۱۰۸۶۹۲۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

چرا پرونده حضور حیدری در تیم ملی بسته شد؟

خسرو حیدری به بهانه حضور در اردوی تیم ملی فعلاً به پیشنهادات تیم‌های باشگاه پاسخ منفی داده است. در صورتی که این حضور منتفی شود شاید وی در فصل آینده وارد کادر فنی یکی از تیم‌های باشگاهی شود.

خبرورزشی: خسرو حیدری به بهانه حضور در اردوی تیم ملی فعلاً به پیشنهادات تیم‌های باشگاه پاسخ منفی داده است. در صورتی که این حضور منتفی شود شاید وی در فصل آینده وارد کادر فنی یکی از تیم‌های باشگاهی شود.

مدت‌ها بود که بحث حضور خسرو حیدری در کادر فنی تیم ملی مطرح شده بود؛ به خصوص روزی که سرمربی تیم نساجی در این‌باره صحبت کرد. بعد از حضور خسرو حیدری در تمرین نساجی وقتی از وحید فاضلی پرسیده شد، آیا قرار است او به کادر فنی تیم نساجی ملحق شود گفت خسرو حیدری قرار است مربی تیم ملی شود.
در تازه‌ترین اظهارنظر مهدی خراطی، مدیر تیم‌های ملی گفت اسکوچیچ درخواست حضور مربی جدیدی در کادر فنی تیم ملی را نداشته است.

او قرار بود در کادر فنی تیم ملی جانشین کریم باقری شود که به بهانه ادامه حضور در کادر فنی تیم پرسپولیس پیشنهاد فدراسیون فوتبال برای کار در تیم ملی را قبول نکرد. البته کریم باقری اعلام آمادگی کرده بود توأمان در پرسپولیس و تیم ملی حضور داشته باشد، به‌خصوص که در زمان برگزاری تمرینات و بازی‌های تیم ملی تمرینات تیم‌های باشگاهی و همچنین مسابقات لیگ برتر و جام‌ حذفی تعطیل می‌شود که فدراسیون فوتبال این پیشنهاد را قبول نکرد. این پیشنهاد اعضای کمیته فنی به اسکوچیچ بود اما سرمربی تیم ملی به این درخواست پاسخ مثبت نداد و قرار است با همان کادر فنی گذشته کار تیم ملی را پیش ببرد. تیم ملی در اولین بازی پیش‌رو ۵ فروردین در استادیوم آزادی میزبان هنگ‌کنگ است.

علت استقبال اسکوچیچ از حضور کریم باقری در اردوی تیم ملی‌؛ جمع کردن حاشیه‌های تیم ملی توسط این مربی است. اسکوچیچ با علم به اینکه کریم باقری یکی از ستاره‌های بزرگ فوتبال ایران در گذشته محسوب می‌شده و بازیکنان به او احترام می‌گذارند با حضورش در اردوی تیم ملی موافقت کرد اما طبیعی است خسرو حیدری نتواند نقش کریم باقری را در اردوی تیم ملی به خوبی بازی کند. بر همین اساس حضور این مربی جوان که تاکنون سابقه مربیگری در تیمی نداشته در اردوی تیم ملی منتفی شد و همچنان وحید هاشمیان تنها دستیار ایرانی اسکوچیچ خواهد بود.

البته ممکن است بعد از انتخابات فدراسیون فوتبال کمیته فنی بار دیگر پیشنهاد خود را به رئیس فدراسیون فوتبال ارائه دهد. خسرو حیدری به بهانه حضور در اردوی تیم ملی فعلاً به پیشنهادات تیم‌های باشگاه پاسخ منفی داده است. در صورتی که این حضور منتفی شود شاید وی در فصل آینده وارد کادر فنی یکی از تیم‌های باشگاهی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج