۱۰۹۱۰۹۷
۱۲ نظر
۵۰۰۳
۱۲ نظر
۵۰۰۳
پ

فکری فعلا تحت حمایت وزارت ورزش

تماس‌هایی از سوی برخی افراد از سمت وزارت با افراد تاثیرگذار در بدنه مدیریتی باشگاه از آن‌ها درخواست شده است تا به هر شکل ممکن حمایت خود را از محمود فکری ادامه داده و شرایط را برای تثبیت جایگاه وی در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فراهم کنند.

روزنامه فرهیختگان: تماس‌هایی از سوی برخی افراد از سمت وزارت با افراد تاثیرگذار در بدنه مدیریتی باشگاه از آنها درخواست شده است تا به هر شکل ممکن حمایت خود را از محمود فکری ادامه داده و شرایط را برای تثبیت جایگاه وی در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فراهم کنند

یک‌بار دیگر استقلال در بزنگاه لازم کم آورد و موفق نشد با برتری در دیدار حساس و بزرگ مقابل سپاهان اصفهان سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند تا شانس قهرمانی در نیم‌فصل نخست را از دست بدهد. شاگردان محمود فکری با یک نمایش ضعیف بازی را به سپاهان واگذار کردند تا خطر سقوط به رده سوم جدول را به جان بخرند و بعد از مدت‌ها از صدرنشینی فاصله بگیرند. نکته قابل‌توجه اینکه استقلال در این دیدار هرگز نشانی از روزهای خوب خود نداشت و نه‌تنها بازیکنان این تیم در زمین نتوانستند خودی نشان بدهند و به‌قول پیشکسوتان استقلال بسیار بی‌انگیزه و بی‌تفاوت در زمین ظاهر شدند، بلکه کادر فنی نیز بسیار ضعیف و پراشتباه نشان داد و با یک ترکیب نادرست و ارنج غلط دخل استقلال را در این دیدار حساس آوردند.

حالا بعد از این دیدار رسانه‌ها پر شده از شایعاتی مبنی‌بر اینکه سرنوشت استقلال برای ادامه رقابت‌ها به کجا خواهد رسید و آیا فکری و تنی چند از بازیکنان مثل سیاوش یزدانی، وریا غفوری، رشید ‌مظاهری، فرشید باقری و... که صحبت از جدایی آنها به‌گوش می‌رسد در ادامه فصل بیستم رقابت‌ها، آبی‌پوشان را همراهی خواهند کرد یا خیر!

فکری بی‌انگیزه‌تر از همیشه

بعد از شکست استقلال مقابل سایپا و انتقادهای بی‌سابقه علیه کادر فنی برخی نشانه‌ها از بی‌انگیزه شدن فکری خبر داده و مشخصا این‌طور وانمود می‌شد که در استقلال تقریبا کار از دست فکری خارج شده است. در ادامه انتقادها بعد از دیدار با نساجی و به‌واسطه رفتار کاپیتان غفوری و مصاحبه‌های بازیکنان در اعتراض به برخی مسائل سطحی به اوج رسید و تقریبا محرز شد که کادر فنی توانایی جمع کردن حواشی را ندارد. این درحالی است که از همان ابتدای فصل شایعات بی‌امان درخصوص دخالت پرویز مظلومی در امور فنی و کادر ضعیف فکری و بی‌توجهی او به این مساله باعث شده بود سرمربی استقلال کمی تا قسمتی دلسرد شود اما کسب امتیاز لازم برای صدرنشینی تقریبا همه این مسائل را خنثی کرد تا کادر آبی‌پوشان به هر شکل ممکن به کارش ادامه دهد.
با این حال بعد از دیدار با نساجی تقریبا بی‌انگیزگی محمود فکری برای کار در استقلال به اوج رسید تا جایی که در اقدامی بی‌سابقه در آستانه دیدار سرنوشت‌ساز مقابل سپاهان در یکی از جلسات تمرینی تیمش حاضر نشد و به گفته کانال رسمی باشگاه ترجیح داد تا در یک جلسه مهم‌تر از تمرینات استقلال شرکت کند تا جمله این عوامل از بی‌انگیزگی و دلسردی فکری برای کار در جمع آبی‌پوشان خبر بدهد.

موضع هیات‌مدیره به‌ضرر فکری

در آخرین جلسه هیات‌مدیره باشگاه استقلال محمود فکری در این جلسه شرکت کرد و به دفاع از عملکرد خود پرداخت. البته او در این جلسه به برخی رفتار‌های اعضای هیات‌مدیره انتقادهایی را مطرح کرد، چراکه اعتقاد داشت هیات‌مدیره باشگاه باید در زمان مقتضی بیشتر از این حرف‌ها از او و تیمش حمایت می‌کرد، با این حال اعضای هیات‌مدیره نیز به فکری گوشزد کردند که برخی رفتارها درخصوص مقاومت در جهت تقویت کادر فنی و نشنیدن صدای اعتراض‌ها و انتقادها باعث شده درنهایت این اختلافات به‌وجود بیاید. با این حال و در برهه زمانی فعلی این‌طور شنیده می‌شود که با وجود حمایت‌های قبلی هیات‌مدیره استقلال از سرمربی آبی‌پوشان، حالا و به‌واسطه نتایج ضعیف چند هفته اخیر احتمالا این حمایت همه‌جانبه در جلسه آتی رنگ باخته و چه‌بسا اتفاقاتی بیفتد که منجر به تغییرات در کادرفنی شود، البته تا اینجای کار فعلا تصمیم خاصی در این خصوص گرفته نشده و همه‌چیز به جلسه بعدی موکول شده است تا برحسب جمع‌بندی نظر اعضا درخصوص ادامه همکاری با محمود فکری تصمیم‌گیری عاجلی شود.

بر همین اساس و طبق شنیده‌های «فرهیختگان» قرار بود جلسه هیات‌مدیره باشگاه امروز برگزار شود اما با تصمیم رئیس هیات‌مدیره این جلسه به روزهای آتی موکول شد و شاید این جلسه سرنوشت‌ساز امروز برگزار شود.

موضع وزارت به‌نفع فکری

نکته قابل‌توجه اینکه هرچقدر اعضای هیات‌مدیره از کادر فنی استقلال قطع امید کرده و کار او را تمام‌شده می‌دانند اما فشارها برای ابقای محمود فکری از سوی وزارت ورزش ادامه داشته و جالب اینکه طی تماس‌هایی از سوی برخی افراد از سمت وزارت با افراد تاثیرگذار در بدنه مدیریتی باشگاه از آنها درخواست شده است تا به هر شکل ممکن حمایت خود را از محمود فکری ادامه داده و شرایط را برای تثبیت جایگاه وی در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فراهم کنند، بنابراین باید تا پایان جلسه آتی هیات‌مدیره استقلال صبر کرد تا مشخص شود سمبه کدام یک از طرفین پر زورتر بوده و درنهایت سرنوشت فکری با استقلال برای ادامه همکاری به کجا خواهد انجامید.

چه کسی پشت فکری ایستاد؟

نکته قابل توجه اینکه بعد از دیدار مقابل سپاهان و شکست استقلال مقابل این تیم در اصفهان طبق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان»، سرمربی استقلالی ها دلسردتر از همیشه به نزدیکانش اعلام کرد که اگر چه قصد استعفا ندارد و می‌خواهد همچنان به کار ادامه بدهد اما این جملات را با سردی خاصی بیان کرد تا اینطور القا شود که او همه چیز را به آینده و تصمیمات هیات مدیره موکول کرده است. با این حال طبق شنیده‌ها برخی افراد با نفوذ در تماس با فکری از وی و ادامه کارش در استقلال حمایت کرده و از او خواستند فکر هرگونه‌ قطع همکاری را از سرش بیرون کند و به سرمربی استقلال اعلام کردند که لازم نیست تنها ساعاتی بعد از شکست مقابل سپاهان تصمیمی گرفته و یا حرفی بزند که بعدا در عمل انجام شده قرار بگیرد. البته فکری در همان نشست خبری بعد از بازی نشان داد که خیلی حال‌وحوصله جاروجنجال‌های جدید را نداشته، چراکه به بهانه یک سوال تاکتیکی جلسه کنفرانس خبری را به‌حالت قهر ترک کرد و بعد در شایعه‌ای که البته صحت نداشت، این‌طور عنوان شد که او صفحه بازیکنان و صفحه رسمی باشگاه استقلال در اینستاگرام را آنفالو کرده است تا مجموعه این عوامل این شائبه مبنی‌بر استعفای فکری را تقویت کند.

نکته قابل‌توجه اینکه برخی اخبار حکایت از جلوگیری از استعفای احتمالی سرمربی آبی‌پوشان توسط اعضای هیات‌مدیره استقلال داشت که با پیگیری‌های «فرهیختگان» مشخص شد این افراد در این موضوع دخالتی نکرده و پای برخی نفرات بانفوذ دیگر درمیان بوده است.

گزینه‌های تکراری

از زمانی که بحث احتمال کنار رفتن فکری از استقلال مطرح شد گزینه‌های مختلفی به‌عنوان جانشین احتمالی او مطرح شدند. از الکس نوری که در سال‌های اخیر گزینه خیلی از تیم‌ها بوده و هربار نیز حضورش منتفی می‌شود تا نفرات شناخته‌ای‌شده که همیشه نام‌شان برای استقلال مطرح می‌شود؛ امیر قلعه‌نویی، فرهاد مجیدی و علیرضا منصوریان. برخی معتقدند قلعه‌نویی بندی در قراردادش با گل‌گهر وجود دارد که اجازه می‌دهد درصورت دریافت پیشنهاد از استقلال به این تیم برود. مجیدی هم که ظاهرا با ذوب‌آهن به توافق نهایی رسیده چنین بندی در قراردادش خواهد بود! منصوریان هم فعلا بیکار است و البته گزینه باب میل هواداران استقلال نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرسپولیس

      فکری بهترین مربی لیگ برتر ه ازعقب

    • پرسپولیس

      فکری بهترین مربی لیگ برتر ه

    • ابی دلان

      وزارت ورزش لنگی هس واسه اون بد نیس که مهم تیم لنگ هس که باید بهش اهمیت بده

    • مهسا

      بابا مسعودشون پشت کیسه هست و گر نه این تیم باید الان تو دسته دوم بازی میکرد

    • بدون نام

      بابا مسعود لنگی فهمیده فکری هیچی از دستش بر نمیاد همایتشو اعلام کرده

    • احمد

      چه حمایتی؟بازی خوب تاکتیک قوی موقعیتهای فراوان بازی زیبا یکدستی و...؟باید تا کار از کار نگذشته اقدام کرد وگرنه بدرد نمیخوره و در اسیا با این کادر پر مدعای تو خالی فاجعه خواهیم داشت و لیگ هم سهمیه نخواهد گرفت

    • ایران آبی

      شما که نظرات کار بران را منعکس می کنید آدم صادقی نیستید

    • شهرام

      این سلطانی فربی همه چیزتااستقلالونابودنکنه خیالش راحت نمیشه بابابه قران مربی نیست باسلام وصلوات که نمیشه بازی کرد

    • بدون نام

      پس معلوم شدکاروزیره

    • بدون نام

      خوب معلومه وزیر دوست داره استقلال نگیره بهترین گزینه

    • بدون نام

      ....بازهم وزارت ورزش! چه جون استقلال می‌خواهند! پس کاربابامسعوده، ازاول هم مشخص بود، خیالش راحت بودازطرف فکری که مالی نیست..

    • ایل

      بله معلوم ک حمایت میشه چون خاطرشون جم ک اس اس با این مربی ب هیچ جا نمیرسه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج