۱۰۹۶۲۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

جنتی به کمک رسانه ها آمد؛

دستور ویژه جنتی درباره جام جهانی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از صدور دستور ویژه ای خبر داد که براساس آن باید اعزام نمایندگان رسانه های گروهی به برزیل با حداکثر تسهیلات صورت بگیرد.

خبرگزاری مهر: در حالی که کمتر از یک ماه دیگر تا شروع بیستمین دوره مسابقات فوتبال جام جهانی باقی مانده است، هنوز وضعیت خبرنگاران و عکاسان رسانه های مختلف ورزشی برای اعزام به این بازیها مشخص نیست و با وجود اعلام آمادگی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشال اسلامی برای کمک به نمایندگان رسانه های گروهی اما هنوز هیچ اتفاق مثبتی رخ نداده است.

علی جنتی شنبه شب و در پایان مراسم تجلیل از دکتر ایازی معاون سابق اداری مالی شهرداری تهران در مواجه با نگرانی خبرنگاران و عکاسانی اعزامی به این رقابت ها گفت: ما برای اعزام نمایندگان رسانه‌های گروهی به برزیل همکاری‌هایی را با فدراسیون فوتبال از طریق معاونت مطبوعاتی انجام داده‌ایم و قرار است آقای کفاشیان از طریق هماهنگی‌هایی که با این معاونت انجام می‌دهد این موضوع را پیگیری کند.

پس از پایان صحبت‌های وزیر ارشاد، خبرنگاران اعزامی به برزیل نگرانی‌های خود را از فرصت کم باقی مانده تا شروع رقابت‌ها و همچنین عدم تهیه بلیت هواپیما و رزور محل اقامت بیان کردند که جنتی با خوشرویی و استقبال از صحبت‌های آنها گفت که دستور ویژه‌ای صادر خواهد کرد که اعزام نمایندگان رسانه‌های گروهی به برزیل برای پوشش این رقابت‌ها با حداکثر تسهیلات همراه باشد.

معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چند هفته‌ پیش با صدور اطلاعیه‌ای از پوشش یک سوم از هزینه‌های خبرنگاران و عکاسان اعزامی به رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل توسط این معاونت خبر داده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج