جاباما
۱۰۸۳۷۹۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

رحمتی؛ آچار فرانسه ترمیم مشکلات شهر خودرو

سرمربی جوان عنابی‌پوشان مشهدی این روز‌ها در مشهد بیشتر از حوزه فعالیت خود تلاش می‌کند تا تیمش با کمترین مشکل به کار خود ادامه دهد.

ورزش سه: سرمربی جوان عنابی‌پوشان مشهدی این روزها در مشهد بیشتر از حوزه فعالیت خود تلاش می‌کند تا تیمش با کمترین مشکل به کار خود ادامه دهد.

پیروزی ارزشمند خانگی مقابل نساجی باعث شد تا آرامش به اردوی شاگردان مهدی رحمتی بازگردد و آن‌ها با روحیه‌ای بالای مهیای تقابل با سپاهان شوند؛ هر چند جسته و گریخته مشکلات مالی و امکانات باعث می‌شود تا آن‌طور که باید شرایط مطلوب برای مشهدی‌ها پیش نرود اما مهدی رحمتی سرمربی جوان شهر خودرویی‌ها همه تلاش خود را به کار بسته تا بازیکنانش با کمترین مشکل به کار خود ادامه دهند. در واقع مهدی رحمتی این روزها فراتر از مسئولیت خود در حوزه فنی تلاش می‌کند تا مشکلات باشگاه را مرتفع کند.

رحمتی چهار روز قبل در مراسم امضای توافق‌نامه با یک اسپانسر جدید شرکت کرد، اسپانسری که به واسطه مذاکرات سرمربی جوان مشهدی‌ها حاضر به سرمایه‌گذاری در تیم شهر خودرو شد تا مشکلات مالی شهر خودرو مرتفع شود؛ او در پستی اینستاگرامی با اعلام این موضوع، بار دیگر مسئله غریب و تنها بودن شهر خودرو در مشهد را پیش کشید و این‌گونه به مسئولان مشهدی کنایه زد.

در کنار این مسائل، مهدی رحمتی که هفته آینده شمع تولد ۴۰ سالگی‌اش را فوت می‌کند سخت تمرینات بدنسازی خود را آغاز کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج