۱۰۹۵۷۴۷
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

پاسِ طلایی جادوگر به عزیزی‌خادم

شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال شد! این تیتر همه رسانه‌های آنلاین و مکتوب دیروز و امروز است، انتخابات فدراسیون فوتبال بازی پیچیده‌ای است که در یک دهه گذشته اغلب نزدیکان وزارت ورزش و معاونان این وزارت را در رأس خود دیده، اما شهاب‌الدین عزیزی خادم با نقش مؤثر علی کریمی توانست بر مسند ریاست بنشیند و فکری برای بازسازی این شهر سوخته کند.

روزنامه ایران ورزشی: شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال شد! این تیتر همه رسانه‌های آنلاین و مکتوب دیروز و امروز است، انتخابات فدراسیون فوتبال بازی پیچیده‌ای است که در یک دهه گذشته اغلب نزدیکان وزارت ورزش و معاونان این وزارت را در رأس خود دیده اما شهاب‌الدین عزیزی خادم با نقش مؤثر علی کریمی توانست بر مسند ریاست بنشیند و فکری برای بازسازی این شهر سوخته کند.

علی کریمی جادوگر فوتبال آسیا این بار زمین بازی را تعیین کرد و بازی کیومرث هاشمی و مصطفی آجرلو را به هم زد تا یک تنه جریان‌ساز این انتخابات لقب بگیرد. عزیزی خادم سال‌هاست سودای ریاست فدراسیون فوتبال را در سر دارد و با برنامه و بدون حاشیه توانست این صندلی را از آن خود کند. کیومرث هاشمی که بی‌شک از نزدیکان علی کفاشیان است و مجمع‌های فراوانی را به خود دیده شاید در خواب هم نمی‌دید با چنین صحنه شطرنجی روبه‌رو شود و در انتها آن را به عزیزی خادم جوان واگذار کند.

اما برسیم به اصل مطلب. تغییرات فراوانی در راه است از ساختمان فدراسیون فوتبال در خیابان سئول تا سازمان لیگ در شیخ بهایی یک خانه تکانی بزرگ و پر سر و صدا برای تغییرات مثبت و ایجاد سنگ بنایی جدید در فضای فوتبال ایران. عزیزی خادم سال‌هاست منتقد نظام باشگاه‌داری و اداره جزیره‌ای فدراسیون فوتبال است و نوک پیکان انتقاداتش همیشه به سمت کفاشیان و تاج و نظام از کار افتاده‌ای بود که فدراسیون را به باتلاقی عمیق تبدیل کرده بود. حال او با نگاهی جدید و آکادمیک و با تجربه‌ای صنعتی پا به میدانی گذاشته که گذشتگان آن را غبارآلود کرده‌اند و نفس کشیدن در فضای فوتبال را به شماره انداخته‌اند.

اولین تغییرات در فدراسیون عزیزی خادم معطوف به سازمان لیگ خواهد بود و مدیریت غلط و بی‌برنامه این سازمان فوتبالی در هفته‌های آینده روی ثبات و آرامش را خواهد دید و ریل‌گذاری جدیدی را در اجرای برنامه‌های منظم و بی‌حاشیه شاهد خواهیم بود. اما مهم‌ترین برنامه رئیس جدید رویای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است که تاج و دوستانش با انتخابی اشتباه ایران را از آن دور کرده‌اند و عزیزی خادم تمام توانش را برای رسیدن به این رویا خواهد گذاشت. جایی که رقیبان ایران با آمادگی کامل وارد میدان می‌شوند و تنها اتحاد است که می‌تواند چاره‌ساز میدان جهانی باشد.

انتخاب عزیزی خادم می‌تواند نقطه عطفی در ساختار ورزش ایران باشد و الگویی برای انتخابات دیگر فدراسیون‌ها تا جوانان کار آموخته وارد میدان شوند و راه را برای تغییر هموار کنند. روزهای آینده در فوتبال ایران خبرساز خواهد و بود و شاید ساختار مدیریت سنتی فدراسیون جابه‌جایی‌هایی در خود ببیند که سال‌هاست خاک می‌خورده. شعارهایی که در یک دهه گذشته هیچ‌یک عملی نشد در انتظار رئیس کار آموخته جدید است تا طرح نو در اندازد بر این فضای غبار آلود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایران من

      درود بر علی کریمی که محبوب قرمز و آبی هست.امیدواریم که با مدیریت جدید ،فوتبال ایران به روزهای اوج برگردد.

    • پرسپولیس کبیر

      این آقا خودش تو دسته اینا بوده چندسال حالا میخواد چیو درست کنه

    • بدون نام

      امیدوارم مطالبی که نوشتید راجب عزیزی خادم درست باشه ولی نه فردا روزی دوباره فدراسیون تمایلات رنگی داشته باشد و کل لیگ و فوتبال ایران را فدای یه تیم خاص کند.

      پاسخ ها

      • امیری

        منظور از تیم خاص

        دوستان تیمیه که ۵ ساله قهرمانه
        تا حالا ۶ تا گل نخورده ولی ۸ بازی بابرد۶ گل داره
        ده نفره در عرض ده دقیقه کامبک زده
        ۹ نفره هم استقلال رو ۳بر دو برده
        دوبار درهمین حوالی نزدیک فینال آسیا رفته
        تیم خاص یعنی این

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج