۱۰۸۶۱۲۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

سروش: آقای نویدکیا شرمنده‌ام و عذر می‌خواهم

برای سروش رفیعی سوت پایان بازی روز گذشته مقابل شهرخودرو حرف‌های مضاعفی داشت.

ورش سه: برای سروش رفیعی سوت پایان بازی روز گذشته مقابل شهرخودرو حرف های مضاعفی داشت.

این بازیکن محبوب سابق پرسپولیس که دوران حضورش در سپاهان به بیش از یکسال می رسد، لحظه ای را در ذهن خود تصور می کند که محرم نویدکیا سرمربی تیمش را از دور تماشا می کرده؛ مربی ای که دیروز در آستانه صدرنشینی لیگ، شکستی ناباورانه را مقابل تیم هم تیمی سابقش در تیم ملی تحمل کرد.

سروش که سال گذشته با رحمتی همبازی بود و سابقه دوستی طولانی ای با گلر سابق تیم ملی فوتبال ایران دارد، درباره این شکست می گوید:« به آقای رحمتی تبریک می گویم. تیم ایشان برد خوبی در اصفهان به دست آورد. اما حقیقت اینکه هنوز باور نمی کنم که در خانه سه بر یک شکست خورده باشیم؛ در حالی که گل اول بازی را زده بودیم و باید همه چیز طبق روال پیش می رفت.»

رفیعی در ادامه می گوید:« پنالتی ای که دادیم و بازی به تساوی کشیده شد، تمرکز تیم به هم ریخت و تا آخر بازی نتوانستیم شرایط طبیعی خودمان را به دست بیاوریم. در حالی که به نظرم با توجه به نمایش هفته گذشته مقابل نفت آبادان و همانطور که هواداران از ما انتظار داشتند، می شد بازی دیروز را برد و به صدر جدول رسید. در اینباره قطعا ما بازیکنان مقصر هستیم و من واقعا از اینکه نتوانستیم خواسته های کادر فنی و آقای نویدکیا را در زمین پیاده کنیم، شرمنده هستم و بابت این مسئله از این ایشان عذر می خواهم.»

روش می گوید:« من خودم در نیمه اول موقعیت خوبی داشتم و شوت خوبی هم زدم ولی وارد دروازه نشد، فکر می کنم اگر آن توپ گل می شد، ما بازی را برده بودیم. به هر حال هرچه که هست این مسابقه تمام شده و باید به فکر بازی های بعدی باشیم، که سپاهان امسال مثل همیشه یکی از بخت های قهرمانی است و باید نگاه بلندمدت‌تری به لیگ داشته باشد و اتفاقات مقطعی نباید روی ذهن ما تاثیرگذار باشد. البته باز هم این مسئله باعث نمی شود که من به خاطر از دست دادن آن فرصت یا نمایشی که داشتم، که به نظر خودم باید بهتر از این ها کار می کردم، از آقای نویدکیا و هواداران سپاهان عذرخواهی نکنم. هواداران مطمئن باشند که بازیکنان این نتیجه را جبران خواهند کرد.»

از سروش که در تیم های مختلف با مربیان مختلفی کار کرده در مورد سطح مربیگری محرم نویدکیا می پرسیم. این ملی پوش سابق ایران در پاسخ می گوید:« قبل از هر چیزی باید به این نکته اشاره کنم که شهرتی که آقای بابت شخصیت و کاراکترشان در فوتبال ایران دارند، کاملا بجاست. چیزی هم که ما هم از ایشان می بینیم، اخلاق و رفتار و منش فوق العاده ای است که آدم را تحت تاثیر خودش قرار می دهد و به همین دلیل هم ایشان محبوبیت فوق العاده ای میان بازیکنان دارد و همین مسئله رمز موفقیت ما در رقابت های امسال خواه بود؛ اگرچه به هر حال لیگ امسال سخت است و امکان توقف وجود دارد ولی ما خالصانه برای موفقیت تیم و کادر فنی تلاش خواهیم کرد. چون آقا محرم یک بزرگ‌‌تر واقعی، یک کاپیتان و یک سرمربی است که شما از حضورش لذت می برید و این چیزی است که من باید درباره او می گفتم.»

با رفیعی درباره لیگ امسال هم صحبت می کنیم که او حرف های جالبی برزبان می آورد و می گوید:« راستش را بخواهید اتفاقاتی که در کنار زمین در اکثر بازی های لیگ می افتد، باعث می شود ما لذت کمتری از فوتبال بازی کردنمان ببریم. یعنی مثلا سال گذشته از یک بازی ۹۰ دقیقه ای، چه در صورت باخت و چه در صورت پیروزی، سهم خودمان را جدا می کردیم و به خانه می بردیم و مرور می کردیم و با لحظاتش کیف می کردیم. ولی امسال بیشتر ذهن‌مان معطوف به اتفاقاتی است که روی نیمکت ها رخ می دهد. فریادها، داد و بیدادها و حاشیه هایی است که تقریبا در هر مسابقه وجود دارد و انگار گریزی از آن نیست؛ چیزی که شاید به خاطر نبود تماشاچی بیشتر هم در فوتبال ایران باب شده است ولی حقیقت این است که شخصا خود من لذتی که قبلا از بازی ها می بردم، دیگر نمی برم. چون این داستان ها و فشاری که از بیرون به داور و بازی منتقل می شود، یواش یواش تبدیل به اصل جریان مسابقات فوتبال در لیگ شده و این برای فوتبال ما زشت و عقب برنده است.

آخرین سوال ما از رفیعی درباره پیش بینی اش از ادامه رقابت های لیگ و سپاهان است. او می گوید:« در سپاهان که همه چیز سرجای خودش قرار دارد و عالی است. مدیریت خوب و یک کادر فنی همراه و ان شاالله ما بازیکنان هم بیشتر تلاش خواهیم کرد تا در حد توقعات بازی کنیم. درباره لیگ هم باید بگویم که امسال سال عجیبی است و حتی یک بازی آسان هم نداریم. همه تیم ها از اول و شانزدهم برای هر تیمی خطرناکند و به خاطر همین هم نتایج عجیب و غریب زیاد داشته ایم. همانطور که آقای نویدکیا دیروز گفت که میزبانی این تضمین را به شما نمی دهد که برنده مسابقه باشید، بنابراین باید با تمرکز خیلی بیشتر و با تلاش خیلی بیشتر به مسابقات برویم و به امید خدا برای ما هم همینطور خواهد بود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج