جاباما
۱۰۹۵۷۹۲
۱۴ نظر
۵۰۰۴
۱۴ نظر
۵۰۰۴
پ

مهدی: هیچ‌وقت به پرسپولیسی بودن متهم نشدم

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: امیدوارم این فصل لیگ برتر را تا نیمه مرداد تمام کنیم.

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: امیدوارم این فصل لیگ برتر را تا نیمه مرداد تمام کنیم.

سهیل مهدی درباره تنش‌ روی نیمکت برخی تیم‌های لیگ برتری در نیم‌فصل اول مسابقات، اظهار داشت: واقعیت این است این آمار برای ما عجیب نبود زیرا از تیم‌ها خواهش کردیم به ما کمک کنند و کمتر به بحث پرخاش، اعتراض به داور و برگزاری مسابقات روی آورند اما غیبت تماشاگران فضا را برای مربیان پرفشارتر کرده است.

وی افزود: در این فضا مربیان روی عملکرد خود متمرکز می‌شوند. از وقتی هم کرونا آمده محیط دیجیتال‌تر شده و بچه‌های ما از این طریق درس می خوانند. بیشتر مردم هم از طریق وبینارها و سایت‌ها پیگیر فوتبال هستند. فوتبال سرگرمی است که در اولویت قرار گرفته است. برخی از این تنش‌ها هم به بالا رفتن هزینه‌های تیم‌داری برمی‌گردد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال اضافه کرد: مدیران باشگاه به واسطه تأمین منابع و درآمد تحت فشار هستند و باید دید برای هر امتیاز چه مقدار سرمایه‌گذاری شده است. این موارد فشار و چالش‌ها را به نیمکت‌ها منتقل می‌کند و مربیان جوان هم درگیر می‌شوند.

مهدی درباره اینکه برخی تیم‌های لیگ برتری به صورت مثال ۱۰ گل به ثمر رسانده اما مربیان‌شان حدود ۱۷ کارت زرد گرفته‌اند، توضیح داد: نیمکتی داریم که معادل بازیکنان داخل زمینش کارت زرد دریافت کرده است. شاید باید مقداری ارکان قضایی بیشتر به ما کمک کنند و خویشتن‌داری مربیان بیشتر شود. از مربیان خوب فوتبال ایران می‌خواهم کمتر وارد این فضا شوند و آرامش داشته باشند.

وی درباره دلیل چالش‌های عجیب برای نیم‌فصل لیگ اول گفت: عزیزان به ما انتقاد می‌کنند برخلاف سال‌های گذشته که برنامه کامل در اختیار تیم‌ها قرار می‌گرفت چرا در حال حاضر گام‌ها برای اعلام و اجرای برنامه‌ها کوتاه‌تر شده است. اکنون در شرایط اطمینان نیستیم. کنفدراسیون فوتبال آسیا به شکل ناگهانی اعلام کرد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که قرار بود رفت و برگشت برگزار شود متمرکز انجام خواهد شد. آن هم در زمانی که در وبینار برگزار شده با آن موافق نبودیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال افزود: به این زمان اعتراض کردیم اما AFC سازمان بالادستی ما است و برنامه خود را اعلام کرد. فیفا هم اکنون در فضایی قرار گرفته که ناچار می‌شود شرایط را تغییر بدهد. فیفا بالاترین، تخصصی‌ترین و قوی ترین سازمان ورزشی دنیاست و تمام برنامه‌هایش از دو سه سال قبل مشخص بود اما همین سازمان هم برنامه‌های خود را تغییر داد.

مهدی درباره احتمال منظم تر برگزار شدن مسابقات در صورت انجام شدن دیدارهای پرسپولیس قبل از فینال لیگ قهرمانان گفت: ناچار هستیم در بحث برنامه‌ریزی و سفر تمام تیم‌ها را به یک شکل ببینیم. باید بازی‌های پرسپولیس فشرده‌تر برگزار می‌شد و کم و بیش درباره بازی‌های این تیم چنین اتفاقی رخ داد. دیدار پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن هم به دلیل کرونایی شدن نفرات حریف به تعویق افتاد.

وی ادامه داد: پرسپولیس در فینال آسیا حضور داشت و دو بازی اش هم به همین دلیل تعویق افتاد به همین دلیل ۴ مسابقه این تیم لغو شد. بعد از لیگ قهرمانان باید دو مسیر را طی می‌کردیم. مسیر اول این بود کل لیگ را نگه می‌داشتیم تا این ۴، ۵ تیم دیدارهای معوقه خود را برگزار کنند و تعداد بازی همه تیم‌ها برابر شود که به نظر هیچ یک از کارشناسان این امر منطقی نبود .

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال درباره اینکه به نظر می‌رسد امکان برنامه‌ریزی بهتری وجود داشت توضیح داد: اکنون اگر بخواهیم به عقب بازگردیم و چالش داشته باشیم که چه راهی بهتر و بدتر بود درست نیست. باید مسابقات سه هفته پایانی ما همزمان شود. اکنون اگر بزرگ‌ترین لیگ‌های دنیا را هم نگاه کنید می‌بینید یک تا دو بازی آنها عقب و جلو شده است.

مهدی درباره اعتراض استقلالی‌ها به استراحت تیم پرسپولیس پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا و متهم شدن خودش به پرسپولیسی بودن عنوان کرد: هیچ وقت کسی چنین اتهامی به من نزد. تعامل خوبی با تمام باشگاه‌ها داریم. این امر از سوی فضای سکوها به فضای مجازی و گروه‌های تلگرامی و واتس‌آپی منتقل شده است و در فضای فوتبال اتهام‌ها و ابراز علائق پیش می‌آید اما به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم.

وی افزود:‌اگر به فضای برنامه‌ریزی نگاه کنیم در وضعیت کرونایی و شرایطی که مجبور شدیم ۱۵ روز ابتدایی لیگ را هم با تأخیر شروع کنیم مجبور بودیم شرایط تمام تیم‌ها را در نظر بگیریم. در این میان یک تیم شب مسابقه بازیکنانش کرونایی می‌شدند. بیش از ۴۵۰۰ تست در نیم‌فصل اول گرفتیم که در ۶ مرحله و هر یک هفته و دو هفته یکبار انجام شد. از این تعداد زیر ۶۰ تست مثبت اعلام شد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در گفت و گو با برنامه سلام صبح به خیر شبکه سه سیما درباره تاریخ اتمام لیگ برتر توضیح داد: امیدواریم این مسابقات را تا نیمه مرداد تمام کنیم.

وی در باره احتمال حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توضیح داد: در فینال لیگ قهرمانان آسیا با حضور پرسپولیس ۷۵۰۰ تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند. برای آن بازی ۱۲۵۰۰ نفر تست دادند و این تعداد ورزشگاه شدند. نمی‌گویم تمام افرادی که قصد ورود به ورزشگاه را دارند باید تست بدهند اما فردی که می‌خواهد وارد استادیوم شود باید سالم باشد و سلامتی‌اش ثابت شده باشد.

مهدی افزود: این موضوع به سلامت و بهداشت مسابقات بازمی‌گردد. سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال امکان و ساز و کار جلو بردن ماجرا را دارند اما باید تعاملی با مسؤولان مدیریت بهداشت کشور صورت بگیرد و مردم عزیزمان هم مراعات کنند. اکنون برخی استان‌ها به سمت قرمز شدن شرایط رفته‌اند اگر کمک مردم و هواداران صورت بگیرد می‌‌توانیم شاهد ورود تماشاگران به ورزشگاه هم باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرمان ساعدی

      پس چرا همیشه پیروزی بعد استقلال بازی میکنه

      پاسخ ها

      • کریم پرسپولیسی

        چقدرشماهاکیسه هاعقده ایی هستین

      • پرسپولیسی

        نه همیشه اینجوری نبوده روعقده حرف نزنید رو منطق بگین بعضی وقتا تیم دوچرخه بعد پرسپولیس بازی کرده

    • مکتب گلبرگ عملی کیسه ی بی افتخار ستاره ی فیک سوراخ آسیا سهمیه ی لجن و فساد

      پرسپولیسی بودن افتخاره، نه اتهام.

      پاسخ ها

      • perspolis.Eshegham

        این کار نصیب هر کسی نمیشه.

    • احمدی

      کیسه سوزی تا کی

      پاسخ ها

      • عباس

        تا قیامتم بازی کنید با تمام پارتیاتون به ستاره اسیا نمیرسین چون لیاقتش ندارین

    • بدون نام

      لنگیا فوتبال رو نابود کردین

      پاسخ ها

      • perspolis.Eshegham

        فوتبالو کیسه و دارودستش نابود کردن جناب

    • بدون نام

      معلومه ی چیزی میزنی

    • بدون نام

      دروغ میگه در حد لا لیگا
      در دوره فوق لیسانس همکلاس ما بود از اون پرسپولیسیهای دو اتیشه و با همه جر وبحث میکرد

      پاسخ ها

      • عرشیا

        هواداران محترم باید با مسایل بصورت منطقی برخورد کنیم اینکه وقتی ببازیم دیگران را متهم کنیم و باخت را گردن دیگران بندازیم صحیح نیست ..الان که همه فوتبالی و اگاه هستند میدانند کدام تیم خوب فوتبال بازی میکنه کدام تیم تاکتیک نداره ..وقتی تیم خوب بازی نمیکنه و می بازه باخت را به گردن دیگران انداختن توجیه باخت است.

    • بدون نام

      کاملا لنگی بودی و ما گفتیم ھر طور حال کردی برنامہ برای لنگ از ھمش بدتر سوپرجام کہ ۶ ما ہ تاخیر دادی کہ ۔۔۔۔

    • بدون نام

      پس توهم لنگی هستی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج