۱۰۹۵۱۶۴
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

اسطوره بسکتبال جواب زلاتان را داد

لبرون جیمز فوق ستاره بسکتبال آمریکا پاسخ انتقادات اخیر زلاتان ایبراهیموویچ مهاجم نامدار تیم میلان ایتالیا را داد.

خبرورزشی: لبرون جیمز فوق ستاره بسکتبال آمریکا پاسخ انتقادات اخیر زلاتان ایبراهیموویچ مهاجم نامدار تیم میلان ایتالیا را داد.

پس از انتقاد زلاتان ایبراهیموویچ، ستاره سوئدی تیم فوتبال میلان به فعالیت‌های سیاسی لبرون جیمز، فوق ستاره بسکتبال آمریکا، بازیکن لیکرز، پاسخ او را داد.

لبرون جیمز پس از پیروزی ۱۰۲ بر ۹۳ تیمش مقابل پورتلند در لیگ NBA و در نشست خبری اظهار داشت: من هرگز در مورد مسائلی که غلط هستند، سکوت نمی‌کنم. من در مورد مردم، عدالت اجتماعی، تبعیض نژادی و برابری صحبت می‌کنم چون خودم بخشی از این اجتماع هستم. من گروهی ۳۰۰ نفره ار دانش آموزان در مدرسه‌ام دارم که در همین جامعه در حال رشد و حرکت هستند و نیاز به یک صدا دارند. من صدای آنها و جامعه هستم. وظیفه من مربوط به تمام دنیا است.

فوق ستاره تیم بسکتبال لیکرز ادامه داد: من فقط نمی‌توانم به ورزش بچسبم، چون می‌دانم از طریق ورزش، صدای من قدرتمندتر خواهد بود.

لبرون جیمز در واکنش به اظهارات زلاتان ایبراهیموویچ گفت: خنده‌دار است. او (زلاتان) در سال ۲۰۱۸ می‌گفت که در سوئد به خاطر نام خانوادگی‌اش (ابراهیموویچ) که شبیه سوئدی‌ها نیست به او توجه نمی‌شود. او از نژادپرستی حرف می‌زد. من از دید ذهن روشنفکر خودم صحبت کردم. او شخص بدی را برای حمله انتخاب کرده، چون من در هر حال کار خودم را انجام می‌دهم.

زلاتان ایبراهیموویچ در سال ۲۰۱۸ به رسانه‌های سوئدی گفته بود: مطمئن هستم اگر فامیلی من هم اندرسون یا اسونسون بود، همه رسانه‌ها از من دفاع می‌کردند. این مربوط به نژادپرستی است. من نمی‌گویم نژادپرستی است اما تحت پوشش نژادپرستی انجام می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهید عدالت

      درود بر جیمز روشنفکر

    • بابک

      زلاتان یک مغرور دوست داشتنی است مردی که غرورش هم هدفمند است او بی تکرار است و واقعا اگر سر فامیلش رسانه ها اورا حمایت می‌کردند کارهای خارق العاده او بیش از مسی و رونالدو ست این یک واقعیت است ولی او هرگز به آنچه حقش را داشت نرسید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج