جاباما
۱۰۸۴۹۸۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

عربستان به دنبال میزبانی لیگ قهرمانان آسیا

یک روزنامه نگار ورزشی عربستانی اعلام کرد که این کشور به صورت رسمی درخواست میزبانی لیگ قهرمانان آسیا را ارائه داده است.

ورزش سه: مراسم قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا امروز در کوالالامپور انجام شد که نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند و پس از برگزاری دیدارهای مرحله پلی آف، جدول این دوره از رقابت ها تکمیل می شود.

اما همانطور که از قبل اعلام شده بود، کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان در سال ۲۰۲۱ را به صورت متمرکز در دو کشور برگزار کند که گفته می شود علاوه بر قطر که تجربه برگزاری خوب دیدارهای لیگ قهرمانان سال گذشته را دارد، حالا عربستان نیز به دنبال میزبانی این رقابت هاست.

عبدالله المرزوق خبرنگار عربستانی با انتشار خبری در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که فدراسیون فوتبال عربستان با ارائه درخواستی رسمی از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته است که میزبانی این دوره از رقابت ها را به این کشور اعطا کنند.

مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۱ از مرحله گروهی تا یک چهارم نهایی به صورت متمرکز در یک کشور برگزار می شود. المرزوق در توییتی در صفحه توئیتر خود فاش کرد که AFC ممکن است برگزاری مسابقات را به دو کشور اعطا کند که یکی از آنها عربستان سعودی است.

در حال حاضر تنها همگروهی استقلال با یک نماینده عربستانی که الاهلی است قطعی شده و در صورت پیروزی فولاد در دیدار پلی آف، آنها با النصر و همچنین در صورت پیروزی الوحده عربستان در بازی مقدماتی، آنها نیز با تراکتور همگروه خواهند شد و بدین ترتیب ۳ نماینده ایران با ۳ نماینده عربستانی در یک گروه قرار خواهند گرفت.

البته با توجه به حضور الدحیل در گروه استقلال و الریان در گروه پرسپولیس، این احتمال وجود دارد اگر قرار باشد میزبانی این دوره از رقابت ها به دو کشور قطر و عربستان واگذار شد، بازی های دو گروه سرخابی های پایتخت در دوحه انجام شود ولی به هر حال در صورتی که AFC میزبانی یک یا چند گروه از لیگ قهرمانان آسیا را به عربستان اعطا کند، با توجه به شرایط ویژه در روابط ایران و این کشور، ممکن است تیم های تراکتور و فولاد با چالش هایی روبرو شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج