۱۰۸۸۴۱۵
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

محمود فکری: از فردایم خبر ندارم

با اینکه اغلب بازیکنان استقلال در مصاحبه‌های بعد از بازی خود صراحتاً گفتند که باشگاه از فکری حمایت نمی‌کند و برخی او را نمی‌خواهند، اما فکری ناگهان بعد از تمرین به نشست با مددی رفت و بعد از خروج از جلسه گفت: جلسه‌ای که با مددی داشتم بیشتر در مورد مشکلات مالی و پشتیبانی بازیکنان بود و یکسری اختلاف نظر بین بازیکنان و باشگاه بوده است. اینکه چقدر بازیکنان دریافت کردند و چقدر طلب دارند برای این فصل.

روزنامه ایران ورزشی: با اینکه اغلب بازیکنان استقلال در مصاحبه‌های بعد از بازی خود صراحتاً گفتند که باشگاه از فکری حمایت نمی‌کند و برخی او را نمی‌‌خواهند اما فکری ناگهان بعد از تمرین به نشست با مددی رفت و بعد از خروج از جلسه گفت: «جلسه‌ای که با مددی داشتم بیشتر در مورد مشکلات مالی و پشتیبانی بازیکنان بود و یکسری اختلاف نظر بین بازیکنان و باشگاه بوده است. اینکه چقدر بازیکنان دریافت کردند و چقدر طلب دارند برای این فصل.

مددی قول داد این هفته سر تمرین بیاید تا ارتباط‌ها بیشتر و بهتر شود. همه یک مجموعه و مکمل یکدیگر هستیم. نتیجه‌ای که می‌گیریم باعث موفقیت همه می‌شود، همه در یک کشتی نشسته‌ایم و باید سوء‌تفاهم‌ها برطرف شود.» سرمربی استقلال انتقاد برخی بازیکنان از خود را هم با این جملات تکذیب کرد: «شاید این بیشتر ساخته ذهن شما دوستان باشد. چنین چیزی نبوده که بخواهیم تکذیبش کنیم. برخی توجهی نمی‌کنند که من تکذیب کنم یا نکنم و من هم به این مسائل توجهی نمی‌کنم. از هواداران می‌خواهم به این شایعات و دروغ‌ها توجهی نکنند. اینها افرادی هستند که هر روز یک مسأله درست می‌کنند. داستان همان قوم‌هاست، هر کاری کنیم داستانی درست می‌شود. باید مشکلات مالی بازیکنان برطرف شود. مشکلات پشتیبانی برطرف شود. اختلاف نظر‌ها در پرداختی‌ها هم حل شود. اختلافی بین قرارداد با مدیریت قبلی باشگاه هم بوده است.

باشگاه در حال بررسی پرداختی‌هاست تا هم پرداختی‌های فصل قبل و هم پرداختی‌های این فصل انجام شود. به نیم فصل رسیدیم و پرداختی‌ها باید به ۵۰درصد برسد. باشگاه استقلال همیشه کمی از پرداختی‌ها عقب بوده و این را من و بازیکنان می‌دانیم اما اختلاف پرداختی نباید زیاد باشد.»

آیا هیأت مدیره استقلال اراده‌ای برای حل مشکلات دارد؟ فکری به این سؤال هم پاسخ داد: «من را زیاد وارد بحث هیأت مدیره و این داستان‌ها نکنید بهتر است. شما دیدید ما رکورددار مالکیت بازی هستیم. در پاس دادن، نظم دفاعی و حمله خوب هستیم و رکورد خودمان را شکستیم. دوستان الان دنبال داستان‌های دیگری هستند و الان این بحث‌ها قدیمی شده است. بحث‌های نداشتن تاکتیک از بین می‌رود و اگر بازیکنان، کادرفنی، مدیران باشگاه و هواداران هم حواس‌شان جمع باشد به اهدافمان می‌رسیم.

از شروع فصل در صدر جدول بوده‌ایم. البته آنچه من و کادرفنی می‌خواهیم هنوز اتفاق نیفتاده و تیم روز به روز و هفته به هفته شرایط بهتری پیدا می‌کند. من به این چیزها قانع نیستم و بیشتر و بالاتر را می‌خواهیم. در کنار نتیجه‌گیری، هواداران بازیچه دست برخی نشوند. متأسفانه در این چند وقت بازیچه شده‌ایم و باید مدیران حمایت بیشتری کنند و ما هم تلاش بیشتری کنیم.» سرمربی استقلال درباره فهرست خود هم توضیحاتی ارائه کرد: «بازیکن مازاد نداریم. لیستی به باشگاه داده‌ام و باید تأکید کنم همه بازیکنان را نیاز داریم. اگر بتوانیم بازیکنان مد نظرمان را بگیریم خوب است.» فکری در حالی که امیدوار است مشکل دیاباته حل شود به موضوع وریا غفوری اشاره کرد و مدعی شد این بازیکن به دلیل سرماخوردگی در تمرین حضور نیافته است: «وریا با پزشکان تیم تماس گرفت و گفته سرما خورده و ما هم این را قبول کردیم.»

فکری سپس درباره اتفاقات بازی با نساجی نیز این توضیحات را داد: «من از وریا به‌عنوان کاپیتان بیشتر توقع دارم. او همیشه تیم را جمع می‌کرده و بزرگی می‌کرده و در این جور مواقع انتظار می‌رود که صبوری بیشتر داشته باشد اما به هر حال انسان است و جایی خسته می‌شود. فشار روی بازیکنان‌مان هست و باید عزم‌مان را جذب کنیم که در نیم فصل دوم اگر تقدیر بر این بود در خدمت استقلال باشیم.

خداوند انصاریان و میناوند را بیامرزد. کسی از فردای خودش خبر ندارد ما هم همین شکل هستیم اگر عمری باقی بماند و قسمت باشد در خدمت هستیم. تمام تلاشم را می‌کنم که به استقلال خدمت کنم این توانایی را از روز اول می‌دیدیم اگر استقلالی‌ها کمک کنند و پشتم باشند با کمک هم اتفاقات خوبی را رقم می‌زنیم.» فکری با این جملات صحبت‌هایش را تمام کرد: «از الان باشگاه باید به فکر زمین تمرین فصل آینده باشد. ما زمین نفت را با کمک دوستان گرفتیم اما مدتی زیر کشت می‌رود و چون آنجا را نداریم باید زمین را عوض کنیم. زمین خوب در این فصل پیدا نمی‌شود. در مجموعه انقلاب به جای کود، شیشه و آجر پاره و سرامیک هم بود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رباعی

      آقای فکری، عوامفریبی هم حد و اندازه داره.
      شما از شدت ذوق و هیجان سرمربیگری استقلال که حتی در خواب هم نمی دیدید، هنوز هم مثل بچه کودکستانی ها مصاحبه می کنید و شب ها خواب ندارید.
      البته انسان ها هر چقدر که تلاش کنند دیگران را فریب دهند، اما هرگز نمی توانند خودشون رو فریب دهند و بر بی دانشی و بی سوادی خودشون پوشش بگذارند

    • ایران

      جناب فکری اگر شما هم وارد سیاست نشوید بهتون قول میدم حالا حالا چیزیت نمیشه.
      #امپول

    • حمید موحد

      اقای فکری لباس سر مربیگری استقلال به تن شما و امثال شما کشاد هست اخه با چه رزمه ای امدی سر مربی شدی با کدام مدرک مربگیری ترا بخدا بگدارید تیم بزرگ استقلال اون صلابت قبلی خودش را داشته باشه منتظر حیا کن و رها کن باش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج