۱۰۹۲۷۰۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

فکری به دنبال آرامش یا آمادگی برای بازی با مس؟

محمود فکری سرمربی استقلال موقتا یا تا پایان فصل در سمت خود ماندگار شد، هرچند آرامشی که آبی‌ها نیاز دارند هنوز به اردوگاه‌شان برنگشته و ادامه غیبت چند ستاره و شایعه برخورد کادرفنی و باشگاه با بازیکنان کم‌کار و کنار گذاشتن چند تن از آن‌ها و مصدومیت‌های عجیب و ناگهانی چند آبی‌پوش همچنان باعث نگرانی هواداران استقلال است.

روزنامه خراسان: محمود فکری سرمربی استقلال موقتا یا تا پایان فصل در سمت خود ماندگار شد، هرچند آرامشی که آبی‌ها نیاز دارند هنوز به اردوگاه‌شان برنگشته و ادامه غیبت چند ستاره و شایعه برخورد کادرفنی و باشگاه با بازیکنان کم‌کار و کنار گذاشتن چند تن از آن‌ها و مصدومیت‌های عجیب و ناگهانی چند آبی‌پوش همچنان باعث نگرانی هواداران استقلال است. با وجود بازگشت وریا غفوری کاپیتان تیم به تمرینات و صحبت او با هواداران و اتمام حجت هواداران با فکری و سرمربی استقلال با شاگردانش، اتفاقات عجیب‌و غریب پیرامون باشگاه استقلال پایانی ندارد و در‌حالی که اعلام شده بود تمرین روز جمعه استقلالی‌ها تعطیل است اما یکی از خبرگزاری‌ها با انتشار خبری مدعی شد که برنامه تمرین آبی‌پوشان تغییر کرده و به مکان جدیدی منتقل شده است.

در‌واقع محمود فکری ترجیح داد تمرین روز جمعه تیمش را بدون اطلاع قبلی به زمین دیگری منتقل کند و از تصاویر منتشر شده توسط کانال رسمی استقلال، مشخص است که تمرین آبی‌پوشان بر روی چمن مصنوعی و در کمپ تیم‌های ملی برگزار شده است. به زعم برخی حضور پرتعداد هواداران در تمرین استقلال طی چند روز گذشته پس از شکست تیم مقابل سپاهان و اعتراض به کادرفنی و مدیریت باشگاه و محمود فکری که در سیبل این انتقادات قرار دارد، سرمربی تیم در‌ تصمیمی ناگهانی محل تمرین تیمش را تغییر داد تا دوباره با هواداران مواجه نشود!

البته برخی هم این تصمیم فکری را کاملا درست و منطقی قلمداد کرده‌اند، چرا‌که استقلال باید چند روز دیگر در رفسنجان و چمن‌مصنوعی ورزشگاه این شهر به مصاف مس برود، بنابراین تمرین آبی‌پوشان روی زمین چمن موضوع غیرمتعارفی نیست، با این‌حال مسئله‌ای که باعث شده هواداران همچنان به این‌گونه تصمیمات حساس شوند، عدم شفاف‌سازی در‌مورد برخی مسائل از جمله غیبت ادامه‌دار مهدی قایدی ستاره استقلال و مصدومیت ناگهانی رشید مظاهری دروازه‌بان تیم است. قایدی پس از بازی با سپاهان دیگر در تمرین تیم آفتابی نشده و برخی رسانه‌ها دلخوری او بابت عدم پرداخت مطالباتش و تفاوت زیاد بین قرارداد او با دیگر بازیکنان تیم را دلیل این ناراحتی عنوان کرده‌اند اما مسئولان باشگاه اصرار دارند که شماره‌۱۰ استقلال سرماخورده و دوران نقاهت را می‌گذراند.

حتی روز گذشته هم عنوان شد او مشکوک به کرونا بوده اما تستش منفی شده، با این‌حال با وجود بازگشت محمد دانشگر و وریا غفوری و سیاوش یزدانی به تمرین، قایدی همچنان در تمرینات غیبت دارد و وضعیت او برای بازی با مس رفسنجان در‌هاله‌ای از ابهام است. در‌مورد رشید مظاهری هم شایعاتی شنیده می‌شود، بازیکنی که غیبتش در تمرین اول با بهانه کمردرد توجیه شد و در‌ادامه اعلام کردند او سرما‌خورده و حالا هم رسانه‌ها از منفی شدن تست کرونای رشید خبر داده‌اند. عارف غلامی دیگر بازیکنی است که گفته می‌شود او نیز سرماخورده و این بازیکن در تمرین تیمش حضور نداشت.

به نظر می‌رسد سرماخوردگی نوعی پوشش برای پنهان کردن برخورد انضباطی کادرفنی و باشگاه با برخی بازیکنان تیم است، چرا‌که پس از بازی با سپاهان، وقتی وریا در اولین تمرین تیم غیبت کرد فکری دلیل غیبت او را سرماخوردگی اعلام کرد! هرچه باشد احتمال حضور نفرات غایب در تمرینات چند روز اخیر مقابل مس‌رفسنجان بسیار کم است و ظاهرا باید شاهد یک ترکیب جدید از فکری برای نخستین دیدار دور برگشت آبی‌ها باشیم. در‌واقع احتمال بازگشت سید‌حسین حسینی به دروازه و شیخ دیاباته به خط حمله و مرادمند به خط دفاع زیاد است و در خط میانی هم به احتمال زیاد مسعود ریگی دوباره به ترکیب بر‌می‌گردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج