۱۰۸۵۶۷۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

۴۷۱ دقیقه بدون گل؛ خاموشی یک ستاره

ایست دوباره مهاجم نیجریه‌ای گل‌گهر باعث شده تا شاید در پایان هفته سیزدهم، در صدر جدول گلزنان تغییرات جدیدی پدیدار گردد و بهترین فرصت برای پیشتازی بیشتر مهاجم سپاهان به وجود آمد.

ورزش سه: ایست دوباره مهاجم نیجریه‌ای گل‌گهر باعث شده تا شاید در پایان هفته سیزدهم، در صدر جدول گلزنان تغییرات جدیدی پدیدار گردد و بهترین فرصت برای پیشتازی بیشتر مهاجم سپاهان به وجود آمد.

پس از دقیقه ۶۹ دوئل گل‌گهر و شهر خودرو که گادوین منشا موفق شد هت‌تریک خود را در تقابل با شاگردان مهدی رحمتی تکمیل کند، حالا ۴۷۱ دقیقه‌ست که ستاره نیجریه‌ای گل‌گهر پایش به گلزنی باز نشده و ناکامی‌های سریالی سیرجانی‌ها نیز وابسته به خاموشی منشا نیز بود؛ چرا که تا پیش از هفته سیزدهم، هر گاه منشا برای گل‌گهر توانسته گلزنی کند، این تیم پیروز شده و بدون گلزنی منشا، بردی برای شاگردان ژنرال به دست نیامده است.

البته روز گذشته یونس شاکری روی این آمار و ارقام با گلزنی خود خط قرمز کشید و توانست با گلی سه امتیازی، تیمش را از بحران و چهار دیدار بدون برد متوالی خارج کند و به نوعی جور همبازی نیجریه‌ای خود را بکشد؛ اما ناکامی دوباره منشا در گلزنی و توقف او روی عدد ۹، این فرصت را برای سجاد شهباززاده که با ۱۰ گل زده، هفته گذشته از مهاجم گل‌گهر عبور کرد و یکه‌تاز جدول گلزنان شد، فراهم آورد تا بتواند با درخشش مقابل شهر خودرو فاصله‌اش با گادوین منشا را بیشتر کند.

ضمن آن‌که لغزش دوباره ستاره نیجریه‌ای سیرجانی‌ها این فرصت را هم به محمد عباس زاده و امین قاسمی‎نژاد هدیه داد تا با درخشش در هفته سیزدهم بتوانند تعداد گل‌های خود را به منشا برسانند و در راه رسیدن به کفش‌طلای لیگ بیستم، امیدوارتر از گذشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج