۱۰۸۵۶۳۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

علیپور فیکس شد، اما باز هم گل نزد

ماریتیمو به دلیل حضور دو بازیکن ایرانی بیشتر از همیشه مورد توجه فوتبالدوستان ایرانی قرار دارد. این تیم در چارچوب جام حذفی پرتغال در برابر تیم استوریل با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

روزنامه ایران ورزشی: ماریتیمو به دلیل حضور دو بازیکن ایرانی بیشتر از همیشه مورد توجه فوتبالدوستان ایرانی قرار دارد. این تیم در چارچوب جام حذفی پرتغال در برابر تیم استوریل با نتیجه سه بر یک شکست خورد. در این بازی که امیر عابدزاده در ترکیب حضور نداشت و سرمربی ماریتیمو به او استراحت داده بود علی علیپور از ابتدا به میدان رفت تا بعد از بازی با بلننسه در هفته دهم لیگ برتر پرتغال یک بار دیگر حضور در ترکیب ثابت را تجربه کند. او به دلیل مصدومیت چهار هفته در لیگ برتر و جام حذفی بازی نکرد اما در دو هفته اخیر و در بازی با ژیل‌ویسنته و فریرا از دقیقه ۶۵ و ۴۶ شانس حضور در میدان را پیدا کرد.

مندس در این بازی ماریتیمو را با ترکیب۲-۳-۵ به میدان فرستاد و علی علیپور زوج جو ئل در نوک خط حمله بود. این مهاجم در دقیقه ۲۹ گل تیم ماریتیمو را به ثمر رساند. در حالی که علی علیپور در دقیقه ۷۰ بازی تعویض شد و البته پیش از سوت پایان بازی استوریل از روی نقطه پنالتی به گل تساوی دست پیدا کرد. این گل در دقیقه ۱۰+۹۰ به ثمر رسید. حریف در وقت‌های اضافه بازی یعنی در دقایق ۹۷ و ۱۰۹ دو گل دیگر به ثمر رساند و بازی را در نهایت سه بر یک به سود خود به پایان برد.

با بازگشت علی علیپور به ترکیب تیم ماریتیمو به نظر می‌رسد او در هفته‌های آتی شانس بیشتری برای زدن اولین گل برای تیم ماریتیمو پیدا کند. دیر ملحق شدن به اردوی تیم و در ادامه مصدومیت کمی مانع از جا افتادن او در ترکیب ماریتیمو شد. با وجود اینکه مهاجم سابق پرسپولیس هنوز موفق به گلزنی برای تیم ماریتیمو نشده اما مندس از او راضی است. از سویی مندس تلاش می‌کند با بازی دادن به مهاجم ایرانی تیمش به او شانس گلزنی در لیگ برتر پرتغال را بدهد. مهاجمی که همانند مهدی طارمی در لیگ برتر ایران آقای گل شده و خیلی‌ها در پرتغال منتظر شروع گلزنی‌های او برای ماریتیمو هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج