۱۰۸۶۱۳۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

وارد زمین شدم بازیکنان را آرام کنم، اما اخراج شدم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: میلاد بازیکن ما است و با ما قرارداد دارد و باید تمام تمرکزش را روی ذوب‌آهن بگذارد.

خبرگزاری میزان: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: میلاد بازیکن ما است و با ما قرارداد دارد و باید تمام تمرکزش را روی ذوب‌آهن بگذارد.

رحمان رضایی در خصوص برتری ۳ بر ۲ تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مقابل نساجی مازندران در هفته سیزدهم لیگ برتر و شکسته شدن طلسم نبردن‌های این تیم در این فصل، اظهار داشت: با توجه به شرایطی که داشتیم خیلی زود به گل رسیدیم، ولی در ادامه غافلگیر شدیم. ما یک اخراجی هم در این بازی داشتیم که به نظرم داور می‌توانست چشم‌پوشی کند و او را اخراج نکند. درگیری لفظی در فوتبال زیاد رخ می‌دهد. داور کار سختی داشت، ولی به نظرم گاهی اوقات اگر داور از چنین موقعیت‌هایی چشم‌پوشی کند بهتر است.

وی افزود: من این موضوع را از بازیکنانم هم پرسیدم، اما آنها گفتند نمی‌دانیم دلیل اینکه داور کارت قرمز داد چه بود. اینکه من هم اعتراض کردم و به داخل زمین رفتم قصد داشتم بازیکنان را آرام کنم تا از اتفاقات بعدی جلوگیری کنم. من کار خاصی انجام ندادم، ولی به خاطر حضورم در زمین اخراج شدم که به نظرم داور می‌توانست این کار را نکند. در نیمه دوم هم بازی گل داشت و ما ۱۰ نفره خوب کار کردیم. بچه‌های ما مزد زحمات و جسارت‌شان را گرفتند و من به آنها تبریک می‌گویم. امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره اینکه آیا تیمش برای نیم‌فصل دوم نیاز به تقویت دارد یا خیر، تصریح کرد: برای نیم‌فصل ۴ یا ۵ بازیکن نیاز داریم تا بتوانیم تیم را تقویت کنیم. بازیکنان فعلی همگی خوب هستند اما متاسفانه ما به لحاظ تیمی نیروی کمی داریم و بازیکن جایگزین نداریم. باید نقاط ضعف را برطرف و بازیکنان فعلی را هم حفظ کنیم.

رضایی در مورد اینکه شایعه شده میلاد جهانی با تیم استقلال به توافق رسیده و قصد انتقال به این تیم را دارد، گفت: میلاد بازیکن ذوب‌آهن است و با ما قرارداد دارد. او باید تمام تمرکزش را روی ذوب‌آهن بگذارد. جهانی بازیکن باکیفیت و باتجربه‌ای است و واقعا جزو بهترین وینگر‌های ایران محسوب می‌شود و به من ماندن او فکر نمی‌کنم چون قرارداد دارد و باید بماند. جهانی گل سوم ما را در دیدار با نساجی به ثمر رساند و میلاد بازیکن مهمی برای تیم ماست. به نظرم از نظر حرفه‌ای هم درست نیست که تیم دیگری با او مذاکره کند، ولی من مطمئنم که او به قراردادش پایبند است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج