جاباما
۱۰۸۴۹۸۵
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

فوت دومین مصدومِ آتش‌سوزیِ کانکس مدرسه

بخشدار سردشت دزفول گفت: با فوت یک نوجوان دیگر، تعداد جانباختگان حادثه آتش سوزی کانکس معلمان در بخش سردشت دزفول به دو نفر رسید.

خبرگزاری مهر: بخشدار سردشت دزفول گفت: با فوت یک نوجوان دیگر، تعداد جانباختگان حادثه آتش سوزی کانکس معلمان در بخش سردشت دزفول به دو نفر رسید.

علی عبدالهی شاه آبادی اظهار کرد: یکی از مصدومان حادثه آتش سوزی کانکس معلمان در بخش سردشت دزفول به نام امین الیاسی ساعتی پیش به دلیل شدت جراحات در بیمارستان طالقانی اهواز جان باخت که بر این اساس تعداد فوت شدگان این حادثه تاکنون به دو نفر رسیده است.

وی، سن فرد فوت شده را ۱۵ سال برشمرد و افزود: وی دارای سوختگی بالای ۵۰ درصد بود.

بخشدار سردشت، حال عمومی سایر مصدومان این حادثه را نیز نامساعد دانست و گفت: یکی دیگر از حادثه دیدگان که دچار بیش از ۸۰ درصد سوختگی شده بود، از همان ابتدا به خواست خانواده به اصفهان منتقل شده است.

عبدالهی در ادامه با ابراز تأسف از این حادثه تلخ، خواستار توجه مسئولان نسبت به اصلاح مسیرهای صعب العبور در بخش سردشت شد.

وی تصریح کرد: قطعاً اگر مسیرهای روستایی در این بخش اصلاح و یا آسفالت بودند روند امداد رسانی به مصدومان این حادثه هموار تر می‌شد و زودتر به مراکز درمانی منتقل می‌شدند.

بخشدار سردشت عنوان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته در راستای اصلاح مسیرهای صعب العبور بخش سردشت، مدیرکل راهداری استان خوزستان برای تأمین یک دستگاه بولدوزر اعلام آمادگی کرده است، همچنین کارخانه فولاد روهینا نیز اعلام کرده است یک دستگاه گریدر برای اصلاح مسیر به ما تحویل خواهد داد ضمن اینکه یک دستگاه لودر نیز از یک منبع دیگر تأمین شده است که اگر شرایط به خوبی پیش برود در کمتر از یک ماه اصلاح تمام مسیرهای ضروری انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ششم بهمن نیز یکی از مصدومان این حادثه به نام «نیما همتی چال گرد» با ۱۵ سال سن و با درصد سوختگی بیش از ۵۰ درصد به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان طالقانی اهواز جان خود را از دست داد.

مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان دو روز پیش اعلام کرد؛ آتش گرفتن کانکس معلمان در منطقه سردشت دزفول برخلاف آنچه اعلام شده، ناشی از صاعقه نبوده است.

شامگاه دوشنبه ۲۹ دی‌ماه آتش‌سوزی در یک کانکس واقع در روستای کنگرستان بخش کوهستانی سردشت دزفول موجب سوختگی شدید سه معلم و سه نفر از نوجوانان این منطقه شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      پیش بسوی دروازه های تمدن نوین اسلامی ،با مدارس کانکسی و کپری و غیر انتفایی و هیئت امنایی و شورایی و ... وصد البته کمک های خودجوش مردم که به مدارس دولتی باید بصورت داوطلبانه بپردازند ، ( اگر کمک ها ، داوطلبانه وخودجوش نباشد ثبت نام نمی شوند!!!!)

    • مندیر بهار

      به کانکس راعد و برق زده و باعث سوختن طفل های بیگناه شده ,عملا بجای مدرسه ماکرفر برای بچه ها بیگناه فرستادن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج