۱۰۹۳۶۳۱
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

رپورتاژ آگهی

۱۰ هدیه خاص برای روز پدر

خرید هدیه برای آقایان هیچ وقت کار آسانی نبوده است؛ چون گزینه‌های مناسب برای آن‌ها به اندازه خانم‌ها متنوع نیست؛ با وجود این از بین همان گزینه‌های موجود هم می‌توان بهترین‌ها را انتخاب کرد و به عنوان هدیه روز پدر در نظر گرفت.

خرید هدیه برای آقایان هیچ وقت کار آسانی نبوده است؛ چون گزینه‌های مناسب برای آن‌ها به اندازه خانم‌ها متنوع نیست؛ با وجود این از بین همان گزینه‌های موجود هم می‌توان بهترین‌ها را انتخاب کرد و به عنوان هدیه روز پدر در نظر گرفت. در این مقاله ما ۱۰ محصول خاص و مردانه را به شما معرفی می‌کنیم تا به پدر یا همسرتان هدیه دهید و دلشان را شاد کنید.

۱۰ هدیه خاص برای روز پدر

۱. ادو تویلت مردانه تهران

تهران همیشه حال و هوای خاص خودش را داشته است و لیلا حاتمی در عطر مردانه «تهران» سعی کرده همان حال و هوا را زنده کند. این ادوتویلت رایحه‌ای خنک و تلخ دارد که با عطر نارنج، هل و فلفل سیاه شروع شده، به عطر سیب سبز، نعناع و توت سیاه می‌‎رسد و در نت‌های پایانی عطر سبزه وتیور، عنبر و خزه را از خودش به جا خواهد گذاشت. اگر به دنبال خرید یک عطر مردانه با قیمت مناسب هستید که به شخصیت مهربان و شجاع پدر یا همسرتان بیاید و به او نشاط و روحیه بیشتری بدهد، ادو تویلت ۱۰۰ میل تهران از لیلا حاتمی را مد نظر داشته باشید.

۲. عطر مردانه هات آمواژ

آمواژ یا آمواج یکی از شناخته شده‌ترین نام‌ها در عرصه تولید بهترین عطر‌های مردانه است و مدل هات آمواژ یکی از پرطرفدارترین عطر‌ها برای پدرانی که سلیقه خاصی دارند و سخت‌پسند هستند، می‌باشد. این عطر در گروه رایحه‌های آروماتیک، چوبی و سبز قرار می‌گیرد. نت‌های اولیه آن با ترکیب جذاب باریجه، نعناع و شکوفه پرتقال شروع می‌شود و سپس در نت‌های میانی به خره، پیچک و خس خس می‌رسد که حال و هوایی خاص از خود به جا می‌گذارد. عطر مردانه هات آمواژ در نهایت به رایحه تاثیر گذار نعناع هندی، صمغ مر و چوب‌های خشک رسیده و اثر هنری‌اش را تکمیل خواهد کرد. اگر پدرتان سلیقه بسیار متفاوتی دارد و جز عطر‌های لوکس یا نیش چیز دیگری نمی‌پسندد، هات آمواژ ۱۰۰ میل یکی از بهترین انتخاب‌ها برای او خواهد بود که با ماندگاری بالا جای خاصی در دل او پیدا خواهد کرد. قیمت این عطر کمی بالاست؛ اما خرید عطر آمواژ صددرصد به ماندگاری و کیفیت آن می‌ارزد.

۱۰ هدیه خاص برای روز پدر

۳. ادو پرفیوم مردانه دارلی پرفیوم دو مارلی

یکی دیگر از برند‌هایی که می‌توانید با خیال راحت سراغ عطر‌های مردانه آن بروید و مطمئن باشید خریدی عالی و با کیفیت از آن خواهید داشت، دو مارلی است. این برند یکی از برترین برند‌های فرانسوی در زمینه تولید عطر است که معمولا هر سال تعدادی از عطر‌های آن به عنوان پرفروش‌ترین عطر‌های دنیا انتخاب می‎شوند. حجم مدل دارلی پرفیوم ۱۲۵ میل است که با رایحه بسیار ماندگار می‌تواند بسیار به صرفه عمل کند.

رایحه این عطر در گروه رایحه‌های تلخ و شیرین و گرم قرار می‌گیرد و نه تنها برای استفاده روزمره، بلکه برای انواع مهمانی و مراسم رسمی هم مناسب بوده و تاثیری بی‌نظیر از خود به جا می‌گذارد.

این عطر ابتدا با رایحه ترنج، لیمو و نعناع شروع شده، سپس به عطر رز، شکوفه پرتقال، دارچین، رزماری و اسطوخودوس می‌رسد و در نهایت با تمی شرقی از رایحه صندل، نعناع هندی، دانه تونکا و گایاک به پایان خواهد رسید. ترکیب این مجموعه یکی از بهترین هدایای روز پدر را تشکیل داده است که در یک شیشه بسیار شیک قرار گرفته و هدیه‌ای ارزشمند به شمار می‌آید. پیشنهاد می‌کنیم خرید عطر مردانه دو مارلی را حتما مد نظر داشته باشید.

۴. ست ادو پرفیوم مردانه اوسایتو مارتین میکالف

اگر دوست دارید به جای یک عطر مردانه تک، یک ست هدیه دهید، پیشنهاد می‌کنیم ست ادو پرفیوم مردانه اوسایتو مارتین میکالف را از دست ندهید. در این پکیج جذاب مردانه یک عطر بسیار خوشبوی ۱۰۰ میل با دیزاین شیک و جذاب در کنار یک دستبند چرمی مردانه زیبا قرار گرفته است که می‌تواند هدیه‌ای بسیار شکیل برای روز پدر امسال باشد.

عطر داخل این گیفت ست رایحه‎‌ای خنک و ترش و شیرین دارد که می‎‌تواند برای عید و تابستان سالی که در پیش است هم بسیار کاربردی باشد. عطر مردانه اوسایتو همان‌طور که از اسمش پیداست، برگرفته از فرهنگ جالب ژاپن و آسیای شرقی است که پر از رمز و راز و بلند پروازی بوده و تداعی کننده چنین روحیاتی است. پیشنهاد می‌کنیم این ست را به هیچ وجه از دست ندهید.

۵. ست ادو تویلت مردانه فرش پدرو دل هیرو

یکی دیگر از ست‌های جذاب مردانه‌ای که در فهرست پرفروش‌ترین‌های هدایای مردانه قرار گرفته است، ست ادو تویلت و اسپری مردانه فرش از برند پدرو دل هیرو است. این ست زیبا و شیک شامل یک ادوتویلت ۱۰۰ میل با رایحه دریا و مرکبات است که برای روز‌های گرم پیش رو مناسب است و اسپری بدن ۱۵۰ میل دارد که اگر قبل از ادو تویلت مورد استفاده قرار بگیرد، منجر به ماندگاری بسیار بالای محصول خواهد شد. هر کدام از این دو گزینه را می‌توان به تنهایی بسته به موقعیت‌های مختلف هم مورد استفاده قرار داد. معمولا از اسپری دل هیرو برای ورزش و فعالیت‌های جسمی و از ادو تویلت برای موقعیت‌های رسمی‌تر استفاده می‌شود.

۶. ماشین اصلاح ضد آب SK ۸۳۹۳ سورکر

ماشین اصلاح معمولا یکی از بهترین هدیه‌ها برای روز پدر است که بسیار هم کاربردی است. برند سورکر در حال حاضر یکی از بهترین برند‌های ارائه دهنده ماشین اصلاح مردانه است که با دادن امکانات بسیار متنوع توانسته به یکی از پرفروش‌های بازار تبدیل شود.

مدل SK۸۳۹۳ از این برند، موتوری بسیار قوی دارد که به همراه تیغ دو کاره عمل کرده و تمام مو‌های بلند و کوتاه را تمیز خواهد کرد. هر هشت ساعت شارژ این دستگاه امکان استفاده یک ساعت و نیمه را به آقایان خواهد داد که تقریبا معادل ۹ روز اصلاح ۱۰ دقیقه‌ای است و از این جهت شارژی قوی دارد. این محصول همچنین به دلیل داشتن پایه نگهدارنده، بسیار شیک بوده و استفاده از آن آسان است؛ چون جایی برای قرار گرفتن دارد و به ویژه برای مردان منظم احساس خوبی به دنبال خواهد داشت. این مدل ماشین اصلاح سورکر همچنین قابل شستشو بوده و تیغه‌هایی از جنس تیتانیوم دارد.

۷. ماشین اصلاح PW ۱۱۱۴ پروویو

معمولا پدران ارتشی یا مردانی که به طور کلی بسیار منظم هستند، دوست دارند کنترل امور را به دست گرفته و آمادگی شرایط مختلف را داشته باشند؛ بنابراین خرید یک ماشین اصلاح مردانه که صفحه نمایش LCD داشته باشد و شارژ باقی مانده‌اش را به صورت زمان نمایش دهد، می‌تواند جلوی سورپرایز‌های ناخوشایند در لحظات حساس و عجله‌ای را بگیرد. ماشین اصلاح مدل PW ۱۱۱۴ از برند پروویو علاوه بر اینکه صفحه نمایشی برای اعلام زمان شارژ باقی مانده دارد، با داشتن تیغه ثابت تیتانیومی و تیغه متحرک سرامیکی توانسته است برای پوست‌های حساس به عنوان یک گزینه عالی انتخاب شود. این محصول همچنین دارای یک پایه شیک است که باعث می‌شود جای آن مشخص باشد و نیازی به جستجو کردن پیدا نکند و پدر‌های مسن‌تر از این طریق کلافه نشوند.

۱۰ هدیه خاص برای روز پدر

۸. موزن گوش و بینی PW ۶۱۰۵ پروویو

یکی دیگر از محصولاتی که می‌تواند به راحتی در فهرست هدایای روز پدر قرار بگیرد، دستگاه موزن گوش و بینی است. این دستگاه برای داشتن حداکثر تمیزی طراحی شده تا بتواند در عرض مدت زمانی بسیار کوتاه مو‌های زائد گوش‌ها و بینی را برطرف کرده و چهره‌ای بسیار منظم و آراسته به آقایان هدیه کند.

موزن گوش و بینی پروویو مدل PW ۶۱۰۵ با داشتن تیغه استیل ضد زنگ، دو سری قابل تعویض و تریمر در حال حاضر یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است که با قیمتی مناسب و کیفیتی بسیار خوب می‌تواند به یک هدیه ایده‌آل تبدیل شود. این مدل همچنین دارای پایه هم هست تا شکل شکیل خود را حفظ کرده و ظاهری شیک‌تر با کاربردی آسان‌تر داشته باشد.

۹. پکیج مردانه سروینا

اگر به دنبال یک پکیج بهداشتی مردانه برای همسرتان هستید که آن را به تنهایی یا در کنار هدایای دیگری قرار دهید، می‌توانید از پکیج برند سروینا استفاده کنید که سه محصول شامپو بدن حاوی عصاره آلوئه ورا، کرم موبر بدن و ژل بهداشتی آقایان را در خود جا داده و تخفیف خوبی هم خورده است. محصولات سروینا جزو بهترین محصولات بهداشتی موجود در بازار هستند که می‌توانید آن‌ها را به صورت تکی و بسته به نیاز انتخاب کرده و داخل جعبه هدیه بگذارید یا از پکیج آماده آن استفاده کنید.

۱۰. انواع محصولات اصلاح بدن و صورت

اگر برای پدر یا همسرتان ماشین اصلاح تهیه کرده‌اید خوب است آن را با محصولات اصلاح صورت آقایان همراه کنید. انواع ژل افتر شیو، ژل آبرسان بعد از اصلاح و فوم مخصوص اصلاح جزو گزینه‌هایی هستند که می‌تواند از بین بهترین برند‌ها انتخاب شده و در کنار خرید اصلی شما قرار بگیرند. همچنین می‌توانید این محصولات را به صورت یک پکیج دو یا سه تایی خودتان انتخاب کنید و به صورت جداگانه هدیه دهید.

جهت خرید محصولات مردانه برای هدیه روز پدر، اینجا کلیک کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج