۱۰۹۷۲۸۰
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

پس لرزه‌های حضور فرهاد در استقلال

فرهاد مجیدی که چند روز پیش سرمربی استقلال شد، هنوز نتوانسته کادرفنی‌اش را تکمیل کند و علاوه‌بر آن با حضور دوباره این مربی در جمع آبی‌ها اتفاقات جدیدی رخ داده و ظاهرا پس لرزه‌های بازگشت شماره ۷ سابق همچنان ادامه دارد و خواهد داشت.

روزنامه خراسان: فرهاد مجیدی که چند روز پیش سرمربی استقلال شد، هنوز نتوانسته کادرفنی‌اش را تکمیل کند و علاوه‌بر آن با حضور دوباره این مربی در جمع آبی‌ها اتفاقات جدیدی رخ داده و ظاهرا پس لرزه‌های بازگشت شماره ۷ سابق همچنان ادامه دارد و خواهد داشت. مجیدی که با قرارداد ۲ سال و نیمه سرمربی استقلال شد، فراز کمالوند و پیروز قربانی را به عنوان مدیرفنی و دستیارش انتخاب کرد اما پیروز نیامده رفت، چرا‌که متوجه شد دستیار اول نیست و کمالوند علاوه‌بر سمت مدیرفنی قرار است این وظیفه را نیز انجام دهد.

البته علاوه‌بر پیروز هواداران هم به انتخاب و حضور کمالوند در استقلال واکنش منفی نشان دادند، چرا‌که این مربی پیش از این بارها به صراحت از علاقه‌اش به پرسپولیس گفته بود و از نظر هواداران استقلال حضور یک پرسپولیسی روی نیمکت این تیم دهن‌کجی به تاریخچه و اصالت باشگاه و هوادارانش بود. درست یک روز پیش از بازی با فولاد‌خوزستان کمالوند هم از حضور در استقلال انصراف داد. هرچند او در توضیح جدایی‌اش مخالفت باشگاه شاهین بوشهر را بهانه کرده بود اما ظاهرا فشار هواداران و پیشکسوتان باعث شد او و مجیدی عطای همکاری باهم در استقلال را به لقایش ببخشند.

البته برخی از همان ابتدا که متوجه شدند کمالوند در لیست مجیدی است به او انتقاد کردند و با یادآوری اظهارات او درباره احمد سعادتمند که گفته بود او یک پرسپولیسی است و برای نابودی استقلال آمده‌، این سوال را مطرح کردند که چرا خودش سراغ فردی رفته‌‌ که بارها به پرسپولیسی بودنش اذعان کرده است؟ ضمن اینکه دوباره برخی رسانه‌ها از احتمال بازگشت کمالوند با اخذ رضایت‌نامه از شاهین خبر دادند. پس از جدایی کمالوند گزینه‌های دیگر دستیاری مجیدی دوباره به خط شدند و رسانه‌ها از احتمال حضور مجید نامجو‌مطلق، مجید صالح و حمید علیدوستی روی نیمکت آبی‌ها خبر دادند و مددی مدیرعامل باشگاه هم اعلام کرد تا پیش از آغاز بازی با فولاد دستیاران مشخص و معرفی می‌شوند.

البته روز گذشته با تصمیم فرهاد مجیدی صالح مصطفوی و بهزاد نوشادی به کادر فنی این تیم اضافه شدند که یکی آنالیزور است و دیگری بدنساز. حضور بهزاد غلامپور هم به عنوان مربی دروازه‌بانان قطعی شده بود و بنابراین به‌نظر می‌رسد امروز فرهاد مجیدی به اضافه این ۳ مربی کادرفنی استقلال را مقابل فولاد تشکیل خواهند داد.

در بعد فنی هم مجیدی دست به خانه‌تکانی زد. با این‌که برخی رسانه‌ها از لیست مازاد او خبر داده بودند اما سرمربی جدید استقلال، ۶ بازیکن جوان را به‌دلیل شلوغی تمرین تیم و کیفیت پایین فنی آن‌ها کنار گذاشت. در تمرین دیروز حضور تعداد زیاد بازیکنان باعث ناراحتی فرهاد مجیدی شده و به اعضای تیم گفته که کدام تیم لیگ‌ برتری با این تعداد بازیکن تمرین می‌کند؟ در همین‌راستا ۲ بازیکن سابق نساجی که به تازگی راهی استقلال شده‌اند، نظر سرمربی استقلال را جلب نکردند و حسابی مورد انتقاد او قرار گرفته‌اند.

در‌کنار این ۲ بازیکن چند بازیکن تیم امید هم در تمرین بزرگسالان حاضر می‌شدند که سرمربی استقلال از آن‌ها خواست فعلا فقط در تمرین تیم امید شرکت کنند و در تمرین بزرگسالان حاضر نشوند. مجیدی لیست خریدش را هم به باشگاه داده و گفته می‌شود امین قاسمی‌نژاد مهاجم شهرخودرو و سعید واسعی مدنظر سرمربی استقلال قرار دارند و مذاکره برای جذب آن‌ها آغاز شده است. مجیدی برای کاهش تنش و حاشیه توصیه‌هایی را هم به بازیکنان داشته و چند نکته را در تمرین به آن‌ها گفته است.

او نسبت به بی‌انضباطی بازیکنان هشدار داده و تاکید کرده که کوچک‌ترین بی‌انضباطی را تحمل نخواهد کرد. سرمربی آبی‌ها همچنین تاکید کرده حضور در فضای مجازی پذیرفتنی نیست و به شاگردانش گفته هیچ‌کس حق مصاحبه علیه کادرفنی قبلی را ندارد. مجیدی و استقلال امروز باید در اولین آزمون به مصاف فولاد بروند و مجیدی که فرصتی برای کار فنی نداشته، امیدوار است با کارهای ‌انگیزشی و روحیه بخشیدن به شاگردانش آن‌ها را مهیای بازی با شاگردان جواد نکونام کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن

      این خراسان فقط چرت مینویسه
      والا تو کانال هواداری باشگاه همه از آقای کمالوند استقبال کردن و حتی به آقای مددی گفتن هرچه زودتر بیارش تو تیم...
      شاید تعلق رنگی داشته باشه ولی دانشش خیلی بهتر از محمود فکریه
      این خراسان ففط توهمه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاملا درسته فراز فوق العاده است.

      • بدون نام

        لنگیه

      • mr. X

        فراز کمالوند خیلی آدم با هوشیه داشتنش تو کادر نعمتیه به نظرم

    • محم

      افراز خودش سرمربی بوده و دانش فنیش بالاعه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج