۱۰۹۳۴۳۶
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

وعده قرارداد ۳میلیاردی قائدی محقق نشد

با وجود برگزاری جلسه هیئت‌مدیره باشگاه استقلال در شامگاه روز شنبه و اعلام حمایت دوباره از محمود فکری سرمربی تیم، ظاهرا آرامش به این زودی‌ها به اردوگاه آبی برنخواهد گشت!

روزنامه خراسان: با وجود برگزاری جلسه هیئت‌مدیره باشگاه استقلال در شامگاه روز شنبه و اعلام حمایت دوباره از محمود فکری سرمربی تیم، ظاهرا آرامش به این زودی‌ها به اردوگاه آبی برنخواهد گشت! درست یک روز پس از جلسه هیئت‌مدیره باشگاه استقلال ۲ شایعه درباره کادر مدیریتی و بازیکنان این تیم مطرح شد که یکی درباره استعفای ۳ عضو هیئت‌مدیره است و دیگری درباره احتمال خودداری بازیکنان از حضور در تمرین برای رسیدن به مطالبات‌شان. شنیده می‌شود ۳ عضو هیئت‌مدیره باشگاه تصمیم به کناره‌گیری گرفته‌اند و نامه استعفایشان را هم به دفتر وزیر ورزش‌و جوانان تحویل داده‌اند.

ادامه مشکلات مالی و عدم حمایت از سوی مسئولان شاید دلیل استعفای اسماعیل خلیل‌زاده، حجت نظری و مهدی عبدیان باشد اما این‌که آیا سلطانی‌فر استعفای آن‌ها را می‌پذیرد یا نه، موضوعی است که به این زودی مشخص نمی‌‌شود. به زعم برخی اگر این موضوع صحت داشته باشد، این استعفای دسته جمعی می‌تواند ترفندی برای تحت‌فشار گذاشتن وزارت ورزش برای حل مشکلات استقلال است و شاید استقلالی‌ها هم می‌خواهند ببینند وزیر ورزش به همان سرعت که مشکلات مالی و مدیریتی پرسپولیس را حل می‌کند، در حل مشکلات استقلال هم اهتمام می‌ورزد‌ یا نه! با وجود برگزاری جلسه هیئت‌مدیره باشگاه استقلال و صحبت محمود فکری با بازیکنان هنوز مشکل مالی آن‌ها حل نشده و آبی‌پوشان که در پایان نیم‌فصل‌۱۰‌درصد از مطالبات‌شان را گرفته‌اند، هنوز منتظر پرداخت طلب‌شان هستند.

شایعه دوم از تصمیم جدید بازیکنان برای رسیدن به حق‌و حقوق‌شان خبر می‌دهد و این احتمال وجود دارد که در آستانه آغاز دور برگشت لیگ بیستم بازیکنان استقلال از حضور در تمرین خودداری کنند و یا با وجود حضور در محل تمرین، تمرینی انجام ندهند و به خانه برگردند. اتفاقی که در چند فصل گذشته به کرات از سوی بازیکنان پرسپولیس و گاهی استقلال شاهد بوده‌ایم!

علاوه‌بر این دو شایعه، موضوع دیگری که باعث نگرانی استقلالی شده، ادامه غیبت مهدی قایدی در تمرین است. در‌حالی که استقلال ۱۱ اسفند باید در رفسنجان به مصاف مس این شهر برود و نخستین دیدارش را در نیم‌فصل دوم لیگ بیستم انجام دهد، مهدی قایدی مهاجم آبی‌ها روز گذشته هم در تمرین غایب بود و برای ششمین روز متوالی در تمرین تیم فوتبال استقلال شرکت نکرد. این بازیکن بعد از بازی با سپاهان، مثل همه بازیکنان ۲ روز به استراحت پرداخت اما بعد از آن عنوان کرد به‌دلیل سرماخوردگی در تمرینات تیمش شرکت نکرده. این در‌حالی است که همه می‌دانند سرماخوردگی بهانه‌ای بیش نیست و دلیل غیبت قایدی در تمرینات دلخوری شدید او از مسئولان باشگاه بابت مسائل مالی است.

شاید سوال خیلی از هواداران باشد که پشت پرده قهر و غیبت قایدی در تمرین چیست؟ پاسخ این سوال یک کلمه است «پول»! قرارداد مهدی قایدی که بدون اغراق فصل گذشته و در شروع فصل جاری بهترین بازیکن استقلال بوده و هست، در مقایسه با دیگر ستاره‌ها و بازیکنان اصلی تیم بسیار کم و چیزی حدود‌۹۰۰‌‌میلیون تومان است. در زمان مدیریت احمد سعادتمند، او تصمیم گرفت قرارداد قایدی را عوض کند و شرایط مالی‌اش را بهبود ببخشد و طبق توافق طرفین مبلغ قرارداد جدید ۳ میلیارد بود که با برکناری سعادتمند این پروسه اجرایی نشد و دست قایدی در پوست گردو ماند! مدیریت جدید هم توجهی به درخواست قایدی نداشته و حتی انتظار داشت دیگر ستاره‌های تیم هم مبلغ قراردادشان را کم کنند تا فشار از سوی نهادهای نظارتی از روی باشگاه برداشته شود که همین خود بحران تازه‌ای برای استقلال درست کرد.

نکته دیگری که درباره قایدی وجود دارد و باعث تشدید عصبانیت او شده، این است که در زمان مدیریت سعادتمند، او پولی از باشگاه بابت رهن خانه گرفت اما پس از تغییر مدیریت باشگاه متوجه شد پول رهن را به حساب قراردادش زده‌اند و برای همین هم درصد دریافتی او را بیشتر از دیگر بازیکنان محاسبه و اعلام کرده‌اند! همه این مسائل دست به دست هم داد تا قایدی تصمیم بگیرد سر تمرین نرود تا بلکه صدای اعتراضش به گوش مسئولان باشگاه برسد.

البته گفته می‌شود او شماره همه مسئولان باشگاه را در لیست سیاه خود گذاشته و برای همین پیدا کردن و مذاکره با او سخت شده و تنها راه باقی‌مانده مذاکره با مدیربرنامه‌های ستاره جنوبی آبی‌هاست. با این حال احتمالا قایدی در بازی با مس رفسنجان غایب خواهد بود و حضور او در ادامه لیگ هم در‌ هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نویسنده استقلالی هر ثانیه بازیکنان پرسپولیس سر تمرین میان ولی تمرین نمیکنن ولی بازیکنان استقلال گاهی یا اصلا قهر نمیکنن بابا خجالت بکش دیوونه

    • واقعیت!

      مشکلات مالی هر دو تیم استقلال و پرسپولیس همچنان پابرجاست منتها پرسپولیسی ها صبورترند وگرنه نیم فصل تمام شده و بجای ۵۰ درصد بیست درصد گرفته اند . و دیگه اینکه هر دو تیم بخاطر مشکلات مالی پنجره هایشان بسته است

    • لر با غیرت

      کیسه باید بره دست سه براش بهتره

    • تاج سر

      واقعا حقشه بیشتر بگیره وقتی رمضانی بی خاصیت لنگ 4ملیارد بگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج