۱۰۸۹۶۷۸
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

جمهوری‌خواهان به بایدن: به برجام بازنگرد

به گزارش رسانه‌های آمریکایی، ۱۲۰ عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور این کشور مدعی شدند بسیار مهم است که اجازه ندهید تاریخ خود را با توافق «بسیار ناقص» ایران تکرار کند.

خبرگزاری فارس: در هفته جاری، ۱۲۰ نماینده جمهوری‌خواه آمریکایی نامه‌ای سرگشاده را به امضا رساندند و از «جو بایدن» خواستند به دنبال تعامل با ایران نباشد.

قانون‌گذاران جمهوری خواه آمریکایی در این نامه خطاب به بایدن نوشتند: این که اجازه ندهید تاریخ خودش را با توافق هسته‌ای بسیار ناقص ایران تکرار کند، از اهمیت حیاتی برخوردار است.

به گزارش «نیوزویک»، آن‌ها افزودند توافق سال ۲۰۱۵ شامل بندهای موسوم به غروب می‌شود که به معنای آن است که محدودیت‌های هسته‌ای ایران در سال ۲۰۲۵ برداشته می‌شود و این توافق برنامه موشک بالستیک تهران و نفوذ منطقه‌ای آن را شامل نمی‌شود.

در این بیانیه ادعا شده است: بازگشت (به برجام) خطای استراتژیک سیاست خارجی آمریکا خواهد بود که به شکل فزاینده‌ای بسیار خطرناک‌تر از پیامدهای رویکرد اشتباه اصلی است.

آن‌ها مدعی شدند: تعامل با تهران اشتباه خواهد بود و ایران به موضع ضعف احترام نمی‌گذارد و تنها برای قدرت احترام قائل است. استفاده از زور و اقدام نظامی باید همیشه آخرین گزینه ممکن باشد اما ما باید آن را روی میز نگه داریم، نه برای این که جنگ می‌خواهیم بلکه برای این که مانع وقوع آن شویم.

قانون‌گذاران آمریکایی در ادامه ادعاهایشان، افزودند: سایر ابزارهای قدرت ملی ما از جمله فشار سیاسی و اقتصادی، زمانی که ایران بفهمد گزینه نظامی روی میز است و واقعی است، به ابزارهای بزرگتری تبدیل خواهند شد.

پیشتر، بیش از ۵۰ قانونگذار آمریکایی در نامه‌ای به بایدن، رئیس‌جمهور این کشور، از او خواسته‌اند به توافق هسته‌ای با ایران برنگردد و سیاست «فشار حداکثری» علیه ایران را ادامه دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج