جاباما
۱۰۹۷۱۳۷
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

لاله افتخاری: کاندیدای انتخابات می‌شوم

لاله افتخاری، چهره اصولگرا گفت: خیلی ها بعد از مجلس نهم و بعد از سال گذشته به ما گفتند باید وارد این عرصه شویم و من قصد کاندیداتوری دارم.

برنا نوشت: لاله افتخاری، چهره اصولگرا گفت: خیلی ها بعد از مجلس نهم و بعد از سال گذشته به ما گفتند باید وارد این عرصه شویم و من قصد کاندیداتوری دارم.

«لاله افتخاری»، چهره سیاسی اصولگرا، در رابطه با تصمیم به کاندیداتوری در انتخابات میان دوره ای مجلس گفت: خیلی ها بعد از مجلس نهم و بعد از سال گذشته به ما گفتند و به عقیده من باید وارد این عرصه شویم و من قصد کاندیداتوری دارم.

او افزود: تجربیاتی ۱۲ ساله وجود دارد و به هر حال برنامه هایی دارم و مسائلی وجود دارد، به خاطر انتظاری که مردم و نخبگان دارند به نظر من باید وارد این عرصه می شدم. من ۱۲ سال در عرصه سیاسی بودم و برنامه من کاملا مشخص است.

افتخاری تصریح کرد: اولویت من بحث نخبگان و مسائل دانش بنیان است و پیگیر این مسائل در گذشته هم بودم. علاوه براین بخشی از برنامه ام برای ایثارگران و بخشی قرآنی ها است و همچنین بخشی زنان و بخشی هم حوزه انتخابیه است.

او اضافه کرد: در مسائل فرهنگی، دینی، جمعیت و زندگی نیز سالها کار کرده ام در عرصه بین الملل نیز به همین صورت است در این مدت که در مجلس نبودم، یک سری مسئولیت ها بر عهده من گذاشته شد و همین بر تجربیات گذشته افزود. امروز دبیر کل اتحادیه زنان مسلمان هستم و یک بخشی از این مجموعه با داخل و بخشی با خارج در ارتباط است. از این رو غیر از برنامه های عمومی مجلس با این موضوعات نیز درگیر هستم.

افتخاری در مورد کاندیدای زن برای انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: هر گزینه ای که از طرف شورای نگهبان به عنوان رجل سیاسی تایید شود چه خانم و چه آقا اگر در شاخص های مربوطه امتیازی قوی کسب کند، مورد حمایت ما خواهد بود. کسانی که وارد گود شده اند کم نیستند ولی رشدها خوب بود و باید از بین همه این خوب ها خوبتر ها را انتخاب کرد.

وی گفت: سخنگوی شورای نگهبان امکان حضور یک زن را رد نکرده است ما قبلا وزیر زن نداشتیم ولی خانم دستجردی وزیر خانم بود و مشکلی پیش نیامد. ریاست جمهوری یک سایز بزرگتر از وزارت و گامی بلندتر است بنابراین نباید مشکلی باشد و مهم نظر شورای نگهبان است که سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد، مشکلی وجود ندارد و احتمال اینکه یک زن تایید ۱۴۰۰ باشد کاملا وجود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آره بیا ۸۰ میلیون منتظرت هستند.

    • بدون نام

      رئیس جمهور علاوه بر داشتن علم سیاست،اقتصاد و.......باید خوشتیپ و خوش اندام هم باشد،یادم میاد وقتی دکتر احمدی نژاد در کنار رئیس جمهور سوریه،و آذربایجان قرار داشت،کاملا ابهت ایران را زیر سوال برده بود با آن...

    • فالی

      فقط تو رو کم داشتیم

    • بدون نام

      مگه بری جنسیتتو عوض کنی بتونی تایید بشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج