۱۰۸۷۹۸۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

حدادی‌فر در گوش من هم بزند، چیزی نمی‌گویم

مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: برخورد خاصی با خدادی فر نداشتیم، او بهترین دوست من است و اگر در گوشم هم بزند، چیزی نمی‌گویم.

خبرورزشی: مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: برخورد خاصی با خدادی فر نداشتیم، او بهترین دوست من است و اگر در گوشم هم بزند، چیزی نمی‌گویم.

حدادی‌فر در گوش من هم بزند، چیزی نمی‌گویم

محمدرضا خلعتبری پس از برتری ۳ بر یک سپاهان مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: می‌دانستیم که بازی خیلی سختی مقابل تیم خوب ذوب‌آهن داریم. ذوب‌آهن جایگاه انتهای جدول نیست و در خیلی از بازی ها برخلاف جریان بازی گل خورده‌اند. از ته قلبم این تیم را دوست دارم و امیدوارم شرایط بهتری را پیدا کند و مطمئنم که به روزهای خوبش باز می‌گردد.

وی در مورد صحنه تک به تکی که با شهاب گردان داشت و پاس داد، عنوان کرد: اگر ۱۰ دفعه دیگر هم چنین صحنه ای پیش بیاید، باز هم پاس می‌دهم. امروز هم دانیال اسماعیلی‌فر خالی بود و پاس دادم که بزند، چون فکر می‌کردم یک درصد از دست برود. خوشبختانه در روزی که شایستگی‌اش را داشتیم، پیروز شدیم.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان در مورد دیدار با استقلال گفت: تا امروز تمام تمرکزمان روی بازی با ذوب‌آهن بود و از فردا به مسابقه با استقلال فکر می‌کنیم. امیدوارم یک بازی خوب را انجام دهیم. متاسفانه برخی اتفاقات می‌افتد که ناراحت می‌شویم. مقابل شهرخودور فکر نمی‌کردیم که ببازیم، اما اشتباه خودمان بود. اگر آن بازی را می‌بردیم خیلی شرایط مان بهتر می‌شد.

خلعتبری در مورد برخوردی که با قاسم حدادی‌فر در جریان بازی داشت، گفت: حدادی‌فر یکی از بهترین دوستان فوتبالی من است و برای او احترام خاصی قائلم. این چیزها در فوتبال طبیعی است و من هم از او عذرخواهی می‌کنم. من از قاسم هیچ چیز را به دل نمی‌گیرم و اگر در گوش من هم بزند، چیزی نمی‌گویم. شرایط ذوب‌آهن طوری است که آنها تحت فشار هستند. قاسم در این بازی ۹۰ دقیقه مقابل هافبک‌های ما دودید و جنگید و امیدوارم شرایط ذوب بهتر شود و او هم از زیر فشار بیرون بیاید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج