۱۰۹۷۶۹۹
۵ نظر
۵۰۰۹
۵ نظر
۵۰۰۹
پ

انتظارات واکسیناسیون مردم را جدی بگیرید

روزنامه «جهان‌صنعت» طی یادداشتی در شماره امروز خود با عنوان انتظارات واکسیناسیون مردم را جدی بگیریم، نوشت: حالا یک سال و چند ماه است که ایرانیان زیر ضرب ویروس کشنده کووید۱۹ زندگی می‌کنند و خانواده‌های پرشماری با مصیبت‌های این ویروس مواجه شده و آسیب دیده‌اند.

روزنامه «جهان‌صنعت» طی یادداشتی در شماره امروز خود با عنوان انتظارات واکسیناسیون مردم را جدی بگیریم، نوشت: حالا یک سال و چند ماه است که ایرانیان زیر ضرب ویروس کشنده کووید۱۹ زندگی می‌کنند و خانواده‌های پرشماری با مصیبت‌های این ویروس مواجه شده و آسیب دیده‌اند.

میلیون‌ها ایرانی شغل و درآمد خود را از دست داده و از میزان درآمدشان کاسته شده و به گروه‌های کم‌درآمدتر جامعه سنجاق شده‌اند. ۱۰۰ هزار بنگاه خدمات که به خانواده‌ها خدمات می‌دادند در بدترین وضعیت قرار دارند و برخی از فعالیت‌ها مثل گردشگری در آستانه نابودی قرار دارند.

تا روزی که واکسن ضدکرونا در هیچ کشوری ساخته نشده و به شهروندان تزریق نشده بود شهروندان ایرانی نیز انتظاری نداشتند و با بردباری منتظر بودند واکسن ساخته شود و همانند شهروندان جهانی از سوی دولت تهیه و به آن‌ها تزریق شود. انتظارات شهروندان از دولت یک درخواست بحق و درست است و دولت ایران باید هر سد و بندی که در مسیر تامین و تهیه واکسیناسیون است را بردارد.

به همین دلیل است که هر روز شاهد گفت‌وگوی رسانه‌ای مدیران بخش‌های سیاسی و اقتصادی دولت و حتی نهاد‌های گوناگون در همین باره هستیم. دیروز اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهور نیز گفته است‌: کرونا پدیده‌ای است که همه دنیا درگیر آن است و باید به مصوبات ستاد مقابله با کرونا توجه کامل داشته باشیم. سلامت مردم مساله اصلی است و تبعات اقتصادی در مرحله بعد قرار دارد. بین سلامت و تبعات اقتصادی اگر ناچار باشیم انتخاب کنیم باید ابتدا به سلامت مردم توجه کنیم؛ دولت با تمام توان در زمینه تولید و واردات واکسن مورد تایید وزارت بهداشت تلاش می‌کند. تلاش می‌کنیم واکسن‌های تولید داخل را سریع‌تر به نتیجه برسانیم و ان‌شاءالله در ماه‌های آینده آنچنان تعداد واکسیناسیون زیاد خواهد بود که ظرف مدت کوتاهی تمام کشور را واکسینه می‌کنیم. تلاش می‌کنیم واکسن‌های تولید داخل را سریع‌تر به نتیجه برسانیم و ان‌شاءالله در ماه‌های آینده آنچنان تعداد واکسیناسیون زیاد خواهد بود که ظرف مدت کوتاهی تمام کشور را واکسینه می‌کنیم.

ایرانیانی که این روز‌ها از رسانه‌های گوناگون دیداری و شبکه‌های اجتماعی آخرین تحولات واکسیناسیون در کشور‌های گوناگون در دنیا از جمله کشور‌های همسایه مثل ترکیه و امارات و کشور‌های دورتر مثل انگلستان را دنبال می‌کنند و می‌شنوند و می‌بینند که در آن کشور‌ها مدیریت متمرکز و دولتی و بدون تضاد منافع با شتاب مناسب کار واکسیناسیون را دنبال می‌کنند از اینکه می‌شنوند در ایران تهیه و توزیع با آهستگی پیش می‌رود و به جای اینکه کار به صورت متمرکز و زیر نظر دولت پیش برود برخی نهاد‌های دیگر نیز وارد کار شده و شرایط را پیچیده کرده‌اند ناامید می‌شوند. شهرو‌ندان ایرانی در این میدان از دولت انتظار دارند هر کاری که دارد کنار بگذارد و در تامین واکسن فعالیت جدی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا اینا سگ و گربه هاشون هم واکسن زدن دیگه به مردم کاری ندارن

    • بدون نام

      جوش نزن آقای دایه مهربانتر از مادر این یک گرفتاری جهانی است.پس ساکت باش وژبان به دهنت بگیر.حرف نزنی سنگین تری

    • بدون نام

      ویروس کرونا وعده راست یا دروغ سرش نمیشه باید واکسن زد

    • بدون نام

      سرنوشت همین معدود واکسن ارد نشده معلوم نیست بدون شفاف سازی چند نفر جلوی دوربین واکسن میزنند و معلوم نیست بقیه اش چی میشه هنوز کادر درمان در ای سی یو های کرونا در بیمارستان های تهران واکسن نزده اند

    • بدون نام

      توی آمریکا فعلا دارن به بالای ۶۵ سال می زنند هنوز به بقیه نرسیده بعد انتظار داری مردم ما با سرعت واکسینه بشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج