۱۰۹۲۱۵۷
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

درخواست سرخ‌ها از مغانلو: خودت رضایتنامه بگیر

شنیده‌ها از افراد مطلع درخصوص انتقال مغانلو حاکی از آن است که مدیران سانتاکلارا با مبلغی حدود ۵۰ تا ۶۰ هزار یورو حاضرند رضایتنامه این بازیکن را به پرسپولیس بدهند، اما خزانه خالی باشگاه پرسپولیس به بزرگ‌ترین دغدغه پرسپولیسی‌ها برای نهایی کردن این انتقال تبدیل شده است.

روزنامه فرهیختگان: شنیده‌ها از افراد مطلع درخصوص انتقال مغانلو حاکی از آن است که مدیران سانتاکلارا با مبلغی حدود ۵۰ تا ۶۰ هزار یورو حاضرند رضایتنامه این بازیکن را به پرسپولیس بدهند، اما خزانه خالی باشگاه پرسپولیس به بزرگ‌ترین دغدغه پرسپولیسی‌ها برای نهایی کردن این انتقال تبدیل شده است.

پرسپولیسی‌ها چندهفته‌ای است که روی ریل موفقیت حرکت می‌کنند و توانسته‌اند با کسب نتایج دلخواه در ۴ هفته گذشته رقابت‌هایشان خود را از رتبه‌های میانی جدول جدا کرده و با یک بازی کمتر در رتبه دوم جدول رده‌بندی جا خوش کنند و امیدوار به این باشند که با پیروزی در دیدار عقب‌افتاده خود که در شهر سیرجان برگزار می‌شود، بتوانند برای اولین‌بار در لیگ بیستم به صدر جدول برسند و عنوان قهرمانی نیم‌فصل را از آن خود کنند و البته با وضعیت بهتری به استقبال بازی‌های نیم‌فصل دوم بروند.

اما به‌نظر می‌آید روزهای پرخبر سرخ‌ها پس از دیدار پایانی در نیم‌فصل اول از راه برسد و مدیران این تیم که مدت‌هاست منتظرند لیگ به نیمه راه برسد تا با باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات بتوانند نسبت‌به خواسته‌های سرمربی تیم برای جذب بازیکنان جدید جهت تقویت تیم اقدام کنند، کار سخت خود را در بازار نقل‌وانتقالات زمستانی آغاز کنند و امیدوار به این باشند که بتوانند صیدهای خوبی انجام داده و خواسته کادرفنی و هواداران پرشمار باشگاه را برآورده کنند.

البته مربیان سرخ در این مدت بارها در صحبت‌هایشان اعلام کرده‌اند که جذب بازیکن در نیم‌فصل کار بسیار مشکلی است، چراکه تیم‌ها حاضر نیستند بازیکنان تاثیرگذار خود را از دست بدهند و البته اگر تیمی هم راضی به این کار شود، درقبال آن پول هنگفتی را طلب می‌کند که در این وضعیت مالی پرسپولیس، غیرقابل انجام است.

هرچند پست‌های زیادی که سرخ‌ها در آن احساس ضعف می‌کنند نیز زیاد است و به همین علت یکی دیگر از چالش‌های کادرفنی سرخ این است که چگونه باید باوجود ۲ سهمیه لیگ برتری، در پست‌های موردنیاز دست به تقویت تیم بزنند.

مغانلو به سرخ‌ها بله گفت

همان‌طور که در گزارش‌های چندروز گذشته نوشته بودیم، کادرفنی سرخ به این خاطر که تیم‌های لیگ برتر خیلی سخت راضی به جدایی ستاره‌هایشان می‌شود و همچنین نیاز بیش از حد مجاز لیگ برتری سرخ‌ها به نفرات جدید، یکی از راهکارهایشان برای تقویت پرسپولیس در نیم‌فصل، جذب بازیکنان ایرانی که در لیگ‌های خارج از کشور بازی می‌کنند بوده است.

در این میان پرسپولیسی‌ها به‌دنبال گزینه‌هایی رفتند که شرایط خوبی در تیم‌هایشان ندارند و میل بیشتری برای بازگشت به فوتبال کشور و درخششی دوباره دارند.

سرخ‌ها که با همین فرمول موفق شده بودند مهدی ترابی که در میان تیم‌های لیگ برتری خواهان زیادی هم داشت را جذب کنند، این‌بار برای تقویت خط حمله خود به‌سراغ شهریار مغانلو گلزن پیشین پیکان رفتند که در ابتدای فصل و پیش از اینکه به فوتبال اروپا عزیمت کند، با پیشنهاد سفت و سخت پرسپولیسی‌ها مواجه بود، ولی درنهایت حضور در فوتبال پرتغال را به پوشیدن پیراهن سرخ ترجیح داد و با عقد قراردادی به سانتاکلارا پیوست.

او اما در این مدت درست مثل علی علیپور نتوانست عملکرد چشمگیری از خود به نمایش بگذارد و از فرصت‌های اندک خود نیز نتوانست بهره لازم را ببرد و بیشتر اوقات روی نیمکت تیمش نشست و تنها یک‌بار موفق به گلزنی شد.

مغانلو که طاقت نیمکت‌نشینی را نداشت، بلافاصله بعد از پیشنهاد پرسپولیسی‌ها به فکر فرورفت که در این شرایط چه تصمیمی بگیرد تا آینده فوتبالی‌اش تحت‌تاثیر قرار نگیرد و حالا از اطراف باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که این بازیکن به‌تازگی به نماینده باشگاه پرسپولیس پاسخ مثبت داده و پذیرفته که نیم‌فصل دوم لیگ ایران پیراهن سرخ را بر تن کند.

البته این بازیکن با تیم سانتاکلارا قرارداد دارد و باید دید در ادامه سرخ‌ها با چه ترفندی می‌توانند رضایتنامه مغانلو را از تیم پرتغالی‌اش بگیرند. تنها چیزی که مشخص است اینکه آنها کار ساده‌ای برای این انتقال پیش‌رو ندارند.

درخواست پرسپولیس از شهریار: خودت رضایتنامه‌ات را بگیر

پرسپولیسی‌ها در ماجرای انتقال مهدی ترابی رایزنی‌ها و تلاش‌های زیادی کردند که برای دریافت رضایتنامه این بازیکن پولی پرداخت نکنند و البته در این بین نقش ترابی و مدیربرنامه‌هایش هم غیرقابل‌انکار است که توانستند با برنامه‌ریزی درست و دقیق کاری کنند که ابتدا قرارداد این بازیکن با باشگاه العربی فسخ و سپس او برای مذاکرات با پرسپولیس راهی ایران شود. حالا پرسپولیسی‌ها در ماجرای شهریار مغانلو هم قصد دارند از همین راه وارد شده و اقدامی کنند که مجبور نباشند بابت رضایتنامه او پولی بپردازند.

در این خصوص شنیده می‌شود پرسپولیسی‌ها به مغانلو گفته‌اند که تمام تلاش خود را به کار ببندد تا بدون درمیان بودن نام پرسپولیس، رضایتنامه خود را از سانتاکلارا بگیرد و سپس برای مذاکرات نهایی و عقد قرارداد به تهران بیاید.

در این بین قرار است مدیر برنامه‌های مغانلو در جلساتی با مدیران سانتاکلارا، راهکارهای جدایی مغانلو از این باشگاه را پیگیری کرده و آن را به اطلاع پرسپولیسی‌ها برساند، اما چیزی که مشخص است، سرخ‌ها در قدم اول به‌دنبال جذب بدون هزینه رضایتنامه این بازیکن هستند.

بوی پول به مشام سانتاکلارا رسید

با اینکه پرسپولیسی‌ها امیدوارند تا شهریار مغانلو را بدون سروصدا و با کمترین هزینه به خدمت بگیرند، اما ظاهرا اخبار پیشنهاد باشگاه ایرانی به بازیکن تیم‌شان به گوش مدیران سانتاکلارا رسیده و همین مساله کار را برای مدیران پرسپولیس سخت‌تر کرده است.

مدیران این باشگاه که برای به‌خدمت گرفتن این بازیکن ایرانی هزینه کرده‌اند، حالا که متوجه شده‌اند پرسپولیس خواهان سفت و سخت مغانلو است، به‌دنبال آن هستند که هرطور شده بتوانند هزینه‌هایی را که برای خرید این بازیکن کرده، ازطریق دریافت پول رضایتنامه جبران کنند.

البته شنیده می‌شود مغانلو حاضر شده تمامی مطالبات خود را به این باشگاه ببخشد و از جمع آنها جدا شود، ولی مدیران باشگاه پرتغالی تلاش می‌کنند بتوانند بخشی از هزینه‌ای را که برای این بازیکن انجام داده‌اند، دریافت کنند و این یعنی قرمزها کار چندان ساده‌ای برای جذب این مهاجم ندارند.

شنیده‌ها از افراد مطلع درخصوص این انتقال حاکی از آن است که مدیران سانتاکلارا با مبلغی حدود ۵۰ تا ۶۰ هزار یورو حاضرند رضایتنامه این بازیکن را به پرسپولیس بدهند، اما خزانه خالی باشگاه پرسپولیس به بزرگ‌ترین دغدغه پرسپولیسی‌ها برای نهایی کردن این انتقال تبدیل شده است.

قرارداد مغانلو زیر 200 هزار یورو است

شهریار مغانلو در ابتدای فصل جاری از چند تیم ایرانی پیشنهادات خوبی در جیب داشت که می‌توانست با پاسخ مثبت به این پیشنهادات، هم از لحاظ مالی و هم فوتبالی شرایط خوبی را تجربه کند، اما درنهایت این بازیکن اعلام کرد هدفش حضور در فوتبال اروپا است و مسائل مالی برایش در اولویت‌های بعدی قرار دارد.

حتی آن زمان هم اعلام شد که پیشنهاد تیم‌هایی مثل پرسپولیس و تراکتو به‌حدی بالا هست که بتواند مبلغی را که مغانلو از تیم پرتغالی می‌گیرد جبران کند، اما رویای حضور در اروپا و طی کردن پله‌های ترقی، او را از فکر کردن به پیشنهادات داخلی دور کرد.

درخصوص قرارداد مالی این بازیکن با سانتاکلارا شنیده می‌شود رقمی که او برای یک فصل دریافت کرده زیر ۲۰۰ هزار یورو است و حتی عده‌ای معتقدند او با ۱۲۰ هزار یورو حاضر شده پیراهن این تیم پرتغالی را بر تن کند و حالا هم که قرار است به ایران بازگردد، نمی‌تواند درخواست مالی خیلی زیادی از سرخ‌ها داشته باشد.

البته ظاهرا مغانلو و نماینده‌اش بر سر موارد کلی با یکدیگر به توافق رسیده‌اند و تنها مشکل رضایتنامه این بازیکن است که اگر برطرف شود، او با سرخپوش شدن فاصله چندانی ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد 1.

      سلام هرکس که می به پرسپولیس اضافه شود باید بانامه کتبی تسویه حساب داشته باشد ولاغیر. هوا دار پرسپولیس.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج