جاباما
۱۰۸۵۸۹۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نوازی: برابر سپاهان شانس با ما یار بود

مربی تیم فوتبال شهرخودرو مشهد گفت: فکر می‌کنم برابر سپاهان شانس با ما یار بود و توانستیم بازی خوب و متفاوتی هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم ارائه دهیم.

حبرگزاری تسنیم: مربی تیم فوتبال شهرخودرو مشهد گفت: فکر می‌کنم برابر سپاهان شانس با ما یار بود و توانستیم بازی خوب و متفاوتی هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم ارائه دهیم.

محمد نوازی در نشست خبری پس از پیروزی ۳ بر یک تیمش برابر سپاهان اصفهان در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، با تسلیت درگذشت مرحوم مهرداد میناوند اظهار داشت: به هر دو تیم که بازی خوبی انجام دادند خسته نباشید می‌گویم. فکر می‌کنم امروز شانس با ما یار بود و توانستیم بازی خوب و متفاوتی هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم ارائه دهیم.

وی افزود: فکر می‌کنم آنالیزی که انجام داده بودیم درست و خوب از آب درآمد و توانستیم به گل برسیم؛ هرچند سپاهان تیم پرمهره‌ای است مقابل این تیم بازی خوبی انجام دادیم. جا دارد از بازیکنان تیم که امروز جسورانه بازی کردند و توانستیم با ۳ گل پیروز میدان باشیم تشکر کنم.

مربی تیم فوتبال شهرخودرو مشهد درباره تأخیر تیمش در ورود به زمین که هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم اتفاق افتاد، بیان کرد: تأخیری نداشتیم و فکر می‌کنم طبق زمانبندی وارد زمین شدیم. شاید چون دروازه‌بان ما در جریان بازی به زمین افتاده بود این موضوع مطرح شده و فکر می‌کنم سوال را اشتباه پرسیده باشید چون ما تأخیری نداشتیم.

نوازی گفت: به بازیکنانم خسته‌نباشید و به مردم خراسان رضوی و هواداران شهرخودرو بابت این برد تبریک می‌گویم. امیدوارم هواداران صبر و حوصله داشته باشند چون بازی به بازی بهتر می‌شویم. شاید در ابتدای فصل به دلیل جدایی برخی بازیکنان مشکلاتی داشتیم و تیمم‌مان جوان است اما بازیکنان انگیزه دارند و باید صبور باشیم تا تیم نتیجه بگیرد. موفق شدیم برابر سپاهان ۳ امتیاز بسیار شیرین کسب کنیم که فکر می‌کنم به اندازه ۶ امتیاز بود. روز پنجشنبه هم بازی سختی در مشهد پیش رو داریم که امیدوارم بتوانیم مانند بازی امروز، ۳ امتیاز آن دیدار را نیز کسب کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج