۱۰۹۹۲۹۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تردد عادی و روان در محور‌های مواصلاتی تهران

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از تردد عادی و روان در محورهای مواصلاتی استان تهران خبر داد و گفت: اکیپ‌های راهداری در ۲۷ باب راهدارخانه در آماده باش کامل هستند.

خبرگزاری مهر: معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از تردد عادی و روان در محورهای مواصلاتی استان تهران خبر داد و گفت: اکیپ‌های راهداری در ۲۷ باب راهدارخانه در آماده باش کامل هستند.

عادل مصدقی در خصوص وضعیت راه‌ها و محورهای مواصلاتی استان تهران اظهار داشت: با توجه به نفوذ سامانه‌های سرد جوی و بارشی، از صبح امروز پنجشنبه ۲۱ اسفندماه در سطح استان تهران از ۸ صبح اولین بارش‌ها را از آزادراه تهران شمال و ارتفاعات دیزین به شکل برف خفیف داشتیم.

مصدقی با بیان اینکه در حال حاضر بارش فقط در آزادراه تهران-شمال (تونل ۱۶)، محور هراز (امام زاده هاشم) به صورت خفیف و پراکنده برف است گفت: هم اکنون ترددها در همه محورها روان و بدون ترافیک در جریان است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران عنوان داشت: طبق پیش بینی هواشناسی و هشدار سطح نارنجی بارش متوسط و شدید باران یا برف و رخداد مه و کاهش دید افقی، وزش باد شدید، رگبار رعد و برق (با احتمال بارش تگرگ)،در مناطق کوهستانی کولاک برف و در نقاط مستعد کوهستانی احتمال سقوط بهمن پیش بینی شده است.

وی عنوان داشت: طبق هشدارهای هواشناسی و با توجه به برنامه ریزی های قبلی همه اکیپ‌های راهداری در ۲۷ باب راهدارخانه در آماده باش کامل هستند و ماشین آلات شن و نمک پاش و برف روب مستقر شده اند و از صبح تا کنون در چندین نوبت گشت زنی صورت گرفته و در نقاطی که احتمال آبگرفتگی بوده مستقر هستند و مشکل خاصی نداشته ایم و تردد در جریان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج