جاباما
۱۰۹۵۷۸۴
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

فایده احضار استقلالی‌ها به کمیته انضباطی چیست؟

تکراری‌ترین خبر تیم استقلال در لیگ بیستم، احضار X یا Y به کمیته انضباطی این باشگاه است!

خبرگزاری ایلنا: تکراری‌ترین خبر تیم استقلال در لیگ بیستم، احضار X یا Y به کمیته انضباطی این باشگاه است!

در هیاهوی انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال، امروز استقلال تهران که چند روزی از حواشی دور بود دوباره در کانون توجه قرار گرفت. تیم محمود فکری که برای جلوگیری از شعارهای اعتراضی طرفداران به کمپ تیم‌های ملی پناه برده، امروز درگیر یک حاشیه خودساخته شد. سعید عزیزیان تایید کرد که رشید مظاهری رفتار نامناسبی در تمرین داشته، رفتاری که از او بعید بود و موجب دلخوری مربی دروازه‌بان‌های تیم شد. رشید مظاهری اثبات کرد که به دلیل درد از ناحیه کمر نتوانست تمرین کند و به همین خاطر به بیمارستان مراجعه کرد تا وضعیتش را بررسی کند.

به نظر می‌رسید که با توضیحات مظاهری درباره آسیب دیدگی‌اش ماجرای قهر تو در تمرینات به پایان رسیده و آبی‌ها بدون دردسر برای مسابقه با مس‌ رفسنجان آماده می‌شوند که باشگاه طبق روال ماه‌های اخیر طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد مظاهری برای ارائه توضیحات مربوط به ماجرای تمرین باید در کمیته انضباطی شرکت کند؛ کمیته‌ای که اگر بگوییم از سایر بخش‌های این باشگاه بیشتر فعالیت داشته بیراه نیست! احضار یکی از بازیکنان موفق این فصل آبی‌ها به کمیته انضباطی اتفاق دور از ذهنی نبود اما اینطور به نظر می‌رسید که برای دور از حواشی این جلسه حتی در صورت برگزاری به صورت محرمانه باقی می‌ماند و باشگاه طی بیانیه‌ای آن را علنی نمی‌کرد.

استقلال این فصل اگرچه برخی اوقات بی دلیل وارد فضاهای تنش‌زا شده اما اغلب مواقع همین احضارهای متعدد بازیکنان به کمیته انضباطی موجب شد که مشکلات ریز و درشتی را برای این تیم ایجاد کند؛ احضاری که حتی وریا غفوری و مهدی قایدی هم از آن در امان نماندند و دعوت شدند اما به هر شکل ماجرا بدون حضور آنها خاتمه یافت. محمد بلبلی، فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته، فرشید باقری، حسین پورحمیدی، سیدحسین حسینی، محمد دانشگر اسامی هستند که طی ماه‌های گذشته به دلایل متفاوت به کمیته انضباطی دعوت شدند و برخلاف اینکه گفته می‌شد جرایم و آرایی هم برای آنها لحاظ شده اما هرگز حکمی رسمی نشان نداد که آنها پس از حضور در این جلسات به چه خروجی رسیدند و این تنها احضار آنها به باشگاه بوده که مورد توجه قرار داشته؛ روشی که به نظر می‌رسد اغلب به هواداران این عقیده را القا کند که این باشگاه با موارد انضباطی برخورد می‌کند.

تا به امروز کدام یکی از بازیکنان ارجاع شده تیم استقلال با جریمه سنگین و اصلاح پذیر رو به رو شده‌اند؟ مشخصا هیچ کدام از آن‌ها! پیش از شروع فصل سیدحسن حسینی، فرشید باقری و محمد دانشگر به دلیل اتفاقات رخ داده در فرودگاه قطر در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفتند و به خاطر آن‌ها کادر پزشکی به همکاری‌شان با باشگاه پایان دادند اما پس از برگزاری جلسه کمیته انضباطی معین نشد که آن‌ها با چه جریمه‌ای رو به رو شدند. بعد از این اتفاق چه شد؟ محمد بلبلی و حسین پورحمیدی هم دیگر بازیکنانی بودند که به کمیته انضباطی رفتند اما نحوه برخورد با رفتار آنها مشخص نشد و اکنون هر دو با قرارداد قرضی خارج از استقلال هستند. بعد از این دو بازیکن، باقری به جدیدترین بازیکنی تبدیل شد که به کمیته انضباطی احضار می‌شود. بعد از او سیاوش یزدانی و محمد رشید مظاهری بعد از بازی با نساجی انتقادات تندی از کادرفنی داشتند اما واکنشی از سوی باشگاه برای آنها وجود نداشت.

حضور در این جلسات در ظاهر فایده‌ای برای تیم فکری نداشته و بیشتر این سرمربی و شاگردانش را از لحاظ مسائل انضباطی مورد توجه قرار داده است. حضور فکری در کانون توجهات از این لحاظ برای او که طی هفته‌های اخیر با انتقادات شدیدی از سوی اکثر طرفداران استقلال رو به رو بوده مثبت ارزیابی نمی‌شود و این سرمربی به نظر می‌رسد باید راهکاری در نظر داشته باشد که جامع و کامل برای تصمیم گیری در مواقع حساس از آن استفاده کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مهمترین فایده اضافه شدن یکی دومیلیاردبه قراردادشونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ... بعد هم میگین ما نداریم اگر ندارین پس چجوری از لیگ پرتغالی بازیکن میگیرین

    • بدون نام

      حد اقل چای وکیک میخورن

    • بدون نام

      خوردن چای وکیک

      پاسخ ها

      • داودخالوبندرعباس

        میخوان بگن تورو خدا اذیت نکنین دیگه

    • مکتب گلبرگ عملی کیسه ی بی افتخار ستاره ی فیک سوراخ آسیا سهمیه ی لجن و فساد

      یه پرس ناهار اضافه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه پرس غذا برای وریا

    • الی 6آتیشع

      میگن ادب رو باید از بزرگتر یاد بگیری اگه کتری خوب بود بازیکناش هم خوب میشدن

      پاسخ ها

      • perspolis.Eshegham

        دقیقا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج