۱۰۹۸۷۳۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

خط حمله جدیدِ «یحیی» حریف می‌طلبد

جذب شهریار مغانلو و مهدی ترابی در آستانه پایان محرومیت عیسی آل کثیر پرسپولیس را به تیمی کاملا خطرناک تبدیل کرده است.

طرفداری: جذب شهریار مغانلو و مهدی ترابی در آستانه پایان محرومیت عیسی آل کثیر پرسپولیس را به تیمی کاملا خطرناک تبدیل کرده است.

رقابت در صدر جدول لیگ بیستم به شکل فشرده ای در حال پیگیری است و همین حالا دو تیم پرسپولیس و سپاهان هم امتیاز و به صورت مشترک صدر جدول لیگ برتر را مال خود کرده اند؛ آن هم به خاطر تفاضل گل بهتر سرخ پوشان.

خط حمله جدیدِ «یحیی» حریف می‌طلبد

تیم های بالای جدول برای اینکه در رقابت های فشرده لیگ عقب نمانند و حضور پرقدرتی نیز در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند، باید تیم پرقدرتی نیز روی نیمکت داشته باشند تا گرفتار فشردگی برنامه های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نشوند. به همین دلیل یحیی گل محمدی با تجربه گرانبهایی که از فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا کسب کرد، تمام تلاش خود را به کار گرفته تا پرسپولیس را به بهترین شکل ممکن تقویت کند. جذب ترابی و مغانلو و در ادامه فرشاد فرجی نیز در همین راستا صورت گرفته تا دست سرمربی پرسپولیس، بسیار پرتر از قبل باشد.

نگاهی به وضعیت پرسپولیس نشان می دهد خط حمله پرسپولیس با توجه به جذب ترابی و مغانلو و رفع محرومیت آل کثیر، حسابی ترسناک به نظر می‌رسد.

فراموش نکنیم شاگردان یحیی بدون حضور خریدهای جدید تا همین جا در لیگ 22 گل زده‌اند که دومین خط حمله برتر لیگ محسوب می‌شود. آن هم در حالی که مشکل عمده یحیی و پرسپولیس در نیم‌فصل اول ضعف گل‌زنی بود. حال به این نفرات مهدی عبدی، وحید امیری و امید عالیشاه را نیز اضافه کنید تا بدانید سرخ ها دیگر هیچ خلایی در خط حمله نخواهند داشت.

اگرچه در فوتبال هیچ نتیجه ای قابل پیش‌بینی نیست اما با توجه به وضعیت پرسپولیس و تلفیق بازیکنان جدید و بازیکنان قدیمی این تیم، از پرسپولیس تیمی ترسناک ساخته است.

ایراد بزرگی که به پرسپولیس وارد می شد، گل نزدن مهاجمان این تیم بود که حالا با جذب شهریار و بازگشت ترابی و پایان محرومیت عیسی آل کثیر، خط حمله پرسپولیس دیدن دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج