اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۹۹۸۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

فتح‌الله‌زاده: پارسال کچل شدیم!

علی فتح الله‌زاده می گوید قصد مدیرعاملی در هیچ باشگاهی به غیر از استقلال را ندارد و می خواهد استراحت کند.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل سابق باشگاه استقلال که برای دیدار با افشارزاده به محل این باشگاه رفته بود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشحالم که افشارزاده به عنوان یک شخصیت ورزشی که سال‌ها زحمت کشیده و انسان سلیم‌النفسی است به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه انتخاب شده است. امروز آمده بودم که اطلاعاتی از باشگاه از جمله فهرست بدهکاران را ریز به ریز به او بدهم تا بداند که به چه کسی بدهکار هست و به چه کسی نیست.

او ادامه داد: افشارزاده دیروز به من زنگ زد و گفت اگر می‌خواهید برای ناهار بیرون برویم اما من گفتم اینجا باشگاه خودمان است و در باشگاه با شما دیدار می‌کنم. به این خاطر که وقتی دو نفر صحبت می‌کنند طوری در رسانه‌ها بازتاب پیدا می‌کند که بعضی وقت‌ها ۱۸۰ درجه فرق می‌کند.

فتح‌الله‌زاده درباره حضور رحیمی در باشگاه استقلال گفت: جمع مان جمع‌ شد، شمع و گل و پروانه بودند، بلبل هم از راه رسید.

او درباره آینده خود گفت: قبلا هم گفته بودم که به غیر از استقلال در هیچ تیمی مدیرعاملی نمی‌کنم. فقط یک بار چند سال پیش به تراکتورسازی رفتم که آن هم به خاطر آذری بودن این تیم و حضور آقای شفق بود که توانستیم تیم را به لیگ برتر بیاوریم. از این پس هم تصمیمی برای مدیرعاملی در باشگاهی ندارم. امسال به آرامش نیاز دارم. سال گذشته خیلی اذیت شدم و بی پولی ما را واقعا کچل کرد.

وی در ادامه در واکنش به اتهام ارتباطش با لیدرهای باشگاه و خط دادن به آنها گفت: اولا من هیچگاه با لیدرها ارتباطی نداشته‌ام. هر چند آنها را دوست دارم چون طرفدار استقلال هستند. دوما دعا کنید که لیدرها با من ارتباط داشته باشند چون اگر این طور باشد حتما به تیم کمک می‌کنند، چون من هم حامی افشارزاده هستم.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا با آمدن افشارزاده وضعیت استقلال بهتر می‌شود یا بدتر، گفت: در روزنامه‌های صبح دیدم که آقای خادم گفته استقلال و پرسپولیس با چند میلیارد تومان پول شروع می‌کنند، همان طور که افشارزاده هم گفته این دو تیم مشکلات سابق را ندارند و چون پول دارند مشکلاتشان کمتر است. خوشحالم که اسپانسر به کمک استقلال و پرسپولیس آمده و مشکلاتشان حل شده است.

در پایان خبرنگاری به فتح‌الله‌زاده گفت که یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از انتخاب هیات مدیره استقلال و پرسپولیس توسط وزارت ورزش و جوانان انتقاد کرده و گفته که این کار باید از سوی وزارت اقتصاد و امور دارایی انجام می‌شد. فتح‌الله‌زاده در پاسخ گفت: انتقاد این فرد درست است چون وقتی شرکتی در خط واگذاری قرار می‌گیرد زیر مجموعه وزارت اقتصاد و دارایی می‌شود اما چون معلوم بود که این باشگاه‌ها امسال نمی‌توانند واگذار شوند با توافقی که بین وزرای ورزش و اقتصاد صورت گرفت، اعضای هیات مدیره دو باشگاه از سوی وزارت ورزش و جوانان انتخاب شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج