جاباما
۱۰۹۹۳۹۷
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

بازگشت سرما به تهران

مدیرکل هواشناسی استان تهران از تقویت سامانه بارشی از روز جمعه خبر داد و گفت: توصیه می‌شود از سفر‌های غیر ضروری و صعود به ارتفاعات پرهیز کرده و دستگاه‌های مدیریت بحران تمهیدات لازم را در نظر گیرند.

خبرگزاری فارس: مدیرکل هواشناسی استان تهران از تقویت سامانه بارشی از روز جمعه خبر داد و گفت: توصیه می‌شود از سفر‌های غیر ضروری و صعود به ارتفاعات پرهیز کرده و دستگاه‌های مدیریت بحران تمهیدات لازم را در نظر گیرند.

مجتبی جلالی مدیرکل هواشناسی استان تهران اظهار کرد: براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران تا صبح شنبه با فعالیت سامانه بارشی، آسمان ابری در بعضی ساعات مه رقیق، بارش باران و در ارتفاعات مه غلیظ، بارش برف و باران و گاهی کولاک مورد انتظار است.

وی با اشاره به تقویت سامانه بارشی در روز جمعه و رخداد مه و کاهش دید افقی و وزش باد شدید در ادامه گفت: از جمعه به‌ ویژه عصر تا شنبه صبح شدت بارش افزایش خواهد یافت که در بعضی ساعات رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و گاهی بارش برف به ویژه در نیمه شمالی استان پیش‌بینی شده و احتمال تگرگ و سقوط بهمن نیز وجو دارد.

مدیرکل هواشناسی استان تهران با اشاره به اینکه کاهش ۷ تا ۱۰ درجه سلسیوس از عصر جمعه تا صبح یکشنبه و یخبندان در نواحی شمالی مورد انتظار است، ابراز کرد: روز شنبه در بعضی ساعات وزش باد شدید و در ارتفاعات احتمال کولاک برف و سقوط بهمن در مناطق مستعد پیش‌بینی می‌شود.

جلالی در ادامه هشدار داد: طی این مدت، آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانه‌ها، کاهش دید و اختلال در تردد شهری به ویژه‌ جاده‌های کوهستانی، لغزندگی و یخ‌زدگی جاده‌ها و تغییر یا لغو پروازها وجود دارد و توصیه می‌شود از سفرهای غیرضروری، اتراق در حاشیه رودخانه‌ها، برنامه‌های کوهنوردی، و صعود به ارتفاعات پرهیز کرده و دستگاه‌های مدیریت بحران تمهیدات لازم را در نظر گیرند.

وی در پایان تصریح کرد: روزهای یکشنبه و دوشنبه آسمان کمی تا نیمه ابری خواهد بود و روند افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.‌

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج