جاباما
۱۰۹۷۲۹۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

درخشان: فدراسیون از فوتبالی‌ها استفاده کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس همه چیز برای قهرمانی دارد. من فکر می کنم این تیم امسال در آسیا هم بهتر عمل خواهد کرد و شانس قهرمانی دارد.

خبرگزاری مهر: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس همه چیز برای قهرمانی دارد. من فکر می کنم این تیم امسال در آسیا هم بهتر عمل خواهد کرد و شانس قهرمانی دارد.

حمید درخشان درباره ششمین پیروزی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال مقابل سایپا که منجر به ادامه صدرنشینی این تیم با ۳۳ امتیاز شد گفت: پیروزی مهمی برای پرسپولیس در یک بازی سخت کسب شد. سایپا کاملاً شجاعانه بازی کرد و باید به این تیم تبریک گفت. پرسپولیس هم آغاز خوبی برای دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر داشت تا بتواند همچنان به شانس خود برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر خوش‌بین باشد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عدم گلزنی مهاجمان این تیم و گلزنی‌های سیدجلال حسینی به عنوان مدافع افزود: فضای موجود در پرسپولیس باعث می‌شود که مهاجمان این تیم نتوانند کمک زیادی به پرسپولیس کمک کنند. آنها کم تجربه اند و دقت کافی در زدن ضربات آخر ندارند.

وی ادامه داد: طبیعی است بازیکنان خط دفاع و هافبک به کمک گلزنی این تیم بیایند. پرسپولیس متاسفانه مهاجم ششدانگ ندارد تا بتواند گل‌های بیشتری به حریفان بزند. بازگشت عیسی آل‌کثیر می‌تواند این مشکل را هم حل کند.

درخشان درباره عدم گلزنی توسط مهاجمان جوان این تیم تصریح کرد: بازی در تیم‌های بزرگ با تیم‌های معمولی تفاوت خیلی زیادی دارد. این بازیکنان جوان از هر لحاظ تحت فشار هستند و همین هم باعث می‌شود آنها با استرس بازی کنند. برای اینکه در همین پرسپولیس تبدیل به بازیکنان بزرگ شوند نیاز به آرامش دارند. به نظرم بازیکنان جوان در تیم‌های پر هوادار باید قدر موقعیتی که دارند را بدانند.

وی درباره احتمال تکرار قهرمانی این تیم برای پنجمین باز متوالی گفت: پرسپولیس همه چیز برای قهرمانی دارد. من فکر می‌کنم این تیم امسال هم در آسیا بهتر عمل خواهد کرد و شانس قهرمانی دارد.

درخشان درباره جدایی محمود فکری از سرمربیگری استقلال تهران نیز اظهارنظر کرد و گفت: تیم‌های بزرگ چنین مشکلاتی هم دارند. وقتی نتوانی انتظارات را برآورده کنی مدت کوتاهی در راس خواهی بود. هواداران در ایران فوتبال را می‌فهمند که تیم محبوبشان چگونه بازی می‌کند.

وی که سابقه مربیگری در تیم‌های پایه فوتبال ایران را نیز در کارنامه دارد راجع به حضور شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال یادآور شد: امیدوار هستم با صحبت‌هایی که از او شنیدم تغییرات بزرگی در راستای اهداف توسعه‌ای برای فوتبال ملی و باشگاهی رقم بخورد. او برای اینکه موفق شود باید از فوتبالی‌ها بطور گسترده استفاده کند. تجربه‌ای که اهل فن دارند می‌تواند او را کمک کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج