۱۰۸۶۹۵۴
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

بی‌اعتنایی سازمان لیگ به درخواست استقلال

از سوی سازمان لیگ، برنامه هفته شانزدهم تا هجدهم لیگ برتر اعلام شد و طبق برنامه تیم‌ها از ۵ تا ۱۷ اسفند به میدان می‌روند.

خبرورزشی: از سوی سازمان لیگ، برنامه هفته شانزدهم تا هجدهم لیگ برتر اعلام شد و طبق برنامه تیم‌ها از ۵ تا ۱۷ اسفند به میدان می‌روند.

باز هم پرسپولیس بعد از تیم استقلال به میدان خواهد رفت؛ موضوعی که با اعتراض آبی‌ها همراه شد و پرویز مظلومی، سرپرست آبی‌پوشان رسماً از سازمان لیگ گلایه کرد که چرا هر هفته سرخپوشان بعد از تیم ما به میدان می‌روند. مظلومی گفته بود چرا بازی‌های رقیب سنتی استقلال همیشه بعد از بازی‌های تیم ماست و باید سازمان لیگ تمهیداتی را در نظر بگیرد تا ما هم بعد از آنها در هفته‌های آینده به میدان برویم.

با این حال و بعد از درخواست باشگاه استقلال به سازمان لیگ باز هم مسئولان سازمان لیگ در برنامه هفته شانزدهم تا هجدهم، پرسپولیس دقیقاً بعد از آبی‌پوشان به میدان می‌رود. در هفته شانزدهم روز سه‌شنبه ۵ اسفند، استقلال در رفسنجان به مصاف مس خواهد رفت و سپس چهارشنبه ۶ اسفند، پرسپولیس در آزادی میزبان سایپا خواهد بود.

در هفته هفدهم، دوشنبه ۱۱ اسفند استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد خوزستان است، در حالی که فردای آن روز یعنی سه‌شنبه ۱۲ اسفند پرسپولیس در آبادان به مصاف صنعت نفت خواهد رفت. در هفته هجدهم که همه بازی‌ها در روز یک‌شنبه ۱۷ اسفند برگزار می‌شود، ابتدا استقلال در تبریز رأس ساعت ۱۴:۳۰ مقابل ماشین‌سازی به میدان می‌رود ولی سرخپوشان در آزادی رأس ساعت ۱۷:۳۰ میزبان نفت مسجدسلیمان خواهند بود.

با این برنامه‌ریزی استقلال حق دارد از سازمان لیگ شاکی باشد، چرا که رقیب سنتی آبی‌پوشان دقیقاً بعد از آنها به میدان می‌رود. سازمان لیگ حداقل می‌توانست با قرار دادن یک، یا دو بازی استقلال بعد از پرسپولیس تعادل را در برنامه‌ریزی حفظ کند تا انتقادها نیز به حداقل برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهنام محمودیان

      بابا مسعود هر کاری برای لنگ میکنه بخدا

    • بدون نام

      سازمان لیگ هر تصمیمی میگیره با اجازه باشگاه پرسپولیس باشد در غیر این صورت فاتع سازمان لیگ خوانده است تیم تیم حکومتیه ودر همه امور اختیار مطلقه دارد

      پاسخ ها

      • سعید

        اخر تیمی که میخواهد قهرمان شود اگر به جلو و عقب بازی کردن تیم دیگر باشه همان بهتر که قهرمان نشه استقلال تیم محبوب من است مطمعنم با این ستارها با حداقل ۱۰‌امتیاز با تیم دوم‌قهرمان میشود و نیاز به اعتراض خاله زنگها ندارد وسلام

    • بدون نام

      خدایا کی وقت این وزیر تمام میشه
      انشاءالله خیر نبینی سلطانی‌فر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج