۱۰۹۰۳۸۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

حسینی، نزدیک‌تر از مجیدی به ذوب

ذوب‌آهن بعد از اخراج رحمان رضایی حالا درصدد انتخاب سرمربی است، این در حالی است که ذوبی‌ها فردا آخرین بازی در نیم‌فصل اول را برابر مس رفسنجان انجام خواهند دا

روزنامه همشهری: ذوب‌آهن بعد از اخراج رحمان رضایی حالا درصدد انتخاب سرمربی است، این در حالی است که ذوبی‌ها فردا آخرین بازی در نیم‌فصل اول را برابر مس رفسنجان انجام خواهند داد. در این مسابقه میلیچ چرچیچ مربی صربستانی ذوب‌آهن که از فصل گذشته همراه این تیم است هدایت سبزپوشان اصفهانی را برعهده خواهد داشت ولی مسئولان باشگاه اواسط هفته سرمربی جدید را انتخاب خواهند کرد. مجتبی فریدونی مدیرعامل ذوب‌آهن درخصوص انتخاب سرمربی جدید می‌گوید: «ما ۲گزینه داریم. اگر با گزینه یک به‌توافق رسیدیم، ایشان معرفی خواهد شد و اگر نشد به سراغ گزینه دوم خواهیم رفت. ان‌شاءالله این موضوع تا روز سه‌شنبه نهایی خواهد شد.»

یکی از گزینه‌های ذوب‌آهن فرهاد مجیدی است که گفته می‌شود مسئولان باشگاه در روزهای گذشته با او مذاکراتی داشته‌اند. البته شایعه شده مجیدی شرط عجیبی را برای ذوبی‌ها تعیین کرده و از مسئولان این باشگاه خواسته بندی در قراردادش گنجانده شود که هر زمان از استقلال پیشنهاد داشت بدون هیچ مشکلی جدا شود که این موضوع با موافقت ذوبی‌ها همراه نبوده است. روز گذشته با یکی از مسئولان باشگاه ذوب‌آهن صحبت کردیم که براساس صحبت‌های این مقام مسئول، گزینه اول ذوب‌آهن سیدمجتبی حسینی سرمربی فعلی نفت مسجدسلیمان است. برخی شروط تعیین‌شده توسط مجیدی و اتفاقاتی که در استقلال برای این مربی رخ داد، باعث شده که ذوبی‌ها به‌عنوان گزینه اول روی حسینی تمرکز کنند. مسئولان ذوب‌آهن بر این عقیده‌اند که انتخاب حسینی انتخابی کم‌دردسر و کم‌حاشیه نسبت به انتخاب مجیدی است.

مسئله مهم اما جدایی حسینی از نفت مسجدسلیمان خواهد بود. این مربی امروز در بازی با آلومینیوم اراک روی نیمکت تیمش خواهد نشست و گفته می‌شود این آخرین مسابقه‌ای است که حسینی هدایت نفت مسجدسلیمان را برعهده دارد. ظاهرا بندی در قرارداد حسینی وجود دارد که این مربی می‌تواند بدون مشکل خاصی از نفت جدا شود. ذوبی‌ها هم منتظر جدایی رسمی حسینی هستند و البته اگر این اتفاق به هر دلیلی رخ ندهد، آن وقت مذاکرات با مجیدی وارد مراحل جدی‌تری خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج