۱۰۸۶۷۹۲
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

کار به شکایت کشید؛ اتحاد داوران علیه قلعه‌نویی

بعد از صحبت‌های امیر قلعه‌نویی درباره داوران و کمک داوران فوتبال و اتهام‌هایی که در برنامه تلویزیونی به این داوران زده بود، کمیته داوران بیانیه‌ای صادر کرد و به نحوی قلعه‌نویی و دیگر سرمربیان فوتبال را تهدید کرد که این صحبت‌های آن‌ها در ارکان قضایی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

روزنامه ایران ورزشی: بعد از صحبت‌های امیر قلعه‌نویی درباره داوران و کمک داوران فوتبال و اتهام‌هایی که در برنامه تلویزیونی به این داوران زده بود، کمیته داوران بیانیه‌ای صادر کرد و به نحوی قلعه‌نویی و دیگر سرمربیان فوتبال را تهدید کرد که این صحبت‌های آنها در ارکان قضایی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در همین راستا فدراسیون فوتبال درصدد این برآمده بود که اختلاف ایجاد شده بین امیر قلعه‌‌نویی و داوران را با کدخدامنشی حل کند. به همین منظور از خورشیدی، سیدعلی، صفایی، حیدری، منصوری و موعود بنیادی‌فر دعوت کرد تا به همین منظور در فدراسیون فوتبال حاضر شوند تا اختلاف خود را با قلعه‌نویی حل کنند.

قلعه‌نویی این داوران را به نوعی متهم کرده بود که در بازی‌های مختلف علیه او سوت زده‌اند. این موضوع حتی درباره منصوری خیلی حادتر هم بود چون قلعه‌نویی درباره منصوری گفته بود که به عمد به ضرر تیم او پرچم زده است.

ماجرای دلخوری داوران از امیر قلعه‌نویی اما به همین خلاصه نمی‌شود. این چند داور که مورد اتهام امیر قلعه‌نویی قرار گرفته‌اند، تصمیم دارند امروز (سه‌شنبه) در جلسه‌ای با بهاروند به شرح موضوع شکایت‌شان بپردازند. علاوه بر این شکایت خود را علیه امیر قلعه‌نویی به کمیته انضباطی و مراجع قضایی تحویل دهند.

امیر قلعه‌نویی مدتی پیش در برنامه تلویزیونی حاضر شده بود و صحبت‌هایی را علیه داوری‌ها مطرح کرده بود. او معتقد بود که همیشه داوری‌ها علیه تیم‌های امیر قلعه‌نویی است. البته در آن برنامه یحیی گل‌محمدی و مهدی رحمتی هم داوری‌ها را به نوعی تحت تأثیر انتخابات فدراسیون فوتبال دانسته بودند که همین موضوع واکنش دپارتمان داوری را در پیش داشت اما قلعه‌نویی درباره شخص داوران هم مواردی را مطرح کرده بود که با اعتراض آنها همراه شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قضیه مافیای داوری امروزه اظهر من الشمس است. شکایت و گلایه این عزیزان توهین به شعور مردمه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این قلعه نویی دیگه قلعه کهنه شده...نبایددیگه بازیش داد...ازاولم بدردخورنبود..

        ..

    • بدون نام

      داوران عزیز دست گذاشتید رو قلعه نویی برا چی ؟ چون واقعیت رو گفته بهتون فشار امده ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج