۱۰۸۷۶۷۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

دستور دستگیری ضاربانِ زباله‌گرد صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب فردیس پس از پخش تصاویری در شبکه های اجتماعی که در آن یک زباله گرد در این شهر مورد ضرب و شتم قرار می گیرد، واکنش نشان داد و دستور ویژه برای دستگیری افراد خاطی را صادر کرد.

ایرنا: دادستان عمومی و انقلاب فردیس پس از پخش تصاویری در شبکه های اجتماعی که در آن یک زباله گرد در این شهر مورد ضرب و شتم قرار می گیرد، واکنش نشان داد و دستور ویژه برای دستگیری افراد خاطی را صادر کرد.

حسین ناصرخاکی شامگاه پنجشنبه تاکید کرد: هیچ فردی حق درگیری، توهین و فحاشی ندارد، اگر کسی مرتکب جرمی شود طبق حقوق شهروندی با او برخورد می شود.

دستور دستگیری ضاربانِ زباله‌گرد صادر شد

وی ادامه داد: بنابراین اگر کسی مورد صدمه و ضرب و جرح قرار گرفته ، هرچند مرتکب جرم هم شده باشد، می تواند به دادستانی مراجعه کند، بدیهی است با هر فردی که این اقدام مجرمانه را انجام داده برخورد قاطع خواهد شد.

پخش این تصاویر با بازتاب های زیادی در شبکه های اجتماعی مواجه شد که بطور عمده علاوه بر ابراز همدلی مخاطبان شبکه های اجتماعی با زباله گرد میانسال، از ضرب و جرح یک انسان فقیر و ناتوان ابراز نارضایتی شده است.

در این قطعه فیلم منتشره ۲ نفر که گفته می شود از عوامل وابسته به شرکت های پیمانکار با شهرداری فردیس هستند، در حالی به کتک زدن این زباله گرد اصرار می ورزند که پادرمیانی دیگر شهروندان هم چندان نتیجه ای ندارد.

در عین حال، روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی فردیس شهرداری فردیس با انتشار متن کوتاهی در فضای مجازی عامل یا عاملین این درگیری را از کارگران پیمانکار جمع آوری پسماند معرفی کرد و قول برخورد قاطع با این افراد را داد.

این متن شهرداری می افزاید: پیگیری مطالبات مردمی ، برابر اطلاعات واصله عامل درگیری از کارگران پیمانکار جمع آوری پسماند بوده که شهرداری با پیگیری موضوع نسبت به احضار پیمانکار مربوطه در روز شنبه ۱۸ بهمن ماه اقدام و ضمن اخطار کتبی، عامل و عاملین موضوع را به مراجع قضایی معرفی خواهد نمود.

با توجه به اینکه نظارت و کنترل عملکرد نیروها در شرکت های پیمانکاری با پیمانکار مربوطه می باشد، شهرداری فردیس به عنوان شاکی نسبت به پیگیری و طرح دعوی در مراجع قضایی اقدام و نتیجه اقدامات متعاقبا اطلاع رسانی عمومی می گردد.

شهرداری فردیس در نیمه دوم سال ۹۶ از شهرداری کلانشهر کرج منفک و به عنوان شهرداری مستقل با ۲ منطقه تحت پوشش فعالیت خود را رسما آغاز کرد.

شهرستان فردیس با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب شرقی مرکز استان البرز قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج