۱۰۸۸۳۴۸
۲۸ نظر
۵۰۰۷
۲۸ نظر
۵۰۰۷
پ

نماینده ایلام: درجه فلاکت به بالای ۵۳درصد رسیده

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر امروز درجه فلاکت در برخی از نقاط استان بالای ۵۳ درصد است می طلبد همه ارکان نظام دست به دست هم بدهند و استان ایلام را از این محرومیت نجات دهند.

ایسنا: نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر امروز درجه فلاکت در برخی از نقاط استان بالای ۵۳ درصد است می طلبد همه ارکان نظام دست به دست هم بدهند و استان ایلام را از این محرومیت نجات دهند.

" علی اکبر بسطامی" در نشست محرومیت‌زدایی استان که با حضور مهندس فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان برگزار شد، اظهار کرد: فلسفه تشکیل نهادهای انقلابی مانند کمیته امداد و بنیاد مستضعفان اجرای عدالت به معنای واقعی در همه استان‌های کشور است.

وی با بیان اینکه استان ایلام از نظر داشتن مواهب خدادادی مانند نفت ، گاز آب ،خاک و نیروی انسانی تأثیرگذار در سطح کشور غنی است اما از توسعه نیافتگی رنج می برد، تصریح کرد: نفت و گاز چیزی جز دود نصیب استان ایلام می شود و سهم استان از آبهای بزرگ محقق نشده است به عنوان مثال حق آب این استان از سد کرخه نسبت به استانهای دیگر بسیار پایین است.

نماینده ایلام: درجه فلاکت به بالای ۵۳درصد رسیده

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با عدالت با استان ایلام برخورد نشده است و هر چند که بعد از انقلاب اسلامی دولت های متعدد یکی پس از دیگری کارهایی را انجام داده‌اند اما زیرساخت‌های عمده توسعه در استان حاصل سفر مقام معظم رهبری به استان ایلام است که از جمله این زیر ساخت‌ها می‌توان به فرودگاه، تونلهای بزرگ و سامانه گرمسیری اشاره کرد.

بسطامی با بیان اینکه شرایط کنونی استان مانند فقر بیکاری زیبنده نظام اسلامی و ظرفیت های خدادادی استان نیست، تصریح کرد: توقع ما این است که شعاع خدمت دولت و نهادهای انقلابی به استان‌های محروم بیشتر شود و از بنیاد مستضعفان انتظار می رود که متناسب با ضریب محرومیت ها استان هایی مانند ایلام خدمت رسانی ها بیشتر شود.

وی ادامه داد: اگر امروز درجه فلاکت در برخی از نقاط استان بالای ۵۳ درصد است می طلبد همه ارکان نظام دست به دست هم بدهند و استان ایلام را از این محرومیت نجات دهند.

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه انتظار مقام معظم رهبری از مجلس یازدهم پرداختن به مقوله های مهم اقتصاد و فرهنگ است و توجه به اقشار آسیب پذیر اولویت اول در موضوع اقتصاد مطرح شده است، تصریح کرد: ارابه بی تدبیری و سوء برداشت ها برجسد انسانهای مظلوم تا کی باید تاخته شود و ما نظاره گر باشیم.

بسطامی با قدردانی از تلاش های استاندار ایلام گفت :وقتی که عملکرد مسئولان و نهادهای انقلابی را می‌بینیم در جایی هم باید شکر کنیم و در جاهایی هم شکایت حق ماست و نهادهای انقلابی باید تلاش بیشتری کنند و میزان ضریب نفوذ شرکت های وابسته به خود را در استان ایلام افزایش دهند تا هم ایجاد اشتغال مولد شود و زیرساخت های توسعه در استان ایجاد شود.

وی با تقدیر از تلاشهای بنیاد مستضعفان در شهرستانهای هلیلان و ملکشاهی گفت: امیدواریم شاهد خدمت این بنیاد در شهرستان های دیگر با ضریب محرومیت بیش از ۹ درصد نیز افزایش یابد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خودمان هستیم چکار داریم میکنیم اگر مقاومت هست پس چرا فقر برای همه نیست

    • بدون نام

      الحمدالله

    • نادر

      خدا قوت قهرمان ، یه یا حسین دیگه بگین دخل همه اومده !!!

    • بدون نام

      کل مردم کشوربالای صدرصددرفلاکتند

    • محسن

      ۵۳ ؟؟؟؟ خخخخ . تو بیان بدبختی مردم هم امار دروغ میدید !!! مشتی فلاکت بالای ۹۰ در صده تو این مملکت

    • بدون نام

      نترس عزیزم بگو بالای هفتاد درصد ...بلطف مسئولین اختلاس گر و تندرو ..

    • اسدالله احمدی

      آقای انقلابی درستش کن مگه قرارنیست انقلابی عمل کنید یاعلی

    • بدون نام

      غیب گفتی

    • ارش

      مقام انسانیت

    • علی

      بالای 153درصد بی سواد

    • فلاح

      بسطامی جان ، گویا سخن از زبان ما می گویی ، استان کهکیلویه و بویراحمد هم مثل ایلام

    • بدون نام

      کدام کارخانه یا کارگاه یا شرکت در ملکشاهی برای رفع بیکاری ایجاد شد
      همش در حد حرف هست

    • بدون نام

      فقط موندم اون 3درصدو چجوری بدست آورده؟

    • مسی

      این حالا اولشه ایشالله به درجات بالاتر هم خواهیم رسید

    • بدون نام

      آبروداری کردی وگرنه100%فلاکت هم کمه

    • بدون نام

      خدا را شکر که هنوز هستند افرادی که نگاهشون به مردم بی پناه هست ۰

    • پورکاوه

      آقای نماینده عزیز، جناب استاندار ایلام و
      اآقای فتاح.استان ایلام،فقط مرکز ومهران حوزه شمالی نیست،در ین استان.منطقه وشهرستانی بنام آبدانان هم وجود دارد،که با عدد ورقم که نه!بلکه باید کیلو مترها زمین ولایههای زیرین خط فقر وفلاکت را بکنی تا به معنی خط ففر برسی.آبدانان نخبه پرور شایسته فقر وفلاکت نیست.

    • رضا

      نه جناب به بالای 90درصد رسیده

    • بنده خدا

      چشم شما و همکاران روشن ...ملت رای دادن به شما که هر روز به جای راه حل و برون رفت از این مشکلات بیاید تریبون به دست بگیرید و اعلام درصد وضع فلاکت مردم را بکنید یا به جای همفکری و تعامل با دو قوه دیگه و حل مشکلات مردم با سنگ اندازی و آشوب بین ارکان مملکت و با قوای دیگه هر روز جنگ و ستیز کنید ...وای بر شما و جوابی که روز قیامت نمیتوانید به خدا و این مردم بدهید

    • بدون نام

      اشکال ندارد در عوض ما دنبال آرمان خان هستیم

    • بدون نام

      جنابعای در این مدت که در مجلس هستی کدام کار مثبت برای مردم انجام داه اید جز شعار و سخنرانی

    • همسایه کناری

      کلاهتون را بلاتر بگذارید و جنگ قدرت و حزبی کنید، مردم هم هیچ

    • مهدی

      ایشون نماینده مردم ایلام نیست نماینده جیبشون هستند.خریدار رأی

    • بدون نام

      عمو خوابی بگو ۹۵ درصد

    • سید

      جناب نماینده چرا خجالت داره دروغ اونم روز روشن کی گفته فلاکت ایلام 53درصد حداقل چیزی یا درصدی بگو باور کنیم اگر قبل از بتز شدن کربلا از مهران را بگی قبول ولی الان دیگه اسم فلاکت به ریش ایلام نبند منی که از اون اولش دیدم بله ایلام تنها شهر مزی اونموقع فلاکت فقر بالا بود ولی حال الحمدالله ولی الان اصلا کلمه ای بابت فلاکت به ایلام نگو همه ی مردمش خدارا شکر ثروت روی تروت چه کشاورزانش چه حتی شهروندان شهری بیکارش یابازنشته اش همگی ثروتمند به لطف امام حسن وعلی ثروتی که ایلام دارد هیچ شهرو استان ندارد فلاکت فقر ندارد

    • بدون نام

      خوشبحالتون یعنی شماها ۴۷درصد دررفاه هستید

    • بدون نام

      نماینده ایلام تو و همکارات بخور بخورتو کمتر کن ؛ درحه فلاکت ما رو هم کاری نداشته باش نهایتا حوزه کاریتو گسترش و بسط بدی همون درجه فلاکت اکراد رو تخمین بزن بسته به بقیه کاری نداشته باش ددرلزرتلل

    • بدون نام

      موقع حرف زدن که اکراد خوب زبونشون درازه میگن ما ۶۰ میلیونیم یعنی ۶۰ میلیون نمیتونن هوای همو داشته باشن ایلام از مرومیت و فقر و فلاکت و ذلت دربیاد فقط جوقع دعوا خودشون رو خوب نشون میدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج