جاباما
۱۰۹۵۸۰۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عیسی‌زاده: علی کریمی از کاردرست‌های فوتبال است

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: علی کریمی از کاردرست‌های فوتبال ایران است و امیدوارم با انتخاب عزیزی‌خادم اتفاق‌های خوبی برای فوتبال ایران رقم بخورد.

خبرگزاری میزان: مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: علی کریمی از کاردرست‌های فوتبال ایران است و امیدوارم با انتخاب عزیزی‌خادم اتفاق‌های خوبی برای فوتبال ایران رقم بخورد.

علی عیسی‌زاده با اشاره به انتخابات رئیس فدراسیون فوتبال و ارا پایین علی کریمی اظهار داشت: در مجمع هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال حضور پیدا کردم امیدوارم این انتخاب به نفع فوتبال ایران رقم بخورد. همه ما دوست داریم فوتبال کشورمان پیشرفت کند و بهترین اتفاقات برای فوتبال ایران رقم بخورد.علی کریمی هم از کاردرست های فوتبال ایران است.

وی درمورد نامه سازمان لیگ به دلیل شیوع گسترده کرونا در استان خوزستان تصریح کرد: ممنوعیتی برای بازی در خوزستان نداریم. در این نامه گفتند اگر شرایط مناسب نیست سازمان لیگ اقدام کند ولی شرایط بد نیست. ما با خروج از استان و بازی در شهر دیگر مخالفیم و باید از میزبانی خود استفاده کنیم .

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در خصوص لغو پرواز این تیم به تهران گفت: این موضوع ربطی به باشگاه ما نداشت و پرواز تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اعلام شرکت هواپیمایی مربوطه لغو شد. شب قبل پیام دادند که این پرواز لغو شده است از این رو سعی کردیم بازیکنان را در چند گروه و با پروازهای متفاوت از آبادان و اهواز به تهران بفرستیم.

عیسی‌زاده در مورد پیشنهاد فروش برخی بازیکنان برای تامین مخارج تیم صنعت نفت تاکید کرد: مشتری باشد همین حالا هم برای فروش بازیکنان اقدام خواهیم کرد. البته تعدادی از بازیکنان پیشنهاداتی داشتند که به صورت مکتوب به باشگاه ارائه شد. ما نیز خواسته خود را برایشان ارسال کردیم. باید دید آنها چه پاسخی می‌دهند. ما تمایلی به جدایی هیچ یک از بازیکنانمان نداریم ولی چون بودجه لازم را در اختیار نداریم مجبور به این کار هستیم. در خصوص شایعه جدایی پورموسوی هم این موضوع را تکذیب می‌کنم و همچنان در خدمت این مربی هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج