۱۰۹۵۴۱۲
۲ نظر
۵۰۱۴
۲ نظر
۵۰۱۴
پ

عذرخواهی مجری آلمانی به دنبال انتقادات شدید

مجری یک رادیو در آلمان بعد از آنکه گروه موسیقی بی‌تی‌اس از ستارگان شناخته‌ شده موسیقی ‌پاپ را با ویروس کرونا مقایسه کرد، ناچار به عذر‌خواهی شد.

خبرگزاری فارس: مجری یک رادیو در آلمان بعد از آنکه گروه موسیقی بی‌تی‌اس از ستارگان شناخته‌ شده موسیقی ‌پاپ را با ویروس کرونا مقایسه کرد، ناچار به عذر‌خواهی شد.
عذرخواهی مجری آلمانی به دنبال انتقادات شدید
به نقل از سی بی سی، مجری ایستگاه رادیویی آلمان پس از اینکه گروه کره ای با معروفیت جهانی «K-pop BTS» را با ویروس کرونا مقایسه کرد، عذرخواهی کرد.
مجری آلمانی در برنامه خود بی‌تی‌اس را یک ویروس بی‌ارزش توصیف کرد و گفت: به امید روزی که برای این یکی هم به زودی واکسنی پیدا شود.
این مجری آلمانی به دنبال موج شدید انتقادها از گفته خود عقب نشینی کرد و ضمن عذرخواهی گفت: قصد نداشتم توهین نژادپرستانه کنم و می پذیرم که مقایسه گروه بی‌تی‌اس با ویروس کرونا کاملا غلط بوده است.
مسولین این ایستگاه رادیویی آلمان روز جمعه بابت اظهار نظر این مجری برنامه مقایسه گروه محبوب «K-pop» پاپ کره جنوبی «BTS» با ویروس کرونا، عذرخواهی کردند و گفتند که انتخاب کلمات وی به این شیوه مقایسه نادرست بوده اما به هیچ عنوان به منظور آسیب رساندن یا نژادپرستانه نبوده است.
این بیانیه پس از آن منتشر شد که طرفداران هوادار این گروه کره ای، ایستگاه رادیویی «ماتیاس ماتوشچیک» را به دلیل اظهار نظرهای خود در مورد گروه مذکور مورد انتقاد شدید خود قرار دادند و با استفاده از هشتگ های # Bayern3Racist # Bayern3Apologize و # RassismusBeiBayern3 که به معنای نژادپرستی در Bayern3 است، این رادیو و مجری اش را در رسانه های اجتماعی به نژادپرستی متهم کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بینام

      عذرخواهی فایده نداره باید ممنوع صداش کن،بعد که برگشت سر کارش معذرت خواهی کنه بعدش هم از معذرت خواهیش معذرت خواهی کنه اونم نه یه بار ده بار

    • بدون نام

      فک کردم حتما گفته خانوما باید تو خونه برقصن واسه همین عذرخاهی کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج