۱۰۹۹۷۵۶
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

غافلگیری از نوع آسیایی

دل‌مان خوش بود که میزبانی گروه آسیایی پرسپولیس به کشور ما خواهد رسید. نبودن تیم‌های عربستانی در این گروه شانس پرسپولیس را برای این اتفاق مهم بیشتر هم می‌کرد.

روزنامه ایران ورزشی: دل‌مان خوش بود که میزبانی گروه آسیایی پرسپولیس به کشور ما خواهد رسید. نبودن تیم‌های عربستانی در این گروه شانس پرسپولیس را برای این اتفاق مهم بیشتر هم می‌کرد. احتمال این مهم حتی بعد از اینکه میزبانی امارات و تیم الوحده دیگر همگروه پرسپولیس رد شد بالاتر هم رفت اما عصر پنجشنبه مشخص شد ‌ای‌اف‌سی همه را غافلگیر کرده و میزبانی از گروه E مسابقات را به گوای هند داده است.

عصر پنجشنبه ابتدا یک سایت اماراتی خبر از این اتفاق داد. سایت اماراتی UAE اسپورت نوشته که AFC، عربستان را به عنوان میزبان بازی‌های گروه‌های A، C و D انتخاب کرده است. همچنین هند میزبان بازی‌های گروه E و امارات هم میزبان بازی‌های گروه B شده است.

ساعتی بعد این گمانه‌زنی با خبر رسمی ‌ای‌اف‌سی تمدید شد و کنفدراسیون فوتبال آسیا ضمن دادن میزبانی دو گروه به عربستان و دو گروه به امارات، میزبانی گروه پنجم منطقه غرب را به هند داد. مسابقاتی که از ۲۵ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ به صورت متمرکز برگزار خواهد شد و پرسپولیس باید طی ۱۶ روز شش بازی مقابل گوای هند، الریان قطر و برنده بازی پلی‌آف بین الوحده امارات و الزورای عراق انجام دهد.

بعد از این اتفاق باشگاه پرسپولیس در این خصوص بیانیه‌ای داد و اعلام کرد: «به اطلاع هواداران عزیز پرسپولیس می‌رساند؛ پیگیری کاملی از سوی مدیریت باشگاه در مورد دریافت حق میزبانی این دوره از بازی‌ها صورت گرفت.

باشگاه پرسپولیس پیشنهادات خود را برای تعیین هتل محل اسکان تیم‌ها، ورزشگاه‌های مورد استفاده در این رقابت‌ها، کمپ‌های تمرینی، تشریفات به همراه برنامه‌های منظم بازی‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی تقدیم کمیته اجرایی لیگ قهرمانان آسیا کرد اما در کنار پرسپولیس ایران، باشگاه‌های گوای هند و الوحده امارات که هنوز از مرحله پلی‌آف صعود نکرده نیز پیشنهاداتی ارائه داده بودند که در نهایت، میزبانی این رقابت‌ها به گوای هند رسید.

با این حال، بازیکنان و مربیان پرسپولیس ثابت کرده‌اند همواره در هر بازی و تورنمنتی با بالاترین میزان انگیزه و غیرت به میدان می‌روند و با انرژی که از سوی هواداران منتقل می‌شود، برای رسیدن به بهترین افتخارات می‌جنگند. به این امید که بار دیگر پرسپولیس با حمایت‌های طرفدارانش به فینال آسیا برسد و افتخار دیگری برای جامعه فوتبال ایران رقم بزند.»

جعفر سمیعی هم در خصوص انتخاب کشور هند به عنوان میزبان گروه E لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱، گفت: «تلاش گسترده‌ای برای دریافت مجوز میزبانی داشتیم و برنامه‌های متعددی را داخل باشگاه و با کمک همکارانم ترتیب دادیم اما در نهایت میزبانی گروه ما به کشور هند رسید.» نایب رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: «فوتبال، بهانه‌ای برای صلح و دوستی بین کشورهاست و هیچ مرزی ندارد. ما با پیام نزدیکی ‌فرهنگ‌ها و رقابت سالم و دوستانه کارمان را در کشور هند آغار می‌کنیم و امیدوارم بهترین اتفاقات را رقم بزنیم.» سمیعی گفت: «تردید ندارم مربیان و بازیکنان پرسپولیس با تمام وجود برای تکرار موفقیت فصل گذشته می‌جنگند.

در این مسیر به حمایت هواداران پرشورمان هم نیاز داریم تا مثل گذشته، تیم محبوب‌شان را در فضای مجازی همراهی کنند.» بدین ترتیب پرسپولیس باید برای بازی‌های مرحله گروهی به جزیره زیبا و توریستی گوا برود و شانس میزبانی از مسابقات مرحله گروهی را از دست داد و مثل فصل قبل باید خارج از تهران و ورزشگاه آزادی به میدان برود. با این حال شاید همین که قطر و امارات میزبان این گروه نشدند برای پرسپولیس خوب باشد و سرخ‌ها با سفر به هند تجربه متفاوتی خواهند داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهسا

      الکیسه چه شانسی داره . تو کشور خودش میزبان شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نمیدونم کیسه کشا چشونه ناراحتن بازیاشون داخل عربستان هس. مگه نه خودشون هم عربستانی هستن. الاستقلال السعودی

    • بدون نام

      متاسفانه باید گفت این نتیجه دیوار کشیدن دور خودمان است
      توی دنیا ما فقط با سوریه و عراق و ونزوئلا رابطه داریم همه ما را تحریم کردند
      در بین همه کشورهای دنیا فقط ما و کره شمالی!!!!!! fatf را قبول نکردیم
      باید منتظر بدتر از این هم باشیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا درسته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج