جاباما
۱۰۹۸۴۱۲
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

طعنه امام‌جمعه اردبیل به ایمنی یک خودرو

امام جمعه اردبیل در دیدار وزیر صمت با ذکر خاطره‌ای جالب و البته طعنه آمیز از فقدان امنیت در برخی خودروهای داخلی، خواستار به روزرسانی تکنولوژی و ارتقاء امنیت این تولیدات شد.

بازار: امام جمعه اردبیل در دیدار وزیر صمت با ذکر خاطره‌ای جالب و البته طعنه آمیز از فقدان امنیت در برخی خودروهای داخلی، خواستار به روزرسانی تکنولوژی و ارتقاء امنیت این تولیدات شد.

آیت الله سید حسن عاملی، در دیدار با وزیر صنعت در اردبیل با ذکر سرعت تحولات صنعت خودرو سازی در دنیا و ذکر مواردی از این تحولات در کشورهای پیشرفته اظهار داشت: مدت مدیدی است که از پراید به عنوان خودروی شخصی استفاده می کنم اخیراً در بازدید از یکی منزل اقوام، هنگام برگشت سوار پرایدم شدم. می خواستم شروع به حرکت کنم که ناگهان متوجه شدم که اشتباهی سوار پراید شخص دیگری شده ام و جالب این که کلید پراید من به راحتی خودروی آن شخص را نیز را باز کرده و سوار آن شده بودم و البته به خاطر اتحاد رنگ متوجه تغایر خودرو ها نشده بودم.

طعنه امام‌جمعه اردبیل به ایمنی یک خودرو

وی در ادامه گفت: عنایت خداوندی با من همراه بود که سریعاً متوجه تغییر شده و پیاده شدم و الا افتضاح بزرگی برای خودم و مخصوصاً برای عنوان امامت جمعه و نمایندگی مقام معظم رهبری درست می شد و شایعه و تهمت همه جا را فرا می گرفت که امام جمعه اردبیل در هنگام سرقت خودرو دستگیر شد.

آیت الله عاملی افزود: با این حادثه آتش حسرت وجودم را فرا گرفت که سازنده این خودرو می توانست به سادگی با تعبیه یک کد براحتی امنیت خودرو را حفظ کند اما در سایه نبود رقابت و وجود انحصار غرور ملی ملت ما تماماً شکسته شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج