایتخت از وی خواست به رای نمایندگان مردم در خصوص نامگذاری خیابانی به نام بازرگان تمکین کند.

خبرگزاری ایرنا: رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از شهردار پایتخت از وی خواست به رای نمایندگان مردم در خصوص نامگذاری خیابانی به نام بازرگان تمکین کند.

محمد جواد حق شناس روز یکشنبه در دویست و شصت و ششمین جلسه شورای شهر با بیان اینکه هفته ای که گذشت سالروز درگذشت مهدی بازرگان بود، گفت: کمیسیون نامگذاری شورای اسلامی شهر تهران در راستای پیشنهاد احمد مسجد جامعی عضو دیگر شورای شهر، با بررسی کارشناسانه و از منظر خدماتی که این شخصیت علمی، مذهبی و انقلابی در قامت مسئولیت بهینه سازی و تصفیه آب تهران در اوایل دهه ۳۰ بعمل آورده بود، خیابان موسوم به سازمان آب را در منطقه ۲ که فراوانی آن در تهران به ۱۳ مورد می رسید ، را به نام ایشان نام گذاری کرد.

وی با بیان اینکه در نهایت در جلسه صحن شورا نیز این نامگذاری به تصویب رسید، گفت: پس از اعتراض عجیب و غریب فرماندار تهران به نامگذاری ، موضوع با اصرار شورای شهر در هیات حل اختلاف وزارت کشور مطرح شد.

حق شناس افزود: با توجه به نظرات کمیسیون حقوقی و فرهنگی شورا و اصرار مردمی از نمایندگان شورا، مصوبه به شهردار تهران ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه بیش ار ۹۵ روز از تاریخ آن گذشته است، گفت: متاسفانه شهردار تهران بدون هیچ دلیل روشنی از اجرای این مصوبه قانونی شورای اسلامی شهر تهران خودداری و به رای نمایندگان مردم تهران تمیکن نمی کند.

رییس کمیسیون نامگذاری شورای اسلامی شهر تهران افزود: برای چندمین بار این رویه ناپسند و غیر قابل قبول را تذکر می دهم و اعتراض خود را به این رویکرد اعلام می‌کنم.

وی گفت: انتظار است در اسرع وقت این مصوبه شورای شهر به اجرا برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • naser

      اسم خلخالی روبزارید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج