۱۱۰۰۸۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گیگز از فوتبال خداحافظی کرد

رایان گیگز هافبک کهنه کار منچستر‌یونایتد سرانجام از فوتبال خداحافظی کرد.

خبرگزاری ایسنا: رایان گیگز، اسطوره فراموش نشدنی منچستر یونایتد از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و در فصل آینده به عنوان دستیار لوییس فن خال فعالیت خواهد کرد.

رایان گیگز در سال ۱۹۹۱ برای اولین بار پیراهن منچستر‌یونایتد را پوشید و ۹۶۳ بار برای این تیم به میدان رفت. او با سابقه‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر بود که سال‌ها توانست در تیم منچستر‌یونایتد افتخار کسب کند.

گیگز پس از بازنشستگی از فوتبال و انتخاب به عنوان دستیار لوئیس فان‌خال گفت:‌ از اینکه به عنوان دستیار فن خال انتخاب شده ام، خوشحالم. لوییس فن خال مربی‌ای در کلاس جهانی است و مطمئنم در کنار او و مشاهده متدهایش از فاصله بسیار نزدیک، درس های بسیاری خواهم آموخت. منچستر یونایتد در زندگی من، وجهه بزرگی داشته است و از اینکه می توانم در چنین نقش مهمی، به این رابطه ادامه دهم، بسیار خوشحالم.

ادد وودوارد، معاون باشگاه، هم در این زمینه گفت: از انتخاب رایان توسط فن خال به عنوان دستیار اول، بسیار خوشحالم. رابطه رایان با باشگاه، اکنون به بیش از دو دهه رسیده و تجربه و آگاهی او می‌تواند برای لوییس کاملا مفید تلقی شود. علاوه بر این، این مساله فرصت بسیار خوبی هم برای رایان است که در کنار مربی بزرگی چون فن خال، آموزش ببیند؛ کسی که اندیشه های تهاجمی و اعتمادش به جوانان، کاملا به درد یونایتد خواهد خورد.

گیگز در نامه خداحافظی خود نیز گفت: "می خواهم از این فرصت استفاده کنم و بازنشستگی خودم را از دنیای فوتبال حرفه اعلام کنم. کار کردن به عنوان دستیار مربی لحظه جدید و هیجان انگیزی از زندگی من است. از اینکه موفق شد ۹۶۳ بار برای منچستر یونایتد، بزرگترین باشگاه دنیا به میدان بروم بسیار خوشحالم. همچنین باید به ۶۴ بازی خود با پیراهن تیم ملی ولز نیز اشاره کنم. آرزوی من بازی کردن برای منچستر یونایتد بود حالا من دیگر نمی‌توانم پیراهن منچستر یونایتد را به عنوان یک بازیکن بر تن کنم. خیلی خوشحالم که آرزوی من برآورده شد و با بهترین بازیکنان دنیا در این تیم هم بازی بودم. کار کردن زیر نظر سرآلکس فرگوسن و داشتن هوادارانی زیاد در سراسر دنیا باعث شد تا من همیشه به بودن در اینجا افتخار کنم و از تمام حمایت های شما قدردانی می کنم.

"من همچنین می‌خواهم از عوامل پشت پرده، کادر فنی و هواداران تیم تشکر کنم که باعث شدند من در سال‌های درازی در منچستر یونایتد بمانم. رسیدن به تمام این افتخارات حاصل حمایت‌های هواداران و ایجاد محیط و بستر مناسب برای قهرمانی بود. من در دوران حرفه ای خودم ۳۴ بار قهرمان شدم، چیزی که بدون حمایت‌های شما امکان پذیر نبود. همچنین می‌خواهم تشکری ویژه داشته باشم از دوستان و خانواده‌ام که همیشه با عشق من را حمایت کردند.

"برای من، امروز یک روز پر از احساس است. اتفاقی که افتاده است بسیار ناگهانی بود اما تمرکز من هم اکنون بر روی آینده است و بسیار برای آینده هیجان زده هستم. امیدوارم اعتماد هواداران به باشگاه حفظ شود. همه کارکنان باشگاه اعم از سرمربی و مالک باشگاه تمام توان خود را به کار می برند تا باشگاه موفق باشد. تشکر ویژه ای می‌کنم از بهترین هواداران دنیای فوتبال، ممنونم از شما. از هر لحظه بازی کردن برای شما و بزرگترین و بهترین باشگاه دنیا لذت بردم..
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج