۱۰۹۵۱۰۷
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

پرسپولیس، بهترین تیم ایران است

برانکو ایوانوکوویچ، مربی اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: قهرمانی در نیم فصل اتفاق قابل پیش‌بینی برای پرسپولیس بود و این تیم با این موفقیت به آن چه که در نیم فصل اول استحقاقش را داشت، رسید.

اعتمادآنلاین: برانکو ایوانوکوویچ، مربی اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: قهرمانی در نیم فصل اتفاق قابل پیش‌بینی برای پرسپولیس بود و این تیم با این موفقیت به آن چه که در نیم فصل اول استحقاقش را داشت، رسید.

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران، با اشاره به اتفاق تلخی که اخیرا برای دو شاگرد سابقش در تیم ملی ایران رخ داده اظهار داشت: مرگ علی انصاریان و مهرداد میناوند اتفاق تاسف باری بود که همه مردم ایران و تمام کسانی که به نوعی با فوتبال ایران در ارتباط بوده اند را ناراحت و غمگین کرد و من هم از این حادثه تلخ برای این دو شاگردم در تیم ملی متاسف شدم. هر دو این عزیزان در تیم ملی زمان بلاژویچ و در زمانی که من به عنوان سرمربی تیم ملی در ایران حضور داشتم، جزو شاگردانم محسوب می‌شدند و با هر دو این فوتبالیست‌های ایران رابطه خوبی داشتم. من آنها را خوب می‌شناختم و می‌دانم که چه خدمات ارزنده‌ای برای فوتبال ایران انجام دادند.

سرمربی اسبق پرسپولیس تاکید کرد: من خاطرات زیادی با میناوند دارم. او همیشه در کنار پرسپولیس بود و همیشه سعی می کرد در حمایت از پرسپولیس طرف حق و حقیقت باشد. او با شوخی‌ها و خنده‌هایش همیشه زبانزد بود. از دست دادن او و علی انصاریان فقدان بزرگی برای همه ما است و از صمیم قلب از فوت آنها ناراحت هستم.

برانکو در ادامه اشاره ویژه‌ای به شرایط حال حاضر پرسپولیس داشت و در این خصوص گفت: قهرمانی در نیم فصل اتفاق قابل پیش‌بینی برای پرسپولیس بود و این تیم با این موفقیت به آن چه که در نیم فصل اول استحقاقش را داشت، رسید.

سرمربی کروات سرخ‌ها ادامه داد: به اعتقاد من پرسپولیس در حال حاضر از نظر کمی و کیفی بهترین تیم ایران است و نمایش فوتبالی خوبی را از خود ارائه می‌دهد و با نمایش با کیفیت‌ترین بازی به نحو خوب و مطلوبی موفق شد از بازی‌های معوقه‌اش استفاده کرده و امتیازات مهمی را کسب کند.

او تاکید کرد: با وجود این که پرسپولیس در مقطعی با کسب چند تساوی متوالی، امتیازاتی را از دست داد اما در ادامه این امتیازها را با پیروزی‌های خوبی که پشت سر هم کسب کرد، جبران و موفق شد با پیروزی در بازی‌های معوقه‌اش به آنچه که در نیم فصل اول استحقاقش را داشت، دست پیدا کند.

برانکو افزود: پرسپولیس با نمایش کم اشتباهی که در نیم فصل اول داشت هم از نظر امتیازی و هم از نظر تفاضل گل و نمایش فنی خوب مستحق این موفقیت بود.

سرمربی اسبق سرخ‌پوشان تهرانی درخصوص پیش‌بینی‌اش از روند حرکتی و فنی پرسپولیس در نیم فصل دوم گفت: آینده خوب و روشنی در انتظار این تیم است و من بر این باور هستم که پرسپولیس با ادامه روند موفقیت‌آمیزی که در اواخر نیم فصل اول داشت، قهرمان لیگ خواهد شد و برای پنجمین فصل متوالی جام قهرمانی به این تیم خواهد رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پدرام

      با وزیر+داوران!؟

      پاسخ ها

      • kame

        وای اسم این برانکو هنوز سوز داره بابا کیسه نسوزین

        مگه کم کیسه پول بازیکن میده .دیاباته .کاپیتانتون .این پولارواز کجا میاره حالا پرسپولیس 150میلیارد از اسیا اورد
        کیسه از کجا اورده

    • طوفان سرخ

      هر چی برانکو بگه

    • بدون نام

      بله پرسپولیس البته بهترین تیم است چون به تو رو میلیارد کرده مگر تو در تیم پرسپولیس چی شق وقمری کردی با اون بازیکنان هر مربی هم بود قهرمان میشد

    • بهنام محمودیان

      پس تو نقشی نداشتی

      پاسخ ها

      • یک پرسپولیسی

        همراهان بهترینها
        بهترین باشید با هم مهربانتر باشید و کسانی را که از داخل و خارج از خوبی های کشورمان تعریف میکنند رو توبه کار نکنید.

    • استقلال کبیر آسیا چهارفینال دوقهرمانی⭐⭐

      آره توزمین کیفیتشو میبینیم باتک گل تک گل میبرد اونم باکمک داوران و دوستان. ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کبیر مرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج