جاباما
۱۰۹۴۷۵۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

فرکی: انتخابات فدراسیون واقعی برگزار شود

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری می‎‌کند انتخابات فدراسیون فوتبال فرد لایق را به عنوان ریاست انتخاب کند.

خبرگزاری ایلنا: سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری می‎‌کند انتخابات فدراسیون فوتبال فرد لایق را به عنوان ریاست انتخاب کند.

حسین فرکی درباره اینکه پیشنهادات لیگ برتری به دست او رسیده اما تصمیم گرفته استراحت کند، گفت: مثل مردم عادی زندگی می‌کنم و به قولی سرم در لاک خودم است؛ طی دو سال اخیر پس از فوت نوه‌ام شرایط سختی را سپری کردیم و با وجود اینکه همه می‌گویند با گذر زمان همه چیز فراموش می‌شود اما یکسری مسائل فراموش شدنی نیست. از طرفی دیگر همه‌گیری ویروس کرونا که عزیزان و دوستان را درگیر می‌کند هم به نوعی تاثیرات خودش را می‌گذارد.

او در پاسخ به این سوال که تصمیم دارد به فوتبال برگردد یا خیر، گفت: به هر حال این کاری که شغل ما بوده با وجود ویروس کرونا سخت شده اما زندگی ادامه دارد و اگر شرایط فراهم باشد و کرونا کمرنگ‌تر شود یا ریشه‌کن شود شاید دوباره به فوتبال برگشتم. به هر حال خانواده ما نگرانی‌های خودشان را دارند و هر خانواده‌ای در این روزها نگران عزیزانشان هستند.

فکری در پاسخ به این سوال که طی هفته‌های اخیر از او به عنوان گزینه هدایت چند تیم لیگ برتری نامبرده شد، همچنین گفت: به نظرم لطف آنهاست، من از محبت دوستان و افرادی که در فوتبال هستند، تشکر می‌کنم. واقعا نمی‌دانم که چرا اسم من را مطرح می‌کنند اگرچه مستقیم یا غیرمستقیم مذاکره کرده‌اند اما هیچکدام از این پیشنهادات به صورت رسمی نبوده که پای میز مذاکره بنشینیم و گفتگو کنیم.

سرمربی سابق تیم پیکان درخصوص اینکه شرایط فوتبال ایران را دنبال می‌کند یا خیر، عنوان کرد: بله، حتی خیلی بیشتر از قبل فوتبال را پیگیری می‌کنم. حتی مسابقات لیگ یک را هم تماشا می‌کنم چون برای کسی که از فوتبال فاصله گرفته تماشا کردن مسابقات یک سرگرمی خوب است. یک مدت هم فوتبال بدون تماشاگر است اما به هر شکل مسابقات داخلی و خارجی سرگرم کننده است.

او با اشاره به غیبت تماشاگران به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا در ورزشگاه‌ها گفت: مطمئنا فوتبال بدون تماشاگر آن جذابیت و هیجان حضور آنها ندارد. این به صورت مشخص می‌تواند روی روند بازیکنان و مربیان در مجموع تاثیرگذار باشد.

فرکی درباره مدعیان کسب عنوان قهرمانی در پایان نیم فصل اول، اظهار داشت:‌ تیم‌های پرسپولیس، استقلال و سپاهان شانس‌های قهرمانی هستند و به نظرم شانس بیشتری نسبت به سایر تیم‌ها دارند. تیم‌‌های فولاد و تراکتور هم می‌توانند شانس قهرمانی باشند.

او درخصوص اینکه با شاگردان سابقش که در لیگ برتر سرمربیگری می‌کنند در تماس است یا خیر، گفت: بله، در تماس هستیم. بعضی اوقات تماس می‌گیرند و گفتگو می‌کنیم. به هر حال آنها هم درگیر حال خودشان هستند. بچه‌هایی که یک زمانی شاگرد ما بودند و الان سرمربی هستند با یکدیگر در ارتباط هستیم و از پیشرفت آنها خوشحالیم. لطف و محبت دارند که از احوال ما خبر می‌گیرند و امیدوارم که موفق باشند.

حسین فرکی درباره انتخابات پیش روی فدراسیون فوتبال بیان داشت: این بار انتخابات در ظاهر قضیه نسبت به سال‌های گذشته متفاوت است. از این نظر که اساسنامه را تغییرات در آن به وجود آمده که ورزشی‌ها می‌توانند کاندید شوند، از این جهت نسبت به گذشته متفاوت است اما اینکه چه اتفاقاتی قرار است در انتخابات بیفتد را واقعا نمی‌دانم. نمی‌دانم که قرار است انتخابات باشد یا انتصابات. به هر حال امیدوارم یک فرد لایق این پست را در اختیار بگیرد.

او درباره حضور علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال همچنین گفت: هر کدام از این گزینه‌هایی که می‌بینید یک ویژگی دارند و یکی در بخش ورزشی مثل علی کریمی و مهدی مهدوی کیا، یک فردی در بخش مدیریتی است که شاید در ورزش نبودند، به هر حال امیدوارم که انتخابات فدراسیون فوتبال واقعی برگزار شود و افرادی که صاحب رای هستند، رای خودشان را اعلام کنند و تحت تاثیر سایر مواضع تصمیم گیری نداشته باشند.

فرکی در پاسخ به این سوال که آیا از کاندید خاصی حمایت خواهد کرد یا خیر، اضافه کرد: نه، من در زندگی‌ام وارد چنین فضاهایی نشدم اما امیدوارم آن چیزی که حق و حقیقت است انجام شود.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال درخصوص درگذشت علی انصاریان و مهرداد میناوند در پایان بیان داشت: متاسفانه اتفاق خوبی نبود و خیلی دردناک بود. این دو عزیز از چهره‌های محبوب ورزش و هنر ما بودند و شاگردم بودند که نبودشان جای تاسف دارد. آنها از بازیکنان خوب و محبوب تیم ملی بودند که در کارهای عام المنفعه و خیر پیشقدم بودند. رفتن آنها یک داغ بزرگی را بر دل همه گذاشت و خدا رحمت‌شان کند و به خانواده‌شان صبر بدهد. افراد زیادی را در این زمان از دست دادیم و امیدوارم که روحشان قرین رحمت و شادی باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج