۱۰۹۹۹۲۸
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

حرف‌های صالحی‌امیری و یک ابهام مهم

روز گذشته صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ایران در گفتگو با برنامه ورزش و مردم اعلام کرد که ایران به تصمیم AFC اعتراض خواهد کرد.

ورزش سه: روز گذشته صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ایران در گفتگو با برنامه ورزش و مردم اعلام کرد که ایران به تصمیم AFC اعتراض خواهد کرد.

در پی اعلام میزبانی بحرین برای دیدارهای برگشت دور مقدماتی جام جهانی در مرحله اول، ایران به عنوان کشوری که خود را مستحق میزبانی این رقابت ها می داند، اعتراض رسمی خود را به AFC تسلیم خواهد کرد. در عین حال، با توجه به آغاز برخی فعالیت ها برای تغییر تصمیم میزبانی، نهادهای دیگر ورزشی ایران نیز به کار افتادند تا این میزبانی تغییر بنماید. صالحی امیری در برنامه ورزش و مردم تأکید کرد که ایران به دنبال اعتراض به این موضوع است و از همه ظرفیت ها برای باز پس گیری حق خود استفاده خواهد کرد.

رئیس کمیته ملی المپیک ایران که ظاهرا روابط خوبی با شیخ احمد رئیس شورای المپیک آسیا دارد، امیدوار است از طریق این آشنایی، بتواند مسیر را برای یک تصمیم گیری تازه، هموار کند. اما سوال اصلی اینجاست که آیا بعد از اعلام تصمیم میزبانی، AFC ممکن است رای خود را بشکند و آن را تغییر بدهد که از نظر قانونی این اتفاق ممکن است چرا که اعلام میزبانی ها قانونی نیست و تنها یک تصمیم مثل تصمیمات گرفته شده توسط بخش های مربوطه در کنفدراسیون فوتبال آسیا قابل تجدید نظر و برگشت هستند.

اما اینکه آیا ایران از توان لازم برای تغییر این تصمیم برخوردار است، سوال دیگری است که برای رسیدن به پاسخ آن باید کمی بیشتر منتظر ماند اگرچه به نظر می رسد سیاست فدراسیون فوتبال بر محکوم کردن افرادی است که قبلا می توانستند در گرفتن این رای به سود ایران تأثیرگذار باشند.

جلسه ای میان عزیزی خادم و وزیر ورزش برگزار می شود تا این دو درباره این مسئله نیز با هم صحبت کنند و به یک بیانیه مشترک درباره کلیت موضع از دست رفتن میزبانی ها از سوی AFC برسند. نکته ای که در این بین باقی مانده این است که ایران از چه توان مضاعفی در شرایط فعلی برخوردار است و اینکه چرا قبلا و در روزهای پیش از تصمیم گیری AFC از آن استفاده نکرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بحرین ۵۰ سال قبل یکی از استان های ایران بود وسعت این کشور اندازه فردیس کرج است اونوقت به خاطر ضعف دیپلماسی ایران این کشور بسیار کوچک که منبع درامدش تنها از طریق یکی از چاههای نفت عربستان است به راحتی ایران بزرگ را به سخره می گیرد

    • فولادشاه

      نبایداجازه بدن چهارتاکشور یک میلیونی واسه ما تصمیم بگیرن.اجازه ندید تیم ملی وتیمهای اسیای به بحرین وعربستان سفرکنن.فوقش تعلیقمون میکنن بهتر

    • فولادشاه

      چراهنگ کنگ رو انتخاب نکردن .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایران که ورزشگاه درست وحسابی نداره اولا که عربستان جمعت یک میلیونی نیست

      • بدون نام

        لا اقل نمیتونید میزبانی بگیرید درخواست زمین بی‌طرف بدید

    • فوتبال

      شما فوتبال ایران را داشته باشین
      همه حوزه ها مثل فوتبال
      اقتصاد
      سیاست
      آموزش وپرورش و....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج