۱۰۹۴۷۶۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

کنایه مصباحی‌مقدم به اصولگرایان

غلامرضا مصباحی‌مقدم گفت‌: همه می‌دانند روحانیت در کشور از پشتوانه بسیار بالایی بهره‌مند است و به همین دلیل می‌خواهیم از این موقعیت استفاده کنیم. یادآوری می‌کنم، نتیجه حاشیه‌نشینی روحانیت در دوره مشروطیت پدید آمدن دیکتاتوری رضاخان بود.

اعتمادآنلاین نوشت: غلامرضا مصباحی‌مقدم گفت‌: همه می‌دانند روحانیت در کشور از پشتوانه بسیار بالایی بهره‌مند است و به همین دلیل می‌خواهیم از این موقعیت استفاده کنیم. یادآوری می‌کنم، نتیجه حاشیه‌نشینی روحانیت در دوره مشروطیت پدید آمدن دیکتاتوری رضاخان بود.

میدانداری جامعه روحانیت مبارز چنان‌که پیش‌بینی می‌شد، با واکنش قهری تعدادی از چهره‌ها و گروه‌های منتسب به جریان اصولگرایی روبه‌رو شد آن هم در شرایطی که این تشکل رسماً از معرفی کاندیدا برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰ انصراف داده است.

غلامرضا مصباحی‌مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز،‌ در این ‌باره اظهار کرد: جامعه روحانیت مبارز با توجه به روندی که در ۲ سال گذشته داشته و عقبه تشکیلاتی‌اش را در شهرستان‌ها و کلانشهر تهران راه‌اندازی کرده است، با امکانات گسترده‌ای به بحث انتخابات ریاست‌جمهوری ورود کرده تا بلکه جریان اصولگرایی را از تشتت و چندصدایی دور کند.

این فعال سیاسی اصولگرا در ادامه گفت: اعضای جامعه بدین خاطر پیشنهاد تشکیل شورای عالی وحدت را مطرح کردند که بیش از ۵۰ حزب از این موضوع استقبال و نماینده‌هایشان را برای عضویت در شورای عالی معرفی کردند. البته عنان کار در دست شورای عالی خواهد بود و جامعه روحانیت خود را کنار خواهد کشید و بدون اینکه بخواهیم سهم‌خواهی کنیم، فقط وظیفه میزبانی را بر عهده خواهیم گرفت. امیدوارم سایر گروه‌ها هم برای وارد شدن به این صحنه اعلام آمادگی کنند.

او افزود: همه می‌دانند روحانیت در کشور از پشتوانه بسیار بالایی بهره‌مند است و به همین دلیل می‌خواهیم از این موقعیت استفاده کنیم. یادآوری می‌کنم، نتیجه حاشیه‌نشینی روحانیت در دوره مشروطیت پدید آمدن دیکتاتوری رضاخان بود.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز توضیح داد: روحانیت مبارز برای آرمان‌های امام و رهنمودهای رهبری تلاشش را به کار خواهد بست و حتی لحظه‌ای از این کار مهم غفلت نخواهد کرد و به همین دلیل به جای معرفی کاندیدا، سعی‌مان را به کار خواهیم گرفت تا «نیروهای انقلاب» همه‌گیر باشد و مختص یک گروه یا یک طرز فکر خاص نباشد.

غلامرضا مصباحی‌مقدم‌ در پایان گفت‌: بسیار امیدواریم که بتوانیم در راستای ایجاد وحدت به نتیجه مطلوب برسیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اصولگرایی تموم شد.الان بگیم افولگرایی بهتره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج