۵نکته برای طبخ پیتزای رژیمی
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
دیاکو_موبایل F دومی
ایرانیان - F داخلی موبایل111
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
ایرانیان - f تبلت1111
دکتر نداف کرمانی 1
فرش مرتضوی_1
تدریس خصوصی امیرکبیر_1
فرش مرتضوی_3
دکتر نداف کرمانی 3
تدریس خصوصی امیرکبیر_3
فرش مرتضوی_ 4
تدریس خصوصی امیرکبیر_4
دکتر نداف کرمانی 4
دکتر نداف کرمانی 2
فرش مرتضوی_2
تدریس خصوصی امیرکبیر_2
دیاکو_F داخلی دومی
ایرانیان - F داخلی1111
۱۰۸۹۷۰۱
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
۲۳۳۵
وقتی روی کاهش وزن متمرکز هستید، مجبورید برخی تغییرات را در رژیم غذایی خود ایجاد کنید و برخی غذا‌های محبوب خود را از فهرست غذا‌هایی که زیاد مصرف می‌کنید، خارج کنید، یکی از این خوراکی ها، پیتزا است. اما به نظر می‌رسد می‌توان در صورت رعایت برخی نکات، هر چند وقت یکبار، پیتزا خورد.

وقتی روی کاهش وزن متمرکز هستید، مجبورید برخی تغییرات را در رژیم غذایی خود ایجاد کنید و برخی غذا‌های محبوب خود را از فهرست غذا‌هایی که زیاد مصرف می‌کنید، خارج کنید، یکی از این خوراکی ها، پیتزا است. اما به نظر می‌رسد می‌توان در صورت رعایت برخی نکات، هر چند وقت یکبار، پیتزا خورد.

پیتزا‌های آماده یا رستورانی اغلب سرشار از نمک، کالری و چربی هستند، بنابراین بهترین روش برای کنترل کالری پیتزا، پختن پیتزای خانگی است.

با مواد اولیه سالم شروع کنید

یکی از مهمترین نکات برای طبخ پیتزای کم کالری این است که سعی کنید از مواد غذایی سالم استفاده کنید. برای مثال به جای روغن معمولی از روغن زیتون استفاده کنید، به جای خمیر آماده و سفید، از خمیر خانگی و دارای سبوس استفاده کنید و پنیر کم چرب یا توفو را جایگزین پنیر‌های چرب کنید.

سس گوجه خانگی بسازید

به جای آن که کف خمیر خود را با سس‌های آماده و سرشار از نمک و روغن انباشته کنید، سعی کنید گوجه تازه را بخارپز کرده یا با روغن بسیار کم تفت دهید و پس از له یا میکس کردن، روی خمیر پخش کنید.

۵نکته برای طبخ پیتزای رژیمی

پیتزای نازک طبخ کنید

زیاده روی در چیدن مواد روی پیتزا، می‌تواند باعث شود کالری پیتزای شما چندین برابر شود، بنابراین سعی کنید پیتزای خود را با مواد متعادل طبخ کنید.

روی سبزیجات متمرکز شوید

یکی از برترین روش‌ها برای طبخ یک پیتزای سالم این است که روی سبزیجات متمرکز شوید. برای مثال از اسفناج، بادمجان، قارچ، گوجه و سایر سبزیجات دلخواه خود استفاده کنید.

پروتئین بیشتری اضافه کنید

درست است که استفاده از سبزیجات مهم است، اما بهتر است از پروتئین نیز استفاده کنید، اما بهتر است به جای استفاده از سوسیس و کالباس یا انواع بیکن، روی استفاده از پروتئین‌های سالم حیوانی یا حتی گیاهی مثل سویا متمرکز شوید

برچسب ها:
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
فرش تارنگ_1
فرش ریحان 1
شیرآلات زمانی_1
اپیلاسیون نانا 1
شیرآلات زمانی_3
فرش ریحان 3
اپیلاسیون نانا 3
فرش تارنگ_3
فرش ریحان 4
فرش تارنگ_4
اپیلاسیون نانا 4
شیرآلات زمانی_4
فرش ریحان 2
شیرآلات زمانی_2
اپیلاسیون نانا 2
فرش تارنگ_2
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
شفا_فوترموبایل
بانک کتاب پایتخت_فوتر موبایل
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
تدبیرکالا_فوتر موبایل
استیل رگال_فوتر موبایل
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
کالابرد_فوترموبایل
فنی آتل_فوتر موبایل
قالیشویی بانو_فوترموبایل2
دکتر عارفی - موبایل فوتر
فرش تارنگ_فوتر موبایل
دکتر قدیمی_فوتر موبایل
دیاکو_فوتر موبایل داخلی
تدبیرکالا_فوتر
دیاکو_فوتر داخلی
فرش تارنگ_فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر
رستوران باغ بهشت _فوتر
شفا_فوتر
قالیشویی بانو_فوتر2
قالیشویی ادیب_فوتر
قالیشویی نوین_فوتر
کالابرد_فوتر
رستوران پارسیان_فوتر
دکتر عارفی - فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
بانک کتاب پایتخت_فوتر
دکتر قدیمی_فوتر
فنی آتل_فوتر
استیل رگال_فوتر