۱۰۹۲۶۹۶
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

در ایران می‌مانیم و شرایط را تغییر می‌دهیم

فروغ عباسی در خط پایان مسابقه با سؤال خبرنگار خبرگزاری آسوشیتدپرس روبه‌رو شد و از مربی‌اش و زنانی گفت که با خواست همسرانشان نمی‌توانند از کشور خارج شوند: «این نخستین‌بار نیست که این اتفاق می‌افتد. در گذشته نیز این مشکل را داشته‌ایم.»

روزنامه همشهری: فروغ عباسی در خط پایان مسابقه با سؤال خبرنگار خبرگزاری آسوشیتدپرس روبه‌رو شد و از مربی‌اش و زنانی گفت که با خواست همسرانشان نمی‌توانند از کشور خارج شوند: «این نخستین‌بار نیست که این اتفاق می‌افتد. در گذشته نیز این مشکل را داشته‌ایم.» عباسی امیدوار است که زنان بتوانند این مشکل را حل کنند: «امیدوارم که همه زنان با کمک هم در ایران بتوانیم این وضعیت را تغییر دهیم. مطمئنم که همه زنان قوی می‌توانند این قوانین را تغییر دهند و مربی ما از گذشته قوی‌تر خواهد بود. ما واقعا به او افتخار می‌کنیم.» ممنوع‌الخروج شدن ورزشکاران زن ایرانی اتفاق تازه‌ای نیست.

معروف‌ترین چهره‌هایی که به خواست همسرانشان نتوانسته‌اند از کشور خارج شوند زهرا نعمتی و نیلوفر اردلان هستند، ولی کم نیستند زنانی که به‌خاطر اختلافات خانوادگی یا سختگیری همسرانشان فرصت حضور در مسابقات را از دست داده‌اند. با این نمونه‌هاست که تصور می‌شود زنان ورزشکار شرایط سختی در ایران دارند. عباسی سعی کرده که این ذهنیت را پاک کند. او به آسوشیتدپرس گفته است: «همه‌‌چیز برای ما آزاد است. مقرراتی مثل این وجود دارد، ولی در مورد همه اتفاق نمی‌افتد.

شاید از بین هر هزار زن برای یک نفر اتفاق بیفتد. حتی مربی من زن آزادی است. او به کشورهای مختلف جهان سفر کرده و همیشه در حال سفر است؛ این‌بار این موضوع پیش آمده است. ولی مطمئنم که تغییر خواهد کرد. من واقعا می‌خواهم در ایران بمانم و این مقررات را تغییر دهم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهناز

      خداكنه مجبور نشي بري وگرنه همين حرفا رو تو چشمت فرو ميكنيم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج